Jäsenlehti Poskipussi

2/2014
Poskipussi 2/2014

Yksi Hamsteriyhdistyksen jäseneduista on kaksi kertaa vuodessa sähköisesti ilmestyvä jäsenlehti nimeltä Poskipussi.
Poskipussista löytyy asiaa ja viihdykettä kaikille hamsteriharrastajille, kuten mm.

• artikkeleita koskien hoitoa, näyttelyitä, jalostusta, yhdistystoimintaa, hamsterien biologiaa
  • hamsteritarinoita, askarteluohjeita ja herkkureseptejä
  • tehtäviä, pulmia
  • kilpailuita (kuten piirustus-, runo- ja valkokuvakilpailuita)
  • tietoa tulevista hamsteritapahtumista
  • näyttelytuloksia ja tuomariraportteja

Kun liityt jäseneksi, saat kaksi lehteä liittymispäivästäsi lähtien.

Toimitus

Juttutoiveet ja -vinkit voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen hamsteriyhdistys@gmail.com.

Omia juttuja ja kuvia Poskipussiin?

Onko sinulla tarina hamsteristasi, jonka haluat jakaa? Otamme kernaasti vastaan kaikenlaisen hamstereihin liittyvän materiaalin – kaikki artikkelit, tarinat, sadut, runot, valokuvat, piirrokset, sarjakuvat ja niin edelleen ovat lämpimästi tervetulleita – luovuudelle on Poskipussissa paljon tilaa. Kiinnostus hamstereihin ja kirjoittamiseen riittää. Jos journalistiikka kiinnostaa, on ”Poskari” varsin turvallinen paikka päästä kokeilemaan siipiään, vaikka nuoremmallekin harrastajalle.

Älä siis turhaan panttaa juttuja koneellasi, sillä niistä on todennäköisesti suuresti iloa kanssaharrastajillesi. Jutut, kuvat tai vaikkapa juttuideat voi lähettää sähköpostitse.

Olen jäsen, mutta Poskaria ei näy eikä kuulu?

14045677_1071137979602458_8674389675815732962_nJos et ole saanut Poskipussiasi, ota ensi tilassa yhteyttä jäsensihteeriin.

Lehti on siirtynyt vuoden 2019 alusta sähköiseen muotoon ja linkki uusimpaan lehteen toimitetaan jäsenille sähköpostitse.

Huomaathan, että Suomen Hamsteriyhdistys ry käyttää jäsenrekisterissään jäsenkausijärjestelmää: kausia on neljä, ja sijoitut tiettyyn jäsenkauteen sen mukaan, milloin olet liittynyt jäseneksi ja suorittanut jäsenmaksusi. Jäseneksi liityttyäsi saat aina kaksi seuraavaa lehteä, et siis takautuvasti kyseisenä vuonna ilmestyneitä lehtiä (jos liityt jäseneksi keskellä vuotta).

Ilmoitushinnat Poskipussiin

Liittymällä Suomen Hamsteriyhdistyksen yhteisöjäseneksi (ks. liittymissivu tästä) voit saada yrityksellesi tai yhdistyksellesi mainokset Poskipussiin yhteisöjäsenyyden hinnalla.

Lisätietoja mainoksista saatavilla sähköpostitse: hamsteriyhdistys@gmail.com

Ilmoitushinnasto yrityksille
1/1 sivua – 40 €