Jäsenlehti Poskipussi

2/2014
Poskipussi 2/2014

Yksi Hamsteriyhdistyksen jäseneduista on neljä kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti nimeltä Poskipussi.
Poskipussista löytyy asiaa ja viihdykettä kaikille hamsteriharrastajille, kuten mm.

• artikkeleita koskien hoitoa, näyttelyitä, jalostusta, yhdistystoimintaa, hamsterien biologiaa
  • hamsteritarinoita, askarteluohjeita ja herkkureseptejä
  • tehtäviä, pulmia
  • kilpailuita (kuten piirustus-, runo- ja valkokuvakilpailuita)
  • tietoa tulevista hamsteritapahtumista
  • näyttelytuloksia ja tuomariraportteja

Poskipussin ilmestymiskuukaudet ovat helmikuu, toukokuu, elokuu ja marraskuu.

Kun liityt jäseneksi, saat neljä lehteä liittymispäivästäsi lähtien – saat siis aina tuoreet lehdet! Aiemmin ilmestyneitä Poskipussi-lehtiä voit ostaa Hamsteripuodista.

Toimitus

Juttutoiveet ja -vinkit voi lähettää sähköpostitse päätoimittajalle tai jollekin toimittajista.

Päätoimittaja & taitto
Veera Kujansuu
veera(a)hamsterit.net

Toimittajat
Karoliina Ylinen (karoliina.e.ylinen(a)gmail.com)
Eve Immonen (eveimmonen1987(a)gmail.com)
Kasperi Karppinen (kasperi.karppinen(a)outlook.com)

Omia juttuja ja kuvia Poskipussiin?

Onko sinulla tarina hamsteristasi, jonka haluat jakaa? Otamme kernaasti vastaan kaikenlaisen hamstereihin liittyvän materiaalin – kaikki artikkelit, tarinat, sadut, runot, valokuvat, piirrokset, sarjakuvat ja niin edelleen ovat lämpimästi tervetulleita – luovuudelle on Poskipussissa paljon tilaa. Kiinnostus hamstereihin ja kirjoittamiseen riittää. Jos journalistiikka kiinnostaa, on ”Poskari” varsin turvallinen paikka päästä kokeilemaan siipiään, vaikka nuoremmallekin harrastajalle.

Älä siis turhaan panttaa juttuja koneellasi, sillä niistä on todennäköisesti suuresti iloa kanssaharrastajillesi. Jutut, kuvat tai vaikkapa juttuideat (jotka välitetään eteenpäin vakituiselle toimittajakunnallemme) voi osoittaa suoraan päätoimittajalle sähköpostitse osoitteeseen veera(a)hamsterit.net.

Olen jäsen, mutta Poskaria ei näy eikä kuulu?

14045677_1071137979602458_8674389675815732962_nJos et ole saanut Poskipussiasi, ota ensi tilassa yhteyttä jäsensihteeriin.

Huomaathan, että Suomen Hamsteriyhdistys ry käyttää jäsenrekisterissään jäsenkausijärjestelmää: kausia on neljä, ja sijoitut tiettyyn jäsenkauteen sen mukaan, milloin olet liittynyt jäseneksi ja suorittanut jäsenmaksusi. Jäseneksi liityttyäsi saat aina neljä seuraavaa lehteä, et siis takautuvasti kyseisenä vuonna ilmestyneitä lehtiä (jos liityt jäseneksi keskellä vuotta). Esimerkiksi, jos liityt helmikuun lopulla yhdistykseen, kuulut toiseen jäsenkauteen, ja lehti jonka saat on Poskipussi 2/15, joka ilmestyy toukokuussa (ja sen jälkeen PP3/15, 4/15 ja 1/16). Jos taas liityt jo ennen helmikuun puoltaväliä, ehtii jäsenrekisterinhoitaja rekisteröidä tietosi ensimmäiseen jäsenkauteen, jolloin olet oikeutettu saamaan jo helmikuun lopulla ilmestyvän Poskipussi 1/15 -lehden.

Vanhoja Poskipusseja on mahdollista ostaa Hamsteripuodista. Tarkista Hamsteripuodin sivuilta numeron saatavuus, hinnasto ja tilausohjeet! Poskipusseja on myynnissä myös näyttelyiden yhteydessä.

Ilmoitushinnat Poskipussiin

Liittymällä Suomen Hamsteriyhdistyksen yhteisöjäseneksi (ks. liittymissivu tästä) voit saada yrityksellesi tai yhdistyksellesi mainokset Poskipussiin yhteisöjäsenyyden hinnalla.

Lisätietoja mainoksista saatavilla päätoimittajalta sähköpostitse: veera(a)hamsterit.net

Ilmoitushinnasto yrityksille
1/1 sivua – 40 €