Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

AnsaLucia

Onnea Minnaw käpsytenavista :peukku:! Meilläkin laitettiin ekat kämpsymuksut tilaukseen  :loov: (ai miten niin mulla on vakava kämpsykuume  :hyper:)
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

spellcaster

Meille tuli eilen lainauros asustelemaan toviksi, tässä pitäisi siis alkaa taas astutuspuuhiin jahka Mylo-neidiltä löytyy kiimoja. Toivottavasti pian ois taas vaavoja nurkissa pyörimässä  :loov:

Anzukka

Onnea cämpsyvaaveista Minnaw!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Sintturainen

Mä oon aika varma että meillä on vauvamasu  :loov: Laskettu aika ois ens viikolla. Ja mamma on jokatoinen päivä karussa, se on syönyt yhen dunan ja laitoin sen sit häkkiin, niin mitäs, oppi sit avaamaan ihan ite sen luukun...  :prll:

Yhistelmä on hopeasoopeli x r.s hopsu. Jospa tästä jo tulis jotain muutakin kuin kilppareita...  :xd:

Minnaw

Kiitos kaikille onnitteluista!  :sydan:

Eilen tein pienen dunan siistimisen ja siirsin ruuat matalille astioille, jotta poikasetkin yltävät niihin, kunhan nyt lähtisivät liikkeelle. Pitihän sitä nopeasti samalla pesäänkin kurkata. Siellä kölli 5 sinistä ja 1 vaaleansininen poikanen. Kaikki näyttivät tasaisilta, vaikka vaal.sin. olikin niistä pienin. Yksi oli viikon aikana karsiutunut pois  :icon_sad:

____________

22.3. tarkastettu sukupuolet, jotka jakautui 3 urosta ja 3 naarasta. Vaaleansininen poikanen on naaras  :icon_smile:
Oxalis - talvikkokasvatus

tammenterho

Niiskuneiti tuli tiineeksi!  :hyper: Laskettu aika on 28.3. Kyseessä siis yhdistelmä lks ms valkoinen + luonnonvalkoinen vn.

Eve87

Meilläkin taisi viimein tärpätä :jiihaa: Yhdistelmästä pk karamelli (valkotäplikäs) x pk hopeanharmaa. Kiimoja ei ole ollut, vatsakin on alkanut kasvaa. Toivottavasti meillä ois kohta naperoita  :loov:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

wiidii

^Saanks vaikka YV:llä sukua?  :enkeli:

Meillä siivottiin hamsteriäidin asuntoa eilen kun haju oli jo niin törkeän paha, tuli samalla kurkattua poikasten kunto. Kuusi tomeraa ja tasakokoista muksua (tässä linjassa kyllä on ollut kaikki hamsterit hyvin samankokoisia aina), kolme naarasta ja kolme urosta.  :jiihaa: Kaksi satiinia samppanjaa ja sitten sekalainen joukko satiinisia ja ei-satiinisia suklaita (en muista enää kuinka moni suklaa oli satiini).  :loov: Nyt kun vielä olisivat pitkäkarvaisia niin olisi varaa valita.. Ainokainen suklaa naaras kotiin tulee jäämään jos vain on pitkäkarvainen.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

lentsu

Kuusi poikasta Wiidiillä ja 3 urosta ja 3 naarasta. Nyt hei mä en ole usein kade mut mä oon!  :hyper: :nuija: :10125b5d: Meillä 12 ja ensi katsomalta 2 naarasta ja 10 urosta.  :nuts: Tasan ei käy onnen lahjat.  :icon_cheesygrin:

wiidii

Oli kyllä niin täydellisen hieno tasajako että kelpaa.  :icon_mrgreen: Olisin toki voinut tätä tasajakoa vähän sinne teidänkin hamsulaan päin lähettää.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

EmmaTi

Meillä oli joulukuussa poikue jossa oli 13 muksua: 3 urosta ja 10 naarasta... Ja nuo urokset ihan epämääräisiä väriltään, yks creme(-keltainen) ja kaksi huonoa mu-kea  :icon_rolleyes:
Olivat toki mieleisiä lemmikkikoteihin joihin menivät  :peukku:

Janzu

Tänään laskin 13 nassua, 2 cremeä ja loput varmaankin soopeleita (toivottavasti joku kaunis lkr [tuplaumbbari] soopelikin olisi kotiin jääväksi...  :loov: ).
Tällainenkin ylläri löytyi joukosta ja karsiutui nyt pois (tosi nopeasti muuten turposi vatsa, kun en eilen illalla vielä mitään normaalista poikkeavaa havainnut!   :woot: ):

spellcaster

Meilläkin toivon mukaan saatiin äsken alulle poikueellinen syrkkinassukoita!  :sydan: Mylolta löytyi tänään oikein kunnon kiima joten eikun akka uroon kanssa samaan boksiin. Ens kuun alkupuolella olis laskettu aika  :loov:

PiiaL

Meillä näyttäisi olevan pesässä jotain tämänkaltaista: 2 mustaa (n+u), 4 hopeamustaa (u x 4), creme (n) ja luonnonvalkoinen (n). Tuo luonnonvalkoinen on pk satiini rex, nuo mustat kiiltävät niin kilpaa, että en vielä kyllä osaa varmuudella sanoa onko niissä satiineja ja montako. :icon_smile:

Seitsemän nakeroa siis jäi lopulta henkiin 11-päisestä poikueesta. En ole varma mihin ne menehtyivät, mutta viimeisellä menehtyneellä oli semmoinen "nestemaha". Onneksi seitsikko näyttää hyvävointiselta ja yhtämatkaa ovat kehittyneet kaikki.

Sintturainen

Meille syntynee ylihuomenna paljon pentuja, Appelsiini on ISO  :icon_cheesygrin: Ja koska kevät on rakkauden aikaa, laitettiin äsken creme-vauvoja tilaukseen....