• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Saana

#105
Mä haluaisinkin vain sulkea ne hamsterit pois. Perustesteissä kävin muutaman vuos takaperin eikä siellä todettu ku pieni herkistyminen pölypunkeille.

Nape

#106
Kannattaa ainaki kysyä perusterveydenhuollossa tiesten että voisko ne testata hamsterit  :) . Tosin testit ei välttämättä näytä oikeen jos on kokoajan ko. eläimien kans tekemisissä.

Anonymous

#107
Hamsu allergia pitää testata verikokeella johon tarttee vaan pyytää lähete, mulla lähetteen laitto astma-lääkärini.

Saana

#108
Niin, kaupungin kautta ei testeihin pääse. Eli omalääkärini kyllä kirjoittaisi lähetteen, mutta paikka mihin lähete laitettaisiin, ei tee hamsteriallergiatestejä. Eli testaako Tampereella joku firma hamsuallergiaa? En tiedä sitten, että jos itse maksaisi, niin voisiko omalääkärini laittaa lähetteen jonnekin muualle. Vai testaavatko yksityiset lääkärikeskukset itse, jolloin pitäisi käydä kyseisen firman lääkärillä erikseen?

Nape

#109
^Mä veikkaan tota viimesintä vaihtoehtoa, tosin nykyään tavislääkäriltä joitain lähetteitä laitetaan yksityiselle, mut en oo tosta ihan varma et onko esim. kuntakohtaista. Esim. äidilläni olkapää temppuilee ja on kipeä niin työterveyslääkäri laittoi lähetteen ultraan yksityiselle, koska julkisella puolella on liian pitkät jonot ja jotain sellasta. Mut mun äidille ei tästä koitunut lisämaksua, vaikka ultra tehtiin yksityisellä puolella.

spellcaster

#110
Kuinka pian yhdistykseen liittymisen maksettuaan pitäis tuo jäsenkortti tulla?

Mustikkamaan

#111
Pari viikkoo ni pitäis tulla jäsenkortti ja Hoitopussi. Ne ny on ollu vähän myöhässä ku meillä oli tossa jäsenrekisterinhoitajan vaihdos mikä ei sujunut niin sutjakkaasti kuin oli tarkoitus, mutta nyt kyl on jäsenpostei päässy lähtee normaalissa aikataulussa. Ota yhteyttä jäsenrekisterinhoitajaan, jos et ole saanut omaasi.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ellli

#112
Liityin Tähän Suomenhamsteriyhisrykseen niin sieltä pitäis tulla joku lehti ja jäsenkortti ja hoitopussi. Mut ei oo tullu? Tuleeko vasta sitte niiku kun kaikille muilleki tulee?
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

Anonymous

#113
^Kannattaa ottaa yhteys jäsenrekisterin hoitajaan.

Vevve

#114
Mun kasvatti Goldilock's Bastien oli tänään Prahassa hamsterinäyttelyissä paras kääpiöhamsteri, jeijj!   :pileet:  Pitää vielä hankkia jostain tarkemmat tulokset...
Omistajansa on siis saksalainen hamsukasvattaja Katherine  :)

Anonymous

#115
^Niin luin fb:ssa ja erityisen suuret onnittelut  :pilehile:

MirkkuH

#116
^^Wow...onnea :aplodit:

Vevve

#117
^ Gallin poikahan se  :)  :sydan

Saana

#118
Vähän koolia Vevve! Onnea! :)

Yadell

#119
Prahassa :o Vau ja onnittelut !  :D
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.