• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

ammie

#150
Hyrr, enon lapset oli saanut joululahjaksi tommoset ZhuZhu hamsterit ja ne oli kyllä aika hirveitä. Rullas pitkin poikin asuntoo ja piti mitä ihmeellisempiä ääniä. :haha  

Mua sitten tentattiinkin, että minkälaisia ääniä ne oikeat hamsterit pitää ja päädyin kertomaan, että joskus ne narisee ja rääkyy unissaan ja oon mä kuullut hamsterin myös kuikuttavan. "Rääkyy?" "Joo." "Jaa... jaa."  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Nape

#151
^meilläkin on kolme zhu zhua tai yks niistä on kyllä kung zhu :)  On ne aikamoisia elukoita. törmäilevät keskenään ja kung zhut tietysti taistelevat keskenään :P niitä ratoja meillä ei onneks ole. Voishan sitä tieste kokeilla laittaa tollanen oikeaan juoksupyörään ja katsoa mitä tapahtuu.
Ne oli niin ykköstoiveita poikain joululahjalistoilla, mut eipä ne kauheesti oo niillä leikkineet.

Vevve

#152
Mäkin sorruin ostamaan Zhu Zhu Petsin, mutta se oli sellainen joku miniversio joka oli sellaisessa yllätyspussissa mistä ei nähnyt sisältöä :D

Tässäpä muuten kuva mun hamsteripehmokokoelmasta, joka tänään lisääntyi kolmella... Citymarketista löytyi tuo iso porsaan/koiran näköinen rumilus, BR-leluista nuo oikeanpuolimmaiset kaksi alimmaista. Se pörröisempi oli olevinaan marsu, mutta on tehty täysin samalla kaavalla kuin hamsterikaverinsakin ja sillä on häntäkin, eli kyllä se mun mielestä on hamsteri.  xD


ammie

#153
^Ihana toi pieni, millä on joku pähkinä tai vastaava käsissä. Mistä sen oot hankkinut?  :)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Vevve

#154
^ Helsingissä Ison Karhun Kaupassa Kampissa myydään noita. Sellainen harmaa versio multa vielä puuttuu.

Nape

#155
Ai niin on meilläkin myös kolme niitä mini zhu zhuja :) Ne on ihan söpöjä.

Ihana tuo Vevven pehmokokoelma :sydan

Minski

#156
Lainaus käyttäjältä: "ammie"^Ihana toi pieni, millä on joku pähkinä tai vastaava käsissä. Mistä sen oot hankkinut?  :)
Mä katoin samaa, että se on tosi söpö <3

Muhun ei iske ollenkaan noi isosilmäset hamsupehmot, hamsutarrat yms. Ne on luonnottoman näkösiä ja mä kerään/keräsin aidon hamsun näkösiä juttuja. Samoin Zhu Zhu hamsut ei kiinnosta yhtään. Mutta enää en edes hamsukamoja keräilekään, ainoastaan hamsupostikortit on enää keräyksen alla.

Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Täällä olisi ihanoita hamsupehmoja :sydan

http://www.twenga.co.uk/dir-Toys-Games, ... r-soft-toy
Oi mikä ihanainen sivusto :taju:
Ja just kun mä lopetin hamsukamakeräilyn niin sit löytyy jotain tollasta :<

Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"Mä taas ihastuin täysin tähän yhteen pehmoon. :sydan Kannattaa klikata kuvaa niin tää yksilö näkyy kaikessa komeudessaan. :D
Ihana ihana, tollanen just oikeen hamsun näkönen :sydan
Hamsteriton tätä nykyä

Jonsku

#157
Tänään käytiin BR-leluissa ja oli pakko ostaa noita mini-zhu-zhuja semmonen neljän paketti :D
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Vevve

#158
Tässäpä viimeisintä päivitystä mun kokoelmasta  :D

//http://veeranhamsterit.blogspot.com/2011/04/pehmokokoelma.html

Marla

#159
Mulla onpi vain tällainen kokoelma (muistaakseni en ole vielä kuvaa laittanut):



Pari Hamtaro -pehmoa tuosta uupuu, tosin.

Nape

#160
Mä sain sellasen magneetin mun tädiltä jossa on ehkäpä hieman roboa muistuttava hamsu ja lukee, että I  :sydan  hamster
Jes, jo toinen hamsterimagneetti mun keräilyihin.

nuuttiboyy

#161
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=1789 ... prevButton
Tollainen tarttui matkaan messuilta :3

Markka

#162
^ Ihana :sydan  paljo makso?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

Anonymous

#163
^Tais olla 10€ ja mullaki on toi sama muki.

nuuttiboyy

#164
joo, 10e oli :)