Tietosuojaseloste

Pia Paananen, jäsensihteeri
Sähköposti: pia@talvikot.net
Puh. +358 40 766 1275

3. Mitä tietoja kerätään ja mihin tarkoitukseen?

• Käyttäjän antamat yhteystiedot (nimi, osoite ja sähköpostiosoite), liittymisajankohta, syntymävuosi sekä muut käyttäjän itse antamansa tiedot jäsenyyden hoitamiseen jäsenkauden aikana.
  • Verkkosivuston selaus- ja käyttötiedot anonymisoituna sivustomme käyttökokemuksen parantamiseen, sekä sivuston kehittämistarkoitukseen.

4. Kolmannen osapuolen palvelut

Cloudcity

Sivusto sijaitsee suomalaisella Cloudcity -palvelimella, joka vastaa palvelimiensa tietoturvasta ja suojauksesta, lisätietoa Cloudcityn tietosuojaselosteessa.

5. Henkilötietojen säilyttämisaika

Jäsenyyden keston ajan. Rekisteröity voi pyytää tietojen oikaisemista tai poistoa tietosuojasäädöksen mukaisesti.

6. Oikeutesi

Rekisteröitynä sinulla on oikeuksia omien henkilötietojesi tarkastamiseen, henkilötietojesi oikaisuun ja henkilötietojesi käsittelyn suostumuksen peruuttamiseen.

Oikeuksien toteuttaminen
pia@talvikot.net

7. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet

Mikäli koet, että olemme käsitelleet henkilötietojasi tämän selosteen, tai voimassa olevan tietosuojalainsäädännön vastaisesti, sinulla on oikeus valittaa asiasta tietosuojavaltuutetulle osoitteessa https://tietosuoja.fi/ilmoitus-tietosuojavaltuutetulle