Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

EmmaTi

^Voi itku Sintturainen  :icon_cry:

Ely

Meillä poksahti lopulta tuo Belle, Flaksilla kävi flaksi jo ensimmäisellä kerralla :icon_cheesygrin:

wiidii

Meilläkin on muksut jo sen ikäisiä että meikäläinenkin jaksaa tihrustaa turkit läpi. Melko hyvä tuuri kävi, kuudesta hamsterista vain yksi on lyhytkarvainen (suklaa uros) - eli kotiin jää ihastuttava pk satiini suklaa naaras.  :loov:

Nyt pitänee alkaa siis papereita väsäämään että kerrankin olisin ajoissa rekannut mukelot.  :icon_mrgreen:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

tammenterho

^Onko kaikille muksuille jo kodit?

Meillä astutettiin tänään kaksi syrkkinaarasta. Toinen yhdistelmä on pks normaali + lk luonnonvalkoinen vn ja toinen lk musta laikukas + lk creme.

Sintturainen

Nyt muksuja on enää kaksi. Hopeanharmaa umborous ja hopeasoopeli.

Maanantaina syntynee meille creme-vauvoja, Rusetilla on selvä vauvamasu :) Jospa sen poikueen kans ois parempi onni...

lentsu

Meillä ei karsiutunut yhtään. 12 kpl reilut kolmeviikkoisia villimyksiä.  :loov:

Eve87

Höh, Corala jäi jälleen tyhjäksi. Noh, jätetään se sivuun ja koetellaan kesällä uudelleen eri uroksellakin.

Mutta ei meidän hamsula ilman vekaroita näillä näkymin jää. Siellä vauvamasua kanniskelee lk hopsu vn naaras Wonderland's Janis Lynn Joplin, iskänä Marjutilta lainaan tullut vieraileva tähti pks hopeamusta uros Tarinan Trick Or Treak  :loov:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

spellcaster

Mustasta hamsterista on jotenkin hankalaa erottaa varmuudella vauvamahaa, tai sitten vika on minun silmissä  :icon_lol: Olen tässä nyt pari päivää arponut onko Mylolla maha kasvanut vai ei, laskettu aika pitäisi olla maanantaiyönä. Tosin, eipä Mylon emostakaan Hiilestä aikoinaan erottanut mahaa juurikaan, eikä sieltä iso poikue tullutkaan. Odotan siis jännityksellä vielä pari päivää!

wiidii

Minä kyllä aina selvitän käsikopelolla onko naaras kantavana vai ei - mahassa olevat poikaset kuitenkin erottaa esimerkiksi mammaläskikerrostumista huomattavasti paremmin kuin silmäpelillä. Silmiin taas en luota jos massut eivät ole sellaista tennispallo molemmissa kyljissä -luokkaa.  :tongu:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

spellcaster

Mä taas olen vähän vainoharhainen, enkä kauhiasti uskalla viimeisillään olevaan emoon koskeakaan, saatika nostella  :icon_cool: Mutta mulla nyt ei kokemusta olekaan kuin vasta yhden poikueen verran, että eiköhän tää silmä vielä harjaannu.

Veda

Meillä näytti syntyneen yksi normaalikinkki vaavi yhdistelmästä Somebody To Love ja Posliinilintu. En viitsinyt sen kummemmin kaivella tuon yhden bongasin nopeasti.

Ely

Yhdistin yhden kinkkipariskunnan muutama päivä sitten ja piti tarkistaa moneen kertaan että elääkö ne tuolla kun ei kuulu mitään ääniä  :icon_cheesygrin: Uros oli tänään lopulta kaikessa hiljaisuudessaan muuttanut erilliseen pesään mutta saa nähdä mihin suuntaan mennään  :malla2:

EmmaTi

^toivotaan ettei ne kasvanu erilleen..  :nuija:

Ely

Se oli joku väliaikainen asumusero, nyt ne taas kyhjöttää kylki kyljessä pesässään  :mhappy:

spellcaster

^ Isäntähamsteri oli selvästi nyt loukannut vaimokettaan jotenkin ja eukko laittoi hetkeksi pihalle  :icon_lol: Onneksi pariskunta sai sovittua riitansa  :yes: