Otteita hallituksen kokouksesta 20.4.2017

SHY:n hallitus on jälleen kokoustanut ahkerasti. Kokouksessa 20.4.2017 päätettiin muun muassa seuraavanlaisia asioita.

”6. Asta Rekilä-Sunin lemmikkituomarikoulutuksen aloittaminen
Hyväksytään lemmikkituomarin koulutuksen aloitus kääpiöhamstereille.

7. Keskustelua SHY:n julkaisuista
Veera K. ehdottaa, että tämänvuotinen Hoitopussin painos teetetään värillisenä. Hyväksytään.

Veera K. ehdottaa, että vuodelle 2017 julkaistavaksi laaditaan hamsterien ruokintaopas, joka on suunnattu lapsille, nuorille sekä ensimmäisiä hamstereitaan omistaville. Oppaan sisältönä on perusruokintaohjeet sekä reseptejä. Oppaan työnimi on ”Posket pulleiksi! Opas hamsterin ruokintaan”. Ely Vihavainen avustaa oppaan tekemisessä. Hyväksytään.

8. Keskustelua hankinnoista
Todetaan yhdistyksen edellisen messuilla käytettävän kuvatelineen olevan hyvin vanha ja varustettu väärällä verkkosivujen osoitteella. Päätetään hankkia uusi rollup-tyylinen kuvateline max. 100€ hintaan. Petra Nyman tiedustelee hintoja, Veera K laatii grafiikan.”