Hamsterit mukana Lemmikkimessuilla 2024!

Suomen Hamsteriyhdistys ry:n löydät osastolta 2d40

Tapahtuma kaikille lemmikeistä ja pieneläimistä kiinnostuneille 20.–21.4.2024

Tervetuloa eläinrakkauden täyteiseen tapahtumaan Lemmikkimessuille! Helsingin Messukeskus täyttyy Lemmikimessujen aikaan näyttelyistä, kilpailuista ja luennoista eri lemmikkieläinlajeihin ja harrastuksiin liittyen! Suomen Hamsteriyhdistys ry on paikalla esittelemässä hamstereita lemmikkinä ja pitää molempina päivinä tietoiskun lemmikkinä pidettävistä viidestä hamsterilajistamme.

Viikonlopun aikana tapahtumassa esittäytyvät karvaiset, höyhenpukuiset, suomulliset ja suomuttomat lemmikit, ja tapahtumassa pääsee myös silittelemään eläimiä. Samaan aikaan Messukeskuksessa järjestetään Lapsimessut sekä Pentunäyttelyt, joten samalla pääsylipulla pääset tutustumaan moneen!

Ohjelmassa muun muassa:

• Näyttelyitä ja esittelyjä: Mukana vuoden ensimmäiset Kennelliiton pentunäyttelyt, Cat Fanciers of Finlandin kissanäyttely sekä marsunäyttelyt.
  • Infoa ja tietoiskuja: Tule kuuntelemaan, mitä lemmikinomistajien on hyvä ottaa huomioon. Asiantuntijamme jakavat vinkkejä esimerkiksi kanien, gerbiileiden, hamsterien, kissojen, koirien ja lintujen omistajille ja hankintaa harkitseville.
  • Aktiviteetteja ja näytöksiä: Nauti päivästä täynnä vauhdikkaita aktiviteetteja. Mukana muun muassa AgiDance ja Flyball -ryhmät!

Tule mukaan nauttimaan vauhdikkaasta päivästä eläinten seurassa.

Liput ennakkoon ostettuna edullisemmin: https://bitly.ws/3hIxd

Nähdään Helsingin Messukeskuksessa 20.–21.4.2024!