Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

Ellli

Meillä jyrsijät on mun huoneessa. Tuskin 18.vuotias isoveljeni ottaisi ne huoneeseensa...
Äiti taasen ei suostu että ne tulee sen huoneeseen vaikka se on isoin.. Enne se oli mun huone mut vaihettiin. Nyt mulla on pienin huone jossa asustelee 3 jyrsijää ( Kohta 4 tai 5.. :sydan ) Itse nukun äiten vieressä parisängyssä. ( Vanhemmat eronnu)
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

MortimerRiddle

Mun huoneessa hamsut on aina olleet. Toisinaan ollut hieman ahdasta, mutta melu sen sijaan ei koskaan ole häirinnyt. Juoksupyörien kolinaan tottuu äkkiä, edesmenneen naaraan juomapullon kolistelu sen sijaan oli kovempi pala purtavaksi.  xD
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

spellcaster

Me asutaan kaksiossa ja makkari on rauhoitettu eläimiltä, saadaan nukuttua kunnolla ja sänky ei ole kissankarvassa  :jeps:  Hamsterit ainoastaan saavat käyttää makkarin lattiaa jaloittelupaikkana, kissojen ulottumattomissa. Vielä pitäis isännälle opettaa ettei pidä niin paljon roinaa lattialla jos ei halua että niihin ilmestyy reikiä  :P
Muuten se antaa hamsterien olla olkkarissa ihan rauhassa, uskaltautui jopa yhtenä iltana koskettamaan sormella meidän Chiliä  XD

Vevve

Mulla ku oiskin toinen huone johon pistää eläimet, se ois tehty heti muuttaessa. Mutta nyt saan tyytyä leikkimään omaa hamsuhuonetta parvisängyn alla  :D

lentsu

Joku voi ihmetellä miks mä tungen kaikki hamsut tohon pieneen huoneeseen, mutta siellä ne on kissalta turvassa, saavat olla rauhassa ja mä taas voin vetäytyä halutessani sinne täysin omaan maailmaani.  :sydan Toisaalta sitten kiva, ettei muu huusholli ole purujen ja pyörien kolinan vallassa. Mutta mä oon aikojen kuluessa asunut hamsujen kanssa varmaan ihan kaikissa mahdollisissa olosuhteissa. Pitkään myös yksiössä, missä kolinaa ei päässyt mihinkään pakoon, silloin oli pakko vähentääkin syrkkejä ja keskittyä talvikoihin, kun ne sentäs antoi mun nukkua.  ;) Monta kertaa keittiö on ollut mun hamsterihuoneeni.  :D Mut nyt siis mun wanhuudessani niillä on tuo oma miljöönsä.

Nape

Meillä kyllä ainut paikka on olkkari, tai sitten niin, että muutettas makkarista Penan kans olkkariin ja hamsterit ja tietokonepöytä makkariin. Ite voisin vaikka heti vaihtaa järjestyksen, mut Pena ei halua. Joten sitte nuo pympelöt saa asua tässä olkkarissa. NUkkumapaikkoja ja eläimiä ei tulla yhdistään, siitä pietään kii. En haluu eläinpölyjä tolkuttomasti mun tai lasten petikamppeisiin. Ja toisekseen, en kyl jaksais kuulla sitä kinkelinkolinaa mun korvanjuuressa koko yötä.

Lenkitin kaikki hamsut taas, siinähän sitä oli iltahommaa.

spellcaster

Kysäsenpä tässä kun on puhetta tuosta juoksupyörien kolinasta  ;)   Chilin muovipyörä on alkanut vinkumaan, ja sitä pitäis "voidella" jollain, mutta millä? Kauheesti se ei pääse sitä reikäkohtaa ainakaan nuolemaan ja sieltä ei pääse valumaan itse pyörän sisäpuolelle mitään mutta turvallista tököttiä sais olla...
Tällanen pyörä siis Chililä..

Ken_G

Olen käyttänyt ruokaöljyä noiden juoksupyörän akseleiden voiteluun ja hyvin toimii.

Mustikkamaan

Mä kans ruokaöljyy tai margariinia.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Lakupekka

Mä olen kanssa pari kertaa ruokaöljyllä kitinät pyöristä voidellut.

Täällä itkun sekaisissa tunnelmissa. Laku päästettiin vähän aika sitten ikiuneen. Herra oli mennyt jo tarpeeksi heikkoon kuntoon, että oli aika armahtaa. Lakupekka rakkaani  :sydan lepää rauhassa!
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Karoliina

Mäkin voisin rasvata juoksupyörän, kauheeta nimittäin yöllä neljän aikaan herätä juoksupyörän nitinään  :c8
Osanotot Lakupekalle!
Happy is the one, who thinks he is happy.

PiiaL

Tänään oli sekä surun että ilon päivä: FIN MVA Gillian Grizelda täytti 2v ja viime yönä syntyivät Kiden poikaset, mutta yksi jäsen, juuri samaan aikaan isomummoksi tullut, Hadjira oli nukahtanut pois.

Mustikkamaan

Meillä Uuno kans meni just. Sain viime hetken kuvia, mitä viimeks laitoin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Juulia

Osanotot Lakupekalle ja PiiaL:lle! :(