Hamsteripuoti

hamsteripuoti Hamsteripuoti myy Suomen Hamsteriyhdistyksen julkaisuja sekä pieniä hamsteriaiheisia tuotteita näyttelyissä ja muissa tapahtumissa. Ostamalla puodista tuet yhdistyksen toimintaa! HUOM! Vuodesta 2018 alkaen hamsteripuoti ei enää toimi postitse! Tuotteita saa ainoastaan näyttelyistä.

Hoitopussi – opas hamsterin hoitoon (UUSI VÄRILLINEN PAINOS!)

Vuoden 2024 uudistettu painos! Sisältää kaikki tärkeimmät tiedot hamsterilajeista, niiden hoidosta, ruokinnasta, tarvikkeista sekä poikasten hoidosta. Värilliset kannet ja värikuvia sisäsivuilla. Kasvattajat huomio: tässä loistava ohjevihkonen kasvatinostajille mukaan annettavaksi! Hinta: 3,5 € (paljousalennus 10 kpl 13 €)

Tietopussi – kasvattajan opas

Vuoden 2015 mustavalkoinen painos! Kattava opas hamsterien standardeihin, näyttelyihin ja jalostukseen. Painosta ei tällä hetkellä saatavissa. Uusi painos valmistuu vuoden 2025 aikana. Hinta: 3 €

Vanhat Poskipussi-lehdet

Hinta: 1,5 € / kpl (Paljousalennus 4 kpl 5 € !)