Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

Scarlett

Minullakin on sellainen zhuzhu-hamsteri. (Sain appiukolta valmistujaislahjaksi  :D )
Kaikkein huvittavinta siinä oli pakkauksen mainoslause, "sounds like a real hamster", ja tuo päästelee jotain ihme auton tööttäysääniä ja kiekuu kuin kukko  xD

Anonymous

Ostinpa tänään ihanan hamsuseinäkalenterin ja 2kpl teksti/kuva magneetteja jääkaapinoveen  :D Otan taas kuvaa kunhan kerkeen.

jensku

Meitä löytyy 2 hamsu kuppia. yhen niistä sain 10v. synttärilahjaks joka taitaa nykyyää olla lekendaa. :D  kun ei mitään löydy ja toinen on tällanen http://www.24pets.fi/index.php?page=sho ... t&Itemid=1 <--- oon kyl niin kiintyny siiihe, että juon vaa joka aamu siit aamukahvin. :lov  Ja yks tai muutama korttikin löytyy  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Anonymous

Kuvia kalenterista:

Kansi:

Kaikki kuukauden kuvat:

Magneetit:

Nape

Voi että! Mä haluun kans tollasen kalenterin ja nuo magneetit! Ainakin nuo magneetit on ihan pakko saada!!!! :P

HamsterSailor

Mullakin on tollanen kalenteri :)

Rossu

Meiltä löytyy ZhuZhu petsi :D. Ei kyl oo mun. Äänet on lievästi sanottuna epäaitoja(vaikkei niiden kyllä oo ees tarkotuskaan kuulostaa aidoilta), huokauksia ja "o-ou". Ja toisaalta, aika huvittavaa, kun jossain lukee, että "ääntelee kuin hamsteri" kun eihän ne välttämättä edes ääntele xD.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Vevve

Meidän hamsupehmokokoelma kasvoi tällä viikolla valkokirjokilpikonna-syrkkipehmolla Etolasta. Maksoi 7,50€, näyttää vähän marsulta mutta ainakin hintalapussa luki hamsteri  :D Sen lisäksi tuli jokin aika sitten ostettua sellainen ihana pähkinää pitelevä hamsupehmo joita Mirkulla on ollut näyttelyissä mukana...

Mun hamsukeräily rajoittuu enimmäkseen pehmoihin, niitä on vasta 6kpl mutta kun tulee ylimääräistä rahaa, mulla on jo muutama ostos mietittynä  :D

MirkkuH

Täällä olisi ihanoita hamsupehmoja :sydan

http://www.twenga.co.uk/dir-Toys-Games, ... r-soft-toy

Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Täällä olisi ihanoita hamsupehmoja :sydan

http://www.twenga.co.uk/dir-Toys-Games, ... r-soft-toy

Voi ei, aivan ihania varsinkin tuolla worldofbears.comissa!  :sydan  :sydan

Hessuinen

Mä taas ihastuin täysin tähän yhteen pehmoon. :sydan Kannattaa klikata kuvaa niin tää yksilö näkyy kaikessa komeudessaan. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Jonsku

´Sitä osaa mitä haluaa!`

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Narsu"Mulla ei taida olla muuta hamsutavaraa, kuin toi pehmo (joka on G-Force-miniagentit elokuvan hamsu :D )

Onko siinäkin hamsteri. Ku eikös ne oo marsuja :D

Jonsku

´Sitä osaa mitä haluaa!`

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Narsu"^ On siinä :D Jos oot kattonut sen leffan, niin siinähän ne marsut viedään samaan häkkiin hamsun (taitaa olla syrkki) seuraan johonki eläinkauppaan.

Niinpäs taitaa ollakin, ja se hamsteri on varastoinut kaikki pähkinät  :D Mistäköhän sen hamsun sais...