• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

#150
^Paranemisia Salamalle!

Mää sain tänään hienot Ivar-hyllyt hamsuhuoneeseen, nyt mahtuu 8 dunaa hyllyyn, lisäksi huoneessa on gerbiilien metrinen terra. Pitäs ottaa kuvia mutta esikoinen rikko eilen meijän digikameran, olihan se jo 7kk vanha, kolmas digi 5:n vuoden sisään...  :S

Mustikkamaan

#151
Näkispä jo livenä ne uudet uroot, niin pääsis suunnittelee mahdollisia tulevia yhdistelmiä! Sit mä saisin ehkä tehtyä sen kasvattajanimihakemuksenki :D

Tekis mieli laittaa ostoilmotus syrkkikokosista juoksupyöristä, mut en oo uskaltanu vielä kertoo miehelle ees tulevista hamsuista - saati sit siitä että tuhlaisin lisää rahaa vielä juoksupyöriinki  XD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sintturainen

#152
^No mä oon vihjannut miehelle että mulle tulee Lempäälän näyttelystä pari hamsteria.
Eikö "pari" oo sama asia kuin 4 syrkkiä ja 1 kiinari  :grin

EmmaTi

#153
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"^No mä oon vihjannut miehelle että mulle tulee Lempäälän näyttelystä pari hamsteria.
Eikö "pari" oo sama asia kuin 4 syrkkiä ja 1 kiinari  :grin

Millainen setti sieltä on tulossa?  :)

Sintturainen

#154
2 cremeä, 1 hopsu ja 1 hopeasoopeli.

MortimerRiddle

#155
Vihdoinkin saan hyviä kuvia omistakin hamsuista näytteille!  :grin  Tosiaan, eilen sain sen muistikortinlukijan itselleni ja vuodesta 2008-2011 oli 994 kuvaa sinne muistiin kertynyt.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Hyppis

#156
Mä sain vihdoinkin hommattua meidän Namille lasiterraarion, tuntui että se tuli ihan mökkihöperöksi tavallisessa hamsudunassa. Uusi terraario on lasiovellinen ja kooltaan 100x40cm, korkeutta 55cm. Eiköhän se neidille jo kelpaa, isompaa ei olis meille mahtunut.

Nyt meillä on sitten hamstereille ihan oma hyllykin kun hommattiin Ikeasta gorm-hylly, se on oikea hamsterikerrostalo :D Alakertaa asuttaa Savu-talvikko, keskellä majailee Nami hulppeine terroineen ja ylimpänä pöpötin siskokset. Pitää lisäillä terroista ja hyllystä kuvia tännekin jossain vaiheessa. :)

diiah

#157
Hyppis, mistä ostit terran ja saisiko siitä kuvaa? Kuulostaa kivalta, voisi itsekin harkita, vai onko se joltain tutulta ostettu ? :)

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]

Hyppis

#158
^Huuto.netistä löysin :) Ihan huippukunnossa ja just sellanen mitä etsiskelin. Edessä isot lasiovet, mutta alas jää silti hyvin tilaa puruille ilman että ne tulvis ovet avattaessa pihalle ja katossa on verkkoa, joka takaa hyvän ilmanvaihdon. Tässä linkkinä kuva, laitan enemmän sitten varsinaiseen asumus kuvien ketjuun: Namin terra. Siinä näkyy vähän tuota meidän hamsuhyllyäkin :D

diiah

#159
Vau tosi kivan näköinen! Rakastan noita puutavaroita ja muutenkin näyttää omaan silmään viihtyisältä. :sydan
Noi lasiovet on kyllä kätevät (kai?). Tuollaisen terran haluaisin itsekin, mutta niitä on vähän hankala löytää... tai sitten etsin väärästä paikkaa. xD mikä ei olisi mikään ihme.

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]

Hyppis

#160
Juu, minusta se näyttää myös tosi kivalta ja Nami tuntuu tykkäävän :) Mulla on roboillakin liukuoviterra, kooltaan 75x35x35, sen löysin herppi.netistä. Liukuoviterroja kantsii vilkuilla sieltä, roboterra on myydään-palstalta bongattu :) Mä ainakin oon tykännyt, otuksia on kivempi lähestyä sivulta kuin päältäpäin ja terrat mahtuvat sitten vähän ahtaampaankin hyllyyn kun aukeavat sivusta.

Nape

#161
Heh heh, mä oon tässä tietokoneella jo istuksinu hyvän tovin, niin äsken aloin katsoon, että mikäs se tuolla vilahtikaan silmäkulmassa.. No LIssuhan se. Oli karannu terrasta, kun olin jättäny terran kannen huolimattomasti veen vaihdon jälkeen. Annoin sen sitte hetken pörrätä tässä olkkarissa, nii on nuo pönttöjä nuo meijän elukat ko tuokin tuli tuolin ympärille ja mun jalkojen ympärille kiehnäämään ja heti tuli kädelle, vaikka ois ollu mahdollisuus karkailla ties minne ja kiltisti takas omaan terraan sitte meni, no tietysti meni ko laitoin, mut siis ihan sama juttu ko välillä on joku esim. aitauksesta karannu nii sit ne hetken tutkailee paikkoja ja tulevat luo ku pyyän :D

spellcaster

#162
Mulla taasen on hankalaa Balin ruokkiminen. Jos se sattuu olemaan hereillä kun vien kuppia, niin poika on roikkumassa kädessä jo ennenkuin kerkeen kuppiakaan alas laskea  :D  "Tahtoo sylkkyyn mamma!"  xD

Markka

#163
Bella oli hereillä aamulla ja kaiveli hirveesti. Kun katoin pikkasen tarkemmin huomasin, että se oli järjestäny sisustuksen ihan uusiks :) Siellä Bella kaiveli varmaan tunnin vielä sen jälkeen :lov
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

HamsterSailor

#164
Nypin tänään 2,75kg:sta Crispyä parisataa grammaa niitä räikeenvärisiä palasia pois. Kamala homma, mutta tulipa tehtyä :)