• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#75
Olipas taas mahtava päivä eilen, olen vanhempieni luona maalla ja on aivan mahtavaa päästä kulkeen luontoon katseleen viruíkkeitä mussukoille.Tein tosi paljon löytöjä tänään :mrgreen:

Anzukka

#76
Osanotot Piialle meidän Haribon Hadjira siskon menetyksestä! :aii:
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

MortimerRiddle

#77
Eilen muutaman kuvan otin Peetusta ja sillä on vähän harventunut karva ainakin silmien ympäriltä. Kesäkuussa Timppakin täyttää yksi.   :P
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Nape

#78
Voi että mä olen huolissani tästä hommasta taas. Meidän Veikolla on astman oireet taas alkaneet :(  Sen allergisen reaktion jälkeen on jatkunu köhä ja pari päivää oli iha hyvä ja eilen se taas alkoi ja piti astmalääkkeet ottaa takas käyttöön  :S  
Toivon mukaan tää johtuis nyt vaan siitepölystä ja muista kevään pölyistä. Mut kyllähä sen tietää että hamsteriharrastus on vaarassa tällaisessa tilanteessa. Ei paljoa naurattanu kolmen jälkeen yöllä ku poika heräs vinkuun ja yskiin ja piti lääkkeitä vetää. Jos se olisinki minä niin sou, mut lapsen terveydellä ei leikitä.

MortimerRiddle

#79
Nape, ei varmaan lohduta, mutta mulla on ainakin siitepölyoireet alkaneet jo nyt (lievinä) tänä vuonna. Joskus metsässä ottanut tosi vähän henkeen + yleinen tukkoisuus ja silmien kutina.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Nape

#80
Juu siitepölyt on levinny lähes koko suomeen. Ainaki leppä ja pähkinäpuu, paju.

Markka

#81
Mun pikkuveljellä on ollu jo jotai kuukauden köhä ja vaikka se ottaa joka päivä astmalääkkeet niin silti se yskii :(  Illalla ja yöllä se yskii tosi paljo :<
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

coco

#82
nyt just on sellane olo että voisin hankkia kokonaisen jyrsiätarhan !  :D
[size=85]coco meidän pikku vipeltäjä
[/color][/size]

Ellli

#83
Lainaus käyttäjältä: "coco"nyt just on sellane olo että voisin hankkia kokonaisen jyrsiätarhan !  :D

Joo.. Onkyöl mullakin aikalilla koko ajan.. :::D
Jos asuisin yksin ja mulla ois rahaa niin postaisin kämppäni täyteen hamsuja :lov  :sydan
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Vevve

#84
Mä taidan alkaa vihdoin toteuttaa kauan suunnitelmissa ollutta projektia perustaa hamsulalle youtube-kanava ja tehdä how to-videoita esimerkiksi kynsien leikkaamisesta. Pitäis vaan nakittaa joku tänne kuvaamaan.  :D

EveM

#85
Nape, joko teillä on ilmanpuhdistin käytössä?

Siskon lapsilla on allergista nuhaa, ja heillä on aivan selkeästi auttanut kun talossa on pari ilmanputsaria toiminnassa. Siitepölyaikana helpottaa paljon  :)
*Ensimmäisen hamsterinsa ihmettelijä*

Nape

#86
^ei meillä ole, en tiiä mihkä sen laittas ettei toi pienin het tärvelis sitä :teipit

EveM

#87
^tuollainen seinälle tai hyllylle sijoitettava malli? Pienet kädet on kyllä ehtiväisiä  :lol:
*Ensimmäisen hamsterinsa ihmettelijä*

Zinde

#88
En millään onnistu löytämään keskustelua eläinlääkäreistä vai muistanko väärin, että täällä olisi listattuna alueittain eläinlääkärit, jotka osaavat oikeasti hoitaa hamstereita? Linkkiä ketjuun kaipaisin, jos sellainen on.

Musta tuntuu, että mun robotyttö on kipeä. Se kävi jo aikaisemmin päivystyksessä, koska se vikisi. Tampereen tuhatjalassa eläinlääkäri ei osannut auttaa ja koska vikinä oli loppunut jo siinä vaiheessa kun lääkärin luokse päästiin, ei lääkäri osannut sanoa juuta eikä jaata. Tunnusteli ja katseli hamsterin olevan päällisin puolin ok. Kehotti menemään Ylöjärvelle hamsterin kanssa, jos tuntuu olevan vielä tarvetta mutta sinne on niin kovin vaikea lähteä ilman autoa tai kyytiä. Eikö Tampereelta löydy tosiaan ketään??

Tyttö vaikuttaa laihtuneelta, painoa sillä on 22 gr, ja turkki on vähän likaisen näköinen. Ikää reilu vuosi. Syö ja juo kuitenkin, juoksentelee pyörässäänkin aina välillä - ehkä vähän harvemmin kuin ennen. Vettä ei tunnu kuluvan normaalia enempää. Hengitys on vähän näkyvämpää - rintakehän liikkuminen on voimakkaampaa. Mulla ei ole enää muita roboja jäljellä, joten vaikeaa kun ei voi verratakaan mihinkään.

Ken_G

#89
Lainaus käyttäjältä: "Zinde"En millään onnistu löytämään keskustelua eläinlääkäreistä vai muistanko väärin, että täällä olisi listattuna alueittain eläinlääkärit, jotka osaavat oikeasti hoitaa hamstereita? Linkkiä ketjuun kaipaisin, jos sellainen on.

viewtopic.php?f=4&t=166

Tuossa ketjussa ainakin Marla on kehunut Hakametsän eläinlääkäriä:

http://www.helppu.fi/