etusivukuva

Jäsenedut vuosi-, nuoriso- ja perhejäsenille

Liittymällä vuosijäseneksi tai nuorisojäseneksi saat itsellesi:

• Neljä kertaa vuodessa ilmestyvän Poskipussi-lehden, jossa on artikkeleita hamstereiden hoidosta, kertomuksia erilaisista hamstereista ja paljon muuta hamstereihin liittyvää. Lehdessä julkaistaan myös lukijoiden omia kuvia ja juttuja. Lue lisää Poskipussista täältä!
  • Ensimmäisen jäsenpostituksen mukana Hoitopussin, jossa on tietoa eri hamsterilajeista ja niiden hoidosta. Tämän jälkeen jäsen saa liittymispäivästään neljä seuraavaa Poskipussi-jäsenlehteä.
  • Tuntuvia alennuksia näyttelyiden ilmoittautumismaksuista, sekä muista yhdistyksen järjestämistä tapahtumista kuten kasvattajakursseista.
  • Äänioikeus yhdistyksen yleiskokouksissa Hamsteriyhdistyksen toimintaa koskevissa asioissa (koskee yli 15-vuotiaita jäseniä).
  • Rahanarvoisia etuja! Jäsenkorttia näyttämällä saat alennusta muutamista yhteistyöyrityksistämme: -10 % alennus ruuista ja tarvikkeista eläinkauppa Punaisessa Pallossa ja -10 % alennus kaikista tuotteista sekä hoitolapalveluista Tierran Lemmikkipuodissa.

Yhteisöjäsenyys

Yhteisöjäseniksi voivat liittyä yritykset ja yhdistykset. Yhteisöjäsenet (yritykset ja yhdistykset) saavat seuraavanlaiset jäsenedut:

• Yhteisöjäsenen verkkosivujen linkki Suomen Hamsteriyhdistyksen nettisivujen Linkit-välilehdelle
  • Yhteisöjäsenen mainokset Poskipussiin: jäsenkauden aikana yksi koko mustavalkoinen sivun mainos lehden sisäsivuille (arvo 34 €) TAI kaksi 1/4 sivun kokoista mainosta ja kaksi 1/8 sivun kokoista mainosta mustavalkoisena lehden sisäsivuille, yksi jokaiseen jäsenkauden lehteen (arvo 40 €).
Jäsenet saavat 4 kertaa vuodessa ilmestyvän monipuolisen Poskipussi-lehden!

Jäsenmaksut:

• Vuosijäsen 22 €*
  • Nuorisojäsen (alle 15 vuotta jäsenmaksukautena – 1 vuosi liittymispäivästä – täyttävä) 18 €*
  • Yhteisöjäsen (yritykset ja yhdistykset) 34 €
  • Perhevuosijäsen 5 €
  • Ainaisjäsen – vuosijäsenen jäsenmaksu  (18 €) 10-kertaisesti maksettuna

*Hinnat sisältävät liittymismaksun (4 euroa). Liittymismaksu peritään vain liittyessä uutena jäsenenä: jäsenyyttä jatkaessa laskutettava vuosijäsenhinta on 18 euroa ja nuorisojäsenhinta 14 euroa.

Tiesitkö perhejäsenyydestä?
Perhejäseneksi voi liittyä henkilö, joka asuu samassa taloudessa yhdistyksemme varsinaisen jäsenen kanssa (vuosi- tai nuorisojäsen). Perhejäsen ei saa omaa jäsenpostia, mutta hänellä on mahdollisuus osallistua jäsenlehdessä pidettäviin kilpailuihin sekä yhdistyksen retkiin – hän saa myös alennukset näyttelymaksuista. Vähintään 15 vuoden ikäisellä perhevuosijäsenellä on äänioikeus yhdistyksen yleiskokouksissa.

Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsenmaksuun sisältyy myös Suomen Kani- ja Jyrsijäliitto ry:n jäsenyys virallisille kasvattajille.

Näin voit liittyä yhdistyksemme jäseneksi:

1. Maksa jäsenmaksu yhdistyksen pankkitilille

Maksun saaja: Suomen Hamsteriyhdistys ry
Tili: Nordea FI09 1469 3000 0264 15

2. Kirjoita maksun viesti-osaan nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja syntymäaikasi jäsenmaksua maksaessasi. Jos olet vanha jäsen, käytä saamaasi viitenumeroa. Mikäli näitä tietoja ei ole, emme pysty lähettämään jäsenpostia. Tarkistamme jäsenmaksut säännöllisesti yhdistyksen tililtä. Kuittia maksusta ei näin ollen tarvitse lähettää.
(Yhteisöjäseneksi liittyminen: ilmoita jäsentyypiksi yhteisöjäsenyys ja tiedoiksi yhteisön nimi, postiosoite ja sähköpostiosoite)

3. Jäsenlehden ilmestymiskuukaudet ovat helmi-, touko-, elo- ja marraskuu

• Maksupäivästä eteenpäin saat neljä Poskipussi-lehteä. Saat ensimmäisen lehtesi heti kun kyseinen numero ilmestyy. Saman vuoden lehtiä ei siis lähetetä takautuvasti, mutta voit ostaa joitakin niistä halutessasi Hamsteripuodista.
  • Jäsenrekisterinhoitaja lähettää muutaman viikon sisällä liittymisestä postitse Hoitopussi-vihkosen, liittymiskirjeen, jäsenkortin ja muut jäsenpostit.

4.  Jos et ole saanut jäsenpostia, vaikka lehtiä olisi ilmestynyt jäsenmaksun maksamisen jälkeenkin…
Mikäli et syystä tai toisesta saa jäsenpakettia tai jäsenlehtiä oikein, ota yhteys jäsenrekisterinhoitajaan. Hänelle tehdään myös osoitteen- ja nimenmuutokset.

Jäseneksi voi liittyä käteisellä maksaen myös useimmissa Suomen Hamsteriyhdistys ry:n järjestämissä hamsterinäyttelyissä!

Ohjeet jäsenlaskun maksuun ja osoitetarran lukuun

Jäsenlaskun suorittamista helpottaaksemme olemme päivittäneet jäsenlehden osoitetarran ulkoasua siten, että jokainen jäsen pystyy tarvittaessa jäsenlehdestään suoraan tarkistamaan oman jäsenyytensä erääntymisen ajankohdan.

Jäsenrekisterinhoitaja/jäsensihteeri vuonna 2017

Osoitteenmuutokset, kysymykset, nimenmuutokset yms:

Thomas Hakala, shyrahastonhoitaja(a)gmail.com