Uutta! Yhdistyksen tarjoamat webinaarit käynnistyvät

Suomen Hamsteriyhdistys ry:n ensimmäiset webinaarit pyörähtävät käyntiin kesäkuukausina, kun näyttelyitä ei ole.

10. kesäkuuta 2024 toivotamme kuuntelijat linjoille tervetulleiksi seuraamaan yhdistyksen asiantuntijajäsenen esitystä hamsterin asumuksen muokkaamisesta viihtyisäksi. Seuraavakin webinaari on jo kalenterissa, sillä 8. heinäkuuta vuorossa on tietoisku hamsterin käsittelystä ja kesyttämisestä.

Webinaarit ovat jäsenille maksuttomia. Toivotamme myös ei-jäsenet tervetulleiksi linjoille 10 euron osallistumismaksulla. Webinaarit järjestetään Zoom-alustalla. Webinaarit taltioidaan ja julkaisutallenne lähetetään webinaariin rekisteröityneille myöhempää käyttöä varten, lukuun ottamatta kyselyosiota, johon on varattu viimeiset 15 minuuttia esitysajasta. Kysymyksiä voi esittää jo rekisteröitymisvaiheessa lomakkeessa olevaan kohtaan!

Lämpimästi tervetuloa mukaan!