• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

irap

#240

Herbertin häkin sisustusta, koitan tuota puuta eniten pitää sielä. Juoksari, ruoka- ja juomakuppi vain kaikkea muuta ^^



Tällänen häkki oottamassa tulevaa hamsteria. Häkkiin vielä lisättävää kyllä löytyy..

(näkyyköhän kuvat?)
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Rose

#241
mulle ei ainakaa noi kuvat näy ;o

eennn`

#242
Mulla ei ainakaan näy...
[size=85]Agata <3[/size]
[size=85]R.I.P. Atsiuuh! 14092007 - 02122009 <3[/size]

Anonymous

#243
eikä mulla ;/

Hamsufani97

#244
Lainaus käyttäjältä: "irap"(näkyyköhän kuvat?)

^Photobucketista oot ainakin linkittäny, mutta valkkasitko sielä photobucketis sen IMG Code linkin? Sillä mää saan ainakin kuvat näkymään, kiitos Minskin! :D

wiidii

#245
Irap, et ole valinnut oikeaa kuvalinkkiä. :) Täällä foorumilla voi käyttää suoraan tuota punaisella merkkaamaani koodia.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Wiivi

#246
^ Näkyy vain väli, mikä ihmeen koodi?  :pihalla:
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

ammie

#247
^ Se koodi joka on merkitty punaisen sisään tuossa kuvassa ja alkaa [IMG]http://jotakin.... Siinä lukeekin, että IMG code.

Edit// Vai eikö sinulle Wiivi näy ollenkaan tuo Wiidiin laittama kuva?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Wiivi

#248
^ Oottelin tässä vähän aikaa kun luin sun viestiä, ja sit se kuva tulikin näkyviin  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

ammie

#249
Käytiin äsken hakemassa vajaan kymmenen minuutin ajomatkan päästä kaksi terraariota. Edellinen omistaja tahtoi terraariot pois muuton alta, joten lähtivät mukaan täysin ilmaiseksi.  :)  Molemmat ovat hyväkuntoisia, mutta pesen molempia vielä jahka kerkeän. Toiseenkin on kansi, mutta taidan itse tehdä verkosta jonkinlaisen viritelmän. Saa nyt nähdä miten nämä asumukset jaan, kun on ylimääräisiä kolme.  :oops:



Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Wiivi

#250
Mä meinaan hommata joko dunan tai häkin. Äiti haluu sellasen, josta ei sit hirveesti purut tuu ulos, siispä luultavammin ostetaan duna  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

ammie

#251
^Mä kyllä liputan dunan puolesta!  :)  Meillä kun nuo tuppaa kaltereita pureskelemaan, häkissä siihen on vielä paremmat mahkut kuin dunassa ja sitten taas terraariot (lasiset) painavat tuhottoman paljon liikaa. Nytkin on selkä kipeä kun joudun kanniskelemaan ja siivoamaan noita kahta. Toki terraarioista on kivempi tutkailla hamsun puuhia kuin dunasta.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Wiivi

#252
^ Mä en jostain syystä oikein pidä niistä lasisista terraarioista.  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Anonymous

#253
Noora: Se on fopin valmistama ja niitä valmistetaan vieläkin.

Wiivi

#254
Hommattiin sitten se duna  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]