• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

Minski

#120
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Kiva ketju. En kumminkaan jaksa säätää photobucketin tai muun kanssa, joten heitin kuvia omista aarteistani suoraan tuonne uuteen blogiin: //http://colbrondes.blogspot.com/
Ihania postikortteja. Harmi, kun eivät taida mistään hinnasta olla kaupan :)


Omat hamsutavarani ovat tässä: http://personal.inet.fi/cool/tassuttajat/hamsukamat.htm
Kirjoja en keräile, mutta kaikkea muuta otan vastaan ja ostan, jos joku raskii luopua :)
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

#121
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Omat hamsutavarani ovat tässä: http://personal.inet.fi/cool/tassuttajat/hamsukamat.htm
Jos nuo kaikki sinun hamsterikorttisi ovat tuossa, niin ei ole samoja mitä minulta löytyy. En tosin löytänyt kuin kolme ja niistäkin yhdessä on talvikko. Täytyy ehkä skannata ne ennen kuin suostun luopumaan niistä mutta muuten saat ne kyllä.

lentsu

#122
Minski: joo ne kortit on sellaisilta ihmisiltä, että en voi korteista(kaan) luopua.  :lov Juuri siksi ovat säästyneetkin mun, kaiken roinan poisheittäjänä kunnostautuneen huushollissa.

Mutta kirjoista olen innostunut ihan esineinäkin. Niitä ihan pikkuisen ikään kuin keräilenkin sellaisilta elämänalueilta, jotka kiinnostavat. Eli jos jollakin on sellaisia hamsukirjoja, joita tuossa mun kuvassani ei näy, saa tarjota, jos vaikka ostaisin.  :)

Minski

#123
^ Mulla oli toistakymmentä hamsukirjaa, mutta myin ne pois. Tilasin niitä nettikirjakaupoista kuten Adlibris ja BookPlus ja niitä löytyi ihan älyttömästi ja helposti ja se aiheutti sitten sen kyllästymisen koko hamsukirjakeräilyyn; keräily ei saa olla liian helppoa, jotta se on mielekästä :)

Sirpa: Tuossa on kahta korttia vaille kaikki mun hamsukortit.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#124
Mä innostuin kanssa keräilemään hamsukortteja, kun bongailin niitä ensin Minskille. :) Kokoelma tosin on aika pieni vielä. Suomenkielisiä kirjoja olen myös pikkuhiljaa yrittänyt haalia. Lentsulla on tosi hienot kokoelmat! Ja Minskin kuvista bongasin tinkimäni avaimenperän! :D

Hilla

#125
Mun isällä tai no mullakin on semmoinen syrkki joka nyrkkeillee... Juu iskän kanssa kummatkin harrastetaan nyrkkeilyä. Mutta siis sillä on oikeen punaset hanskat ja silleen :haha

Anonymous

#126
Löysin tänään hamsukortin jossa kannessa talvikko kakun kanssa+ teksti:Pieni makea yllätys. Sisällä pieni kuva jossa syrkki ja talvikko kakun kanssa+teksti:..Suurena päivänä. Hyvää Syntymäpäivää. Otan kuva kunhan kerkeen. :D

Vevve

#127
Meille on pesiytynyt Hamtaro-yhdyskunta: kaksi n. 10cm korkuista ja yksi n. 20cm korkea Hamtaro  :D

Anonymous

#128
Tässä olis kuva kortista

sisäsivu

MirkkuH

#129
^voi miten soma kortti :)

Nape

#130
^^Minäki haluan tommosen kortin :P

Minski

#131
taikahamsulla hauska kortti. Tuo kuva, jossa kääpiöhamsu pitää sitä kakkua on netistä hyvin tuttu, mutta korttina en ole siihen vielä törmännytkään.



Mä ostin tämmösen chatimals hamsun kokoelmaani:



Söpö pehmohamsu, joka lisäksi toistaa 4 sekunnin pituista puhetta :) Koiraa ihmetytti tuo puhuva lelu suunnattomasti :D


Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Mäkin kattelin tommosta tänään kaupassa, mutta muhun ei oikeen noi pölisevät lelut iske  :D
Joo no varmaan arvaatkin, ettei se sen puhumisen takia mun ostoskoriin tipahtanut vaan sen takia, että se oli hamsutavara, joita satun keräämään mahdollisimman laajalla kirjolla. Ihan pelkkänä hamsupehmonakin olisin tuon ostanut :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#132
^ Mäkin kattelin tommosta tänään kaupassa, mutta muhun ei oikeen noi pölisevät lelut iske  :D

Nape

#133
Meillä tulee joulun jälkeen olemaan kolme zuzupetsiä, (ei niitä noin kirjoiteta, mitenlie) mutta meillä on tomerasti ilmoitettu että halutaan niitä hamsterileluja, pienin ei onneks vielä osaa pyytää. On se kumma, kun tuossa olis oikeita hamsuja ketä hoivata niin leikkisiä pitäs vielä saada :)

Hauskan näköinen tuo Minskin uusin ostos. Voisin minäki ottaa :)

Vevve

#134
Munkin 4- ja 7v serkkutytöillä on omat zuzupetsit, ne vaan on menneet jo rikki  :D Aika suolanen hintakin niillä mun mielestä on...

Citymarketissa oli sellaisia kamalia porsaan/koiran/marsun näköisiä hamsteripehmoja, joilla oli ruskea kieli. Semmonen pitää saada  XD