Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Eve87

Carolalla näyttäis nyt olevan ne vauvat siellä masussa  :jiihaa:. Astutin myös tänään Wonderlan's Janis Lynn Joplinin Tarinan Trick Or Treatilla, eli vauvabuumi tiedossa  :icon_e_biggrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wiidii

^Nopeaa toimintaa.  :icon_cheesygrin: Ainakin Jekku on terve mies kun pääsi asian ytimeen heti! On kyllä vähän ikävä meidän äijää.

Meillä poikaset on huomenna 14 vrk, älytön kuhina dunassa ja mielettömän kokoisia nuo on noin nuoriksi - mamma rahtaa pesään ruokaa minkä kerkeää ja muksut vaan syö. Toinen samppanjoista näyttää huolestuttavan hienolta, toivottavasti suklaa-naaras nyt kasvaisi nätimmäksi kun en haluaisi jättää punasilmäistä kotiin.  :nuija:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

EmmaTi

^Missäs kuvat viipyy  :icon_smile:

laurs

Nyt on yhdistetty pk musta Mystic Melancholy ja pk hopea kemu Rubeus Hagrid :) tai oikeastaan naaras ollu mahdollisesti tiine jo 7vrk. Joskos tää mun esikoispoikue näkisi sitten joskus päivänvalon  :puna:

pk musta syyrialaisnaaras Mystic Melancholy "Edha" 260811
pk homuke syyrialaisuros Rubeus Hagrid "Lenni" 110411
pk musta syyrialaisuros Sulo 010309-230911 <\'3

Minnaw

Meidän poikaset tänään 14vrk. Aika kovaa jo vilpeltävät pitkin dunaa.
Ehdottomaksi suosikiksi on nuossut poikueen ainoa vaaleansininen, toivotaan että se kehittyy mukavan tasaiseksi kokonaisuudeksi. Muistan Sadun neuvon viime näyttelystä, että pitää kiinnittää huomiota noihin cämpsyjen kokoihin. Näiden isähän on aika valtava, enkä tosiaan ihan niin suuria yksilöitä halua kyllä kasvattaa, joten pitää nyt valita hieman myös sen mukaan, etten ihan mitään jättilapsia jätä kotiin. Yhdellä sinisellä on taas aivan ihanan tumma väri, mutta sen kaulalappu leviää melkein nauhaksi asti... Mielenkiintoista kyllä seurailla mitä noista sitten loppupeleissä kehittyy, mutta oikein mukavilta lapsukaisilta vaikuttavat!  :yes:
Oxalis - talvikkokasvatus

Sintturainen

Meille syntyi eilen pentuja, mamman käydessä syömässä kurkkasin niin oisko arviolta kymmenkunta nakkia :)

tammenterho

Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 27.03.12 - klo:14:00

Millaisesta yhdistelmästä?

Sintturainen

Hopeasoopeli x rs hopsu, eli hopeisia pentuja luvassa :)

lentsu

Koin viime yönä elämäni yllätyksen räplätessäni noita kaksiviikkoisia: niissä on 3 rexiä. Naaraan puolella rexiä kyllä on sukutaulussakin, se ei mikään ihme ole, mutta urostani en kuvitellut todellakaan kantajaksi. Uroksen isän rekkapaprut kuitenkin kertoivat, että viiden sukupolven takana on ollut yksi rex. Niin ne geenit säilyvät.  :applause:

GaneshaX

Kiva yllätys. Välillä niitä mukaviakin  :icon_smile:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

tammenterho

Meille syntyi tänään robomuksuja  :hyper: Pesässä oli 6, tosin 1 oli kuollut. Aamulla oli emon touhut sen näkösiä, että pian syntyy ja siitä muutaman tunnin päästä ne sitten syntyi. Tulispa tähän poikueeseen nyt huskeja! Muksut yhdistelmästä normaali (kantaa laikukasta) + isabella husky.

Vevve

^Eihän isabellahuskyja voi tulla jos ei molemmat vanhemmat kanna sitä  :icon_rolleyes:

Janzu

Meille iski naksutautia.  :icon_evil: Tänään aloitettiin ditrimkuuri, nyt vaan peukkuja että auttaa.

Hakekaapa pois joku meidän cremelapset, ovat pelottavan kovaa kyytiä kehittymässä soopelien ohi. Taitavat olla jo poikueen isoimmat, ihan hirmu nättejä. Mutta kun väri ei miellytä.  :icon_rolleyes:

Vevve

Meillä on niiiin varmasti tulossa taas kiinarilapsia! Emolla on semmonen maha että  :sydan: :sydan:

Isänä normaali Pohjoinen Silkkitie, emona normaali englantilais-ruotsalaistaustainen Skärgårdens Magnetit.

Sintturainen

Meillä on enää kolme pentua  :icon_neutral: Alunperinhän niitä oli n. kymmenen. Toissapäivänä Appelsiini oli siirtänyt pesän dunan toiseen nurkkaan ja matkalta löytyi pari päätöntä pentua. Silloin niitä näkyi vielä uudessa pesässä seitsemän. Niissä seitsemässä olis pari vaaleaa (ehkäpä kovasti toivottua luonnonvalkoista...) mutta nyt pesässä on enää kolme hopsua/hopeasoopelia... Toivottavasti nämä kuitenkin selviäis, oli niin kovasti toivottu ja odotettu yhdistelmä.