155143_145019945547604_749871_nYhdistys kaikille hamstereiden ystäville!

Suomen Hamsteriyhdistys ry on perustettu vuonna 1989 edistämään hamstereiden tuntemusta, tukemaan eri hamsterilajien jalostustyötä, sekä toimimaan yhdyssiteenä hamsteriharrastajien välillä.

Yhdistys julkaisee kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää jäsenlehteä, Poskipussia, missä on  hamsteriaiheista asiaa; artikkeleita, tarinoita, sarjakuvia, kilpailuita ja paljon muuta!

Yhdistys ylläpitää listaa Suomen virallisista hamsterikasvattajista. Hamsterinäyttelyitä SHY järjestää noin neljä kertaa vuodessa eri puolilla Suomea.

Yhdistyksemme sopii siis myös lemmikkihamsterin omistajille tai vain hamstereista pitäville, jäsenen ei tarvitse olla näyttelyharrastaja!

Liity jäseneksi!
  • 2/2014
    Poskipussi-lehti 2/2014

Saat kaksi kertaa vuodessa sähköpostiisi Poskipussi-lehden, joka on erittäin laadukas ja monipuolinen lehti hamstereista, niiden hoidosta sekä kasvatuksesta!

• Saat myös tuntuvia alennuksia näyttelymaksuista, oikeuden osallistua yhdistyksen järjestämiin kursseihin, kilpailuihin ynnä muuta!
  • Yhdistys ottaa myös yhteisöjäseniksi yrityksiä ja järjestöjä, jotka saavat erityisiä yhteisöjäsenetuja.

Ohjeet ja lisätietoa liittymisestä löydät Liittyminen -sivulta!