Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

Ellli

Löysin tänään kirppikselta ihan ok kunnossa olevan terran. En raaski ostaa kun on 35 euroo. Tällä hetkellä oon ostanu sieltä kuukauden aikana löydetyt 2 häkkiä.. :D
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

MortimerRiddle

Hamsterit on kyllä upeita otuksia, mutta aina välillä niiden asumusten ja virikkeiden kanssa menee hermot. Joko asumus tuntuu liian pieneltä, vaikka se maksoi maltaita tai sitten se on todella hieno ja suuri, mutta hamsteri ei osaa hyödyntää sitä tilaa oikein ja virikkeetkin ovat aina kamalia ja nuhruisia. Eikä virikkeitä viitsi uusiakaan tilata kun ei ole yhtään ylimääräistä rahaa sellaiseen koskaan laittaa. Puuh. Nyt odotankin jo innolla sitä, että työt alkavat. Sitten ainakin riittää eläinten tarvikkeisiin paremmin rahat kuin nyt.

Ja voihan... Pyhä Sylvi. Taisin juuri tänään nähdä unta, että meilläkin oli taas hamsterinpoikasia pesässä, voi voi.  xD
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Nape

Roudan Hassium, "Linda" tänään 1-v :sydan

Markka

Onnea Lindalle :)
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Sabat

Tänään sitten selvisi painajaiseni eli olen allerginen hamsuille.:(
kaikistä pitää luopuu niin hirveetä.. :cry:   :(

Anonymous

^Mä olen kans herkistynyt niille mut kuitenkin niitä on mulla muutama  :mrgreen:

Sabat

Jooh. Oon yrittäny tota mörttiäkin mut ei auta onneks kuitenkin Lenni-vanhus ainakin menee vanhemmille...

EmmaTi

^Siis ootko puruille vai hamsuille?

Mäkin oon testien mukaan lievästi allerginen koiralle ja kissalle. Molempia on/on ollut enkä huomaa oireita. Kysyin lääkäriltä mielipidettä niin sanoi että hyvä vaan että niitä on, meinas että jos laitan ne pois niin ehkä allergia pahenee, eli nää mun elukat antaa mulle siedätyshoitoa  :sydan

Vähän niinku molemmille.
Mul tulii niin kauhee kutina niin en kestä sitä jos se oiski joku nuha niin ei sin mitää.:D

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "Sabat"Vähän niinku molemmille.

Joo, mulla on kans sama marsujen kanssa, 5min ku pitelee niin käsiin ja käsivarsiin alkaa tulla ihan punasia laikkuja ja raivokas kutina ja auta armias jos koskee niillä käsillä kasvoihin tai silmiin tms niin  :shock:

Onneks hamstereista ei tuu mitään.

mesis

Napen Lindalle paljon onnea toivottelevat Cyrus ja Mesis  :)

MortimerRiddle

Onnea onnea!  :)

Meidän Peetu on ilmeisesti täyttänyt pesänsä niin täyteen kaikella hyvällä, että sen on pitänyt muuttaa vessakoppiinsa nukkumaan.  xD  Huomasin eilen kuninkaallisia häitä katsoessani.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Saana

Onks keltään testattu hamsteriallergiaa? Tampereella ei ainakaan kaupungin kautta pääse testattavaksi. Olisi kiva saada varmuus, ettei ole allerginen hamsuille, että voisi sitten syyttää tukkoisuudesta jotain muuta.

Sabat

Mä kävin yksityksellä juuri sen takia kun noi kunnalliset on sen verran arvauskeskuksia.(:
maksoi vain 59€ aattelin sitä paljon kalliimmaks.

Nape

Eikös Hessuiselta just testattu hamsteriallergia myös, vai kukakohan se oli? Mä kyl epäilen että nuha ja tukkoisuus voi johtua kuivikkeistakin, eikä välttämättä itse hamsterista.

Linda kiittää onnitteluista :)