Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

jem_ppura

^
Äää, minä mitään hae  :P  Niillä piisaa leluja muutenkii, paha mamma vie lasten lelut  :D
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Nape

Mä näin Salamanterissa hamsumukin, mut oli vajaa 12e joten jäi ostamatta.

Kattelin Citymarketissa myös sitä hamsteriaiheista muovilootaa, niin ei se ollutkaan niin kiva ko olin aatellu.

Minski

^ Oliko muki joku erilainen kuin jompi kumpi näistä: http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... umukit.jpg ?
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

^Iiks, mä en oo nyt ihan satavarma oliko se samanlainen ku tuo missä on sydämenkuvia. Voin katsoo ens kerralla ko meen sinne, että onko se erilainen, ja jos erilainen ku nuo sun mukit, niin ilmeisesti sä haluaisit Minski sen sun kokoelmaan :) ?

GaneshaX

^^ Toi oikeen puoleinen muki on ihana  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Cindu

Joo olen ajatellut alkaa kerämään, noita postikortteja olen yrittänyt etsiä, mutta en löytänyt suomalaisesta kirjakaupasta enkä tiimarista.
Ehkä mun pitää mennä s-markettiin. :DD
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Minski

^ Niitä kyllä todella harvoin löytää mistään kaupoista, aihe on kuitenkin sen verran erikoinen verrattuna johonkin tyypilliseen koiraan tai kissaan. Suurimman osan oman kokoelmani korteista olen saanut tuttujen ja tuntemattomien ihmisten kätköistä. Mulla on ollut mm. eri puolilla nettiä ilmoituksia, joissa ostan hamsukortteja ja niiden perusteella on aina tullut yksi kortti joltain ja toinen kortti taas joltain toiselta jne, sellaista kortti kerrallaan sieltä täältä keräilyä tuo on ollut ja vienyt aikaa ehkä parisen vuotta saada tuo mun tän hetkinen kokoelma. Uutena mun kokoelman korteista on ehkä pari-kolme löytynyt.

Tänään Citymarketissa näin niitä hamsteri-säilytyslaatikoita, mutta en ostanutkaan; tuote ei vastannut mielikuviani eikä kelvannut kokoelmaani, se hamsteri oli siinä niin epäselvä ja pienikin, että jäi lootikko kaupan hyllylle.

Nape: Joo jos se on erilainen muki kuin nuo kaksi niin mulle mulle :) Mutta epäilen, että se on jompikumpi noista mitä mulla jo on, tosin samaa sarjaahan on tullut kaksi uutuutta, jotka multa vielä puuttuu eli sellainen muki, jossa hamsteri nostaa painoja ja tekstinä on "Take the strain" ja sit sellanen muki, jossa on 2 hamsua, toinen creme ja toinen normaali ja tekstinä "I :sydan hamsters".
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

^No mäpäs Minski nappasen sitte sulle sen mukin jos se on sellanen uusi :)

Se hamsterilooda ei kyllä vastannut mun mieltymystä, lähinnä aattelin, että se ois hyvä säilytysastia spagetille :P  Ja siitä ois hankala antaa noille raksut ko laitan nykysin häkin pohjalle ne niin paljon helpompi lasten lapiolla isosta lootasta nakata noille, entä alkaa tosta purkista sirotteleen.

Vevve

Meillä on semmosia täriseviä hamstereita, kaippa ne on kissanleluja. Ei ne noita kiinnosta, ovat about tennispallon kokoisia eli liian isoja  :D

Anonymous

Minki: Se oli samanlainen mikä sulla jo on mutta mun mielestä siellä on ollu ihan erinnäkönenkin.

Edit. Ok, kiitos tiedosta.
-Minski-

Sirpa

Luulen että näin tänään sen paljonpuhutun hamsteri-ruokalaatikon Turtolan cittarissa. Sehän oli ihan tyhmä  :kieli Toisella puolella iso kaninkuva (kuka nyt kaninkuvia haluaisi, jos siinä voisi olla HAMSTERI?) ja se hamsterin kuva oli niin pieni ja vaalea siinä valkoisen purkin kyljessä, että ihan yhtä tyhjän kanssa.
Tulostaisi jonkun hyvän kuvan Loviisasta ja liimaisi sen purkin kylkeen niin tulisi vallan hieno. Ja sitten jos vielä saisi teetettyä Loviisan kuvasta tarran, niin liimaisin sen läppärini kanteen tekstillä "Kaistahamsteri"  :D

Minski muuten, et sattuisi haluamaan muutamia hamsterikortteja? Olen saanut joitain ulkomailta Postcrossingin kautta ja parhaassa tapauksessa ovat sellaisia ettei niitä Suomesta löydä. Jos vain löydän ne muutamat noiden reilun 300 kortin joukosta...

Minski

^ Toki, jos mulla ei vielä ole samanlaisia :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

lentsu

Kiva ketju. En kumminkaan jaksa säätää photobucketin tai muun kanssa, joten heitin kuvia omista aarteistani suoraan tuonne uuteen blogiin:

//http://colbrondes.blogspot.com/

Anonymous

Huuto.netissä oli joitaki hamsukortteja myynnissä kun tos katselin.

Nape

Mahtava tuo lentsun bussikortti!!!