Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Ely

:hauskaa: Kinkit on ihania :D  :sydan:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

lentsu

Meillä on ekaa kertaa varmaan kymmeneen vuoteen talvikkomuksuja. En enää muistanut, miten söpöjä ne on. Voi pikku safiireja!  :loov: :loov:

laurs

Meil ollaan nyt 4pv ikäsiä ja pigmenttiä alkaa joillekin jo tulemaan :) mutta rauhassa odotellaan kun rupee karvat kasvamaan kunnolla yms että mitäs väriä siellä on! Eka poikue niin ei viitsi oikein arvailla kun oli aika monta värivaihtoehtoa mitä voisi tulla :) Meillä on siis 9 lapsukaista pesässä!
Emo hoitanut tosi hyvin eikä oo ressannu vaikka joka päivä kerran katon pesän ettei oo kuolleita ja kaikki voi hyvin, hieno emo on :)

pk musta syyrialaisnaaras Mystic Melancholy "Edha" 260811
pk homuke syyrialaisuros Rubeus Hagrid "Lenni" 110411
pk musta syyrialaisuros Sulo 010309-230911 <\'3

tammenterho

Meidän robomuksut on nyt reilun viikon ikäisiä. Sain katsottua värit pari päivää sitten, kun emo kävi syömässä. 5 normaalia muksua pesässä :)

Sintturainen

Meijän vauvat täyttää huomenna kaks viikkoa. Tänään katoin niin toisella pennulla on sukuelinten kohdalla iso rupi. Luulen että emo on ollut vähän varomaton. Toivottavasti paranee hyvin. Ihan normaalisti tuo ilm. kuitenkin pystyy tarpeensa tekemään...

Eilen syntyi sit pesueellinen cremejä. Toivottavasti niiden kans ois parempi tuuri...

laurs

Meil näyttäis olevan ainakin mustaa pesässä, ehkä kilpparia ja sit aika vahvasti cremee :) yksi kyyhkiskin voisi olla, hieman harmaampi kuin muut cremeen vivahtavat?

pk musta syyrialaisnaaras Mystic Melancholy "Edha" 260811
pk homuke syyrialaisuros Rubeus Hagrid "Lenni" 110411
pk musta syyrialaisuros Sulo 010309-230911 <\'3

Eve87

Meilläkin poksahdettiin  :jiihaa: Nyt vaan malttamattomana odottelemaan, tulisko sieltä semmonen tilaukseen laitettu nätti satiini nauhalla  :yes:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

spellcaster

Meille ei sitten tullutkaan poikasia  :icon_e_sad:
Noh, seuraavalla yhdistelmällä sitten ehkä parempi tuuri....

Tanya

Meidän syrkkinaperot tänään 16vrk (yhdistelmästä Nezzie pk minkki - Balandine's Nicodemo pk rex hopeaminkki) Muutamia kuvia täällä: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=217805 Lapsosia siis 5 kipaletta ja ihanan reippaita tapauksia kaikki, kovaa vauhtia saa Nessu kiikuttaa karkailevia lapsia takasin pesään :)

tammenterho

Meille syntyy vihdoin syrkkimuksuja! Niiskuneidin masu on niin iso, että ei voi erehtyä enää. Astutin kaksi naarasta, Niiskuneidin ja Bellan, Bella jäi ilmeisesti tyhjäksi. Ainakaan sen masu ei ole yhtään kasvanut.

Robomuksut on nyt 12vrk. Muutama oli tänään mamman kanssa ruokakupilla.

tammenterho

Uusia robomuksuja syntyy pian! Naaras on viimeisillään tiine. Kävelykin on sellaista lyllertämistä  :hauskaa: Yhdistelmä on isabella husky + normaali laikukas.

tammenterho

Nyt on pitkästä aikaa syrkkimuksuja! Niiskuneiti synnytti tänään 10 poikasta. Sain kurkattua pesään kun emo oli syömässä eikä ollu pahemmin pesää peitelly. Eilen syntyi roboja 5 yhdistelmästä husky + normaali laikukas.

Eve87

Meillä muksut 8vrk tänään, siellä köllii hopsua ja norrea pesässä, kolme nauhallista, yksi jolla on todella kiva nauha. 9-10vekaraa siellä näyttää olevan  :sydan:

Eilen astutin myös Lavender's Giftin, ensimmäiset pk siniset meidän hamsulaan tiedossa!  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

jensku

Meille tulee ensikuussa Flora Francine "Nemille" sulho kylään.  :loov: Jos tärppää, niin odotettavissa on pk/lk soopeli ja creme muksui osa vakotäpläisinä. Ja jos jonpikunpi kantaa ps nii myös ps cremee ja minkkii odotettavissa mahdollisesti.  :loov:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

tammenterho

Tänään syntyi kolmas robopoikue. Tässäkin poikueessa on 5 poikasta. Heh, kaikissa robopoikueissa on 5 poikasta. Miten voit olla näin tasaväkistä?
Bellalla on kuitenkin muksut! Noin 9 tenavaa näytti pesässä olevan, kaikki vaaleita. Toisessa syrkkipoikueessa on 5 vaaleeta ja 5 tummempaa, osalla nauha. Vihdoinkin on meidän hamsulassa elämää!  :loov: