• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

tintsku

#270
Upeat sisustukset MirkkuH:n terroissa ja nallin myös, kiva tuo ite tehty taso :)

Eevi

#271


Taas uusi järjestys ja uusi riippai, josta Heta tykkää kovasti. Hieman hämärä kuva, mutta eiköhän siitä selvää saa. :)

Todella hieno terra Nallilla!
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

-Marylin-

#272
^ aivan ihana sisustus! Miten kaikki osaaki noin hienosti sisustaa, alkaa itteä ihan nolottaa.  :oops:  :c8
Ihana riippukeinukin, ootko itse tehnyt vai ostanut?
Ajattelin itsekkin hankkia/tehdä riippukeinun mutta kun sen kiinnitys vois olla aika hankalaa ku mulla ei oo kantta siinä terrassa.
Ja jos tekisin itse ni en oikee tiedä mistä kankaasta sen tekisin?  :pihalla:
Huoneessani asustaa Carlos talvikko,adhd tapaus <3

Eevi

#273
^ kiitos. :) Tuo riippukeinu on ihan normaalia kangasta ja siinä on kaksi kangasta päällekkäin, en ole varma onko se alempi jotakin vahvempaa kangasta. En todellakaan ole itse tehnyt vaan http://www.damlee.suntuubi.com/ tuolta tilasin. Todella tyytyväinen olen ollut tuohon riippariin, kangas on mieleinen ja riippari on siististi tehty. Lisäksi se on tosiaan tukeva eikä sellainen, mihin hamsteri uppoaa. Hetakin on tosiaan tykännyt! :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Hamsufani97

#274
Ooh, Eevillä aivan upea terra!  :grin

sasu^

#275
Hävettää ihan tuon oman hamsun terran puolesta, katsellessa noita upeita asumuksia muilla! (:
onnellinen talvikon ja syyrialaisen omistaja?

Hessuinen

#276
Hetalla on kyllä tosi upea asumus. Vähän ihmetyttää miten sä ikinä löydät hamsterin tuolta. xD  Minkäs kokoinen tuo muuten on?
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Eevi

#277
Haha, 100x45x40cm. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

#278
Roposkit asuu tänään näin.  :)


Saana

#279
Tässä olis hyvä esimerkki siitä, mitä ei kannata hamsulle hankkia.

"Kääpiöhamstereille sopiva häkki. Katoton malli.
Hamsteri ei päse kiipeämään ylös jos pesämökin sijoittaa keskelle häkkiä. Myös ritilöihin kiinnitettävä juoksupyörä soveltuu tähän häkkiin."


Hieman köyhää olis hamsterin elämässä, jos olis yks mökki keskellä pientä häkkiä, kun vertaa teidän kaikkien superhienosti sisustettuihin terroihin! xD

karov

#280
^  xD tuo oli kyllä yön piriste.
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

MirkkuH

#281
^^ :reps: tota mä olen käynyt usein ihastelemassa ja aatellut, että pitäskö huutaa pois XD

Eevi

#282
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Tässä olis hyvä esimerkki siitä, mitä ei kannata hamsulle hankkia.

"Kääpiöhamstereille sopiva häkki. Katoton malli.
Hamsteri ei päse kiipeämään ylös jos pesämökin sijoittaa keskelle häkkiä. Myös ritilöihin kiinnitettävä juoksupyörä soveltuu tähän häkkiin."


Hieman köyhää olis hamsterin elämässä, jos olis yks mökki keskellä pientä häkkiä, kun vertaa teidän kaikkien superhienosti sisustettuihin terroihin! xD
Mäkin näin ton! Ihan kamala, ja meinasin valittaa myyjälle, mut en sit valittanutkaan. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

metsku

#283
^Voi herranjestas. Kyllä meillä kääpiöhamsteritkin tuolta kiipeäis jollain keinolla ja vaikkeivat kiipeäisi niin koko hökötys on joka suunnasta 5 kertaa liian pieni  :huh Olen kyllä vähän järkyttynyt. Karmeaa. Ja tuo hinta...

muumimamma-64

#284
Samaisella ihmisellä myös myynnissä tällainen..myy sitä isohkona hamsterin häkkinä..
http://www.huuto.net/kohteet/erikoinen- ... /129234820

Tuo paikkakunta ja kuvablogin takaa ilmaantuva kivakirppis viittaavat tiettyyn tuttuun " kasvattajaan" Lumielles ..hänen parin nicin takaa löytyy tuo kivakirppis..
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)