Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Saana

^Älä si pois heitä. Mein hamsut kyllä syö niitäkin! :D

Vevve

Eihän Crispyyn jää mitään jäljelle jos siitä nyppii nappulat pois?  :huh

Mustikkamaan

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Eihän Crispyyn jää mitään jäljelle jos siitä nyppii nappulat pois?  :huh

Mun laskelmien mukaan siihen jäi noin 2,55 kg vielä muuta tavaraa  :P  Jos oon väärässä ni sit on syytä kyllä ottaa matikan kertauskursseja!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

HamsterSailor

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Eihän Crispyyn jää mitään jäljelle jos siitä nyppii nappulat pois?  :huh

Siis otin pois vaan ne järkyttävimmän väriset, eli myrkynvihreät, punaiset, keltaiset ja oranssit :) Annan niiden banaaninmuotoisten ja niiden pienien ruskeiden nappuloiden olla, ne on siedettäviä, mutta mua häiritsee ne räikeimmät :D

Nape

Ei niin kiva, mullaki astmaepäilyt päällä, ravannu päivystyksessä nyt pariin otteeseen. Eipä enää pelkkä avaava läääke auta, ihan tukossa oon eikä jaksa mitään. Nyt sain sit sellasen hoitavan astmalääkkeen missä on avaava mukana. Käsky astmatutkimuksiin omalle lääkärille. Ja pakko kait se on mennä, pari vuotta jo käyttäny poikien avaavaa astmalääkettä joka flunssassa. Nyt sain perjantaina oman piipun ja tänään sen toisen. Plaah, en tykkää yhtään.

HamsterSailor

Kävin äsken hakemassa hamsuille meijän takapihalta voikukkaa ja pihlajanoksia, kaikki meni innoissaan tutkimaan ja maistelemaan heti :)

mirauh

Tänään kävin Saanalla ihmettelemässä jos vaikka mitä! Äiti sai uusia näkökulmia hamstereihin ja haluaa nyt joka lajia ja väriä. Saanalta tuli hyvä alku arvostelu hamstereista ennen lauantain näyttelyjä ja valitettavasti meidän nuorimmalta neidiltä se knikki löytyi. Ihan mahdottoman komea Pokeri edusti ja sitten oli niita niin niin niin suloisia valkoisia roboja ja sitten ne nakit  :lov  Kiitos Saana!
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Saana

Tommoset innostuneet äitit on kyllä hauskoja. xD Mun äiti ei ymmärrä tätä harrastusta ollenkaan. :D Mutta tervetuloa taas uudestaan! Pahoittelut, että oli niin kiire päivä. Tää on tällästä aina näyttelyiden alla. Tulin vasta ysiltä illalla si loppujen lopuksi kotio, kun piti lentää vielä kaupoissa hakemassa sitä sun tätä viikonlopuksi.

Sansku

Mun äiti, asuu Ruotsissa, sanoi etten saisi meidän naperoita myydä ennen kun hän saapuu meille heinäkuun alussa. :D Joka ilta kun puhutaan puhelimessa/mesessä, hän utelee kovin että miten meidän hamsu jengi voi. :D Hän on kyllä itse iso eläin ystävä, ja sanoi että jos vain voisi, veisi yhden hamsu vauvan ruotsiin. :D Kaheli mamma!
Wolf ~ hybridi poju ~ 6.12.2010
Lumi ~ talvikko (hybridi?) neiti ~ 18.11.2010
Ruusu ~ talvikko neiti ~ 25.3.2011
Hertta ~ syyrialainen neiti ~ 3.4.2011
Kaneli & Mimosa ~ roborovski tytöt ~ 4.4.2011

http]

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Sansku"Mun äiti, asuu Ruotsissa, sanoi etten saisi meidän naperoita myydä ennen kun hän saapuu meille heinäkuun alussa. :D Joka ilta kun puhutaan puhelimessa/mesessä, hän utelee kovin että miten meidän hamsu jengi voi. :D Hän on kyllä itse iso eläin ystävä, ja sanoi että jos vain voisi, veisi yhden hamsu vauvan ruotsiin. :D Kaheli mamma!

... siinähän ei ole mitään ongelmaa jos haluaa viedä eläimiä Suomesta Ruotsiin. EU:ssa saa kuskata jyrsijöitä vapaasti, lentäessä niistä ollaan tosi tarkkoja mutta laivalla mennessä ei mitään.

Sansku

^ Jee! :D Sitten pistän yhden naperon ruotsiin äiskän mukana! Luulin että kaikki eläimet piti tullissa käyttää, ja passit jne piti olla ennen sitä? Tai hamsuille ei ehkä passeja tarvitse? :D

http]

Vevve

^ Ei tarvitse, tulli-ihmisiä ei kiinnosta ne yhtään ellei lennetä koneella. Laivafirmalla saattaa tosin olla jotain sääntöjä ja maksuja eläimiin liittyen (.. mutta eihän sitä boxia kukaan siellä kassissa näe  :D)

Sansku

^ Hahahah totta. ;) Mutta kun tullimiehet sitten onkin koiransa kanssa satamassa. Ja koira varmasti alkaa nuuhkii hamsu kassia, niin kyllä sitten kiinnostaa. :D Täytyy soittaa viking line ja kysyy mitä ne sanoo hamsun kuljetuksesta. Äiskällä onkin mun vanhoja hamsu kamoja varastossa. :D Kiva kun 53v nainen on innoissaan hamstereista, varmaan ilahtuu kun saa iltasin seurailla touhuja. :)

http]

Vevve

^ Mun kokemuksien mukaan tullimiehiä ei kiinnosta myöskään se onko sulla laiva/lentoyhtiön lupaa. Mutta siis enikeis, parasta on kuitenkin että ottaa Viikkarille yhteyttä.

GaneshaX

Mä olen saanut kuljettaa ainakin viikkarilla aina ihan rauhassa. Hamsu vaan boksiin ja boksi kassiin.

Kerran laivaan mentäessä kylläkin eräs laivan virkailija alkoi iloisesti kyselemään, että mitä boksissa on.  Sanoi niin tykkäävänsä eläimistä, että kysyy aina, kun näkee kuljetusboksin.  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki