etusivukuva

Jäsenedut vuosi-, nuoriso- ja perhejäsenille

Liittymällä vuosijäseneksi tai nuorisojäseneksi saat itsellesi:

• Kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän Poskipussi-lehden sähköpostilla, jossa on artikkeleita hamstereiden hoidosta, kertomuksia erilaisista hamstereista ja paljon muuta hamstereihin liittyvää. Lehdessä julkaistaan myös lukijoiden omia kuvia ja juttuja. Lue lisää Poskipussista täältä!
  • Tuntuvia alennuksia näyttelyiden ilmoittautumismaksuista, sekä muista yhdistyksen järjestämistä tapahtumista kuten kasvattajakursseista.
  • Äänioikeus yhdistyksen yleiskokouksissa Hamsteriyhdistyksen toimintaa koskevissa asioissa (koskee yli 15-vuotiaita jäseniä).

Yhteisöjäsenyys

Yhteisöjäseniksi voivat liittyä yritykset ja yhdistykset. Yhteisöjäsenet (yritykset ja yhdistykset) saavat seuraavanlaiset jäsenedut:

• Yhteisöjäsenen verkkosivujen linkki Suomen Hamsteriyhdistyksen nettisivujen Linkit-välilehdelle
  • Yhteisöjäsenen mainokset Poskipussiin: jäsenkauden aikana yksi koko sivun mainos lehden sisäsivuille (arvo 34 €) TAI kaksi 1/4 sivun kokoista mainosta ja kaksi 1/8 sivun kokoista mainosta mustavalkoisena lehden sisäsivuille, yksi jokaiseen jäsenkauden lehteen (arvo 40 €).

Yhteisöjäseneksi liittyessäsi ole yhteydessä jäsenrekisterinhoitajaan (yhteystiedot sivun alareunassa). Yhteisöjäseneksi liittyminen ei toistaiseksi onnistu Membook-palvelussa.

Jäsenet saavat 4 kertaa vuodessa ilmestyvän monipuolisen Poskipussi-lehden!
Jäsenet saavat monipuolisen Poskipussi-lehden!

Jäsenmaksut 2023/2024:

• Vuosijäsen  20€
  • Nuorisojäsen (alle 15 vuotta jäsenmaksukautena – 1 vuosi liittymispäivästä – täyttävä) 14 €
  • Yhteisöjäsen (yritykset ja yhdistykset) 35 €
  • Perhevuosijäsen 5 €
  • Ainaisjäsen – vuosijäsenen jäsenmaksu  (20 €) 10-kertaisesti maksettuna

Tiesitkö perhejäsenyydestä?
Perhejäseneksi voi liittyä henkilö, joka asuu samassa taloudessa yhdistyksemme varsinaisen jäsenen kanssa (vuosi- tai nuorisojäsen). Perhejäsen ei saa omaa jäsenpostia, mutta hän on oikeutettu muihin jäsenetuihin, kuten jäsenalennuksiin tapahtumissa. Vähintään 15 vuoden ikäisellä perhevuosijäsenellä on äänioikeus yhdistyksen yleiskokouksissa.

Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsenmaksuun sisältyy myös Suomen Kani- ja Jyrsijäliitto ry:n jäsenyys virallisille kasvattajille.

Näin voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi:

Jäseneksi liittyminen ja jäsenmaksujen maksaminen toteutuu toistaiseksi Membook-palvelun kautta. Liittyäksesi yhdistyksen jäseneksi, rekisteröidy Membookkiin alla olevasta linkistä, ja seuraa liittymisohjeita. Kun olemme hyväksyneet jäsenhakemuksesi, lähetämme sinulle jäsenpaketin, joka sisältää Hoitopussi-vihkosen ja liittymiskirjeen.

Jos sinulla on ongelmia liittymislomakkeen kanssa, lähetä jäsenrekisterinhoitajalle (yhteystiedot sivun alareunassa) seuraavat tiedot: Nimi, postiosoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero sekä syntymäaika. Jäsenrekisterinhoitaja lisää sinut palveluun käsin, ja saat jäsenlaskun sekä henkilökohtaisen rekisteröitymislinkin Membookkiin sähköpostitse.

Ohjeet seuraavan jäsenmaksun maksamiseen löydät Membookin tukisivustolta.

Jäsenlehti ilmestyy keväällä ja syksyllä.

Jos et ole saanut jäsenpostia, vaikka lehtiä olisi ilmestynyt jäsenmaksun maksamisen jälkeenkin…
Mikäli et syystä tai toisesta saa jäsenpakettia tai jäsenlehtiä oikein, ota yhteys jäsenrekisterinhoitajaan.

Jäseneksi voi liittyä käteisellä maksaen myös useimmissa Suomen Hamsteriyhdistys ry:n järjestämissä hamsterinäyttelyissä!

Kysymykset jäsenyyteen liittyen

Osoitteenmuutokset, nimenmuutokset yms. päivitetään toistaiseksi Membookin kautta. Kysymykset yms. voit lähettää osoitteeseen:

hamsteriyhdistys@gmail.com