• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

muumimamma-64

#660
Ferplastin sivuilta löytyy tällainen malli, josta  kolmea eri kokoa ja suurin 79x30x51(lxsxk)
http://www.ferplast.com/scheda_prodotto ... u=04010506
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Hessuinen

#661
^Ja tällä hetkellä ainakin ainut minun tietämäni nettikauppa, joka myy tuota 79x30x51 -kokoista Gabry 80-mallia on petshop.
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Meba

#662
Kiitos vinkistä!  :) Jos jollain sattuu olemaan kokemusta tuosta häkkisysteemistä niin kertokaa ihmeessä hyvät ja huonot puolet yms. On kuitenki sen verran hintava häkki, että pitää todellakin harkita sen ostamista.  Ainakin jollain kasvattajalla olin näkevinäni tuommoisen, vai olisko ollu savic habitat...  :pihalla:

muumimamma-64

#663
Tuo Ferplastin alaosa näkyy olevan lasia ja Savicin versiossa alaosa on muovia.
Samainen nettikauppa, josta linkitit tuo Savicin , niin myy myös tuota Ferplastia , mutta sitä pienempää versiota eli reilut 60cm.
Monesti eläintarvikekaupat myös tilaavat asiaakkaan pyynnöstä tuotteita ( meillä ainakin tehtiin niin) varsinkin isoissa tuotteissa, joissa myyntierä saattaa hyvinkin olla juuri vaan 1kpl. Ainakin Ferplastin maahantuojalla näkyy myyntierä olevan tuon 1kpl. Joten kannattaa kysellä sellaista mahdollisuutta.
Meillä on itellämme ollut ihan normi häkin häkkiosa terran päällä, tosin hiirillä käytössä , mutta toimi hyvin.

Hyvä puoli siinä oli, että sai reilusti puruja kaiveluun, sekä korkeutta kiipeilyyn ja huono puoli oli se, et otukset ruikkivat kalterit täyteen pissaa ja kaltereitten välistäkin lenteli ties mitä välillä.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

venomenom

#664
^mulla on ollu terrahäkkisyteemejä pari kertaa, ja ihan siististi on hamsterit osanneet olla. hiiret on muutenkin sotkusempia ku hamsut, jotka pissaa lähinnä nurkkiin ja paikallaan ollessaan eikä niinkään "lennosta" eikä hamsut muutenkaan oikeen heittele tavaroita vaan siirtelevät isoimmat kamat, jotka ei kaltereiden välistä mahdu, tieltä mennessään.
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

HennaT

#665

venomenom

#666
Spyden kämppä (65x35cm):


Raoulin (60x30cm):


Chickin:


eli alla maxiduna (n. 100x50cm)


päällä häkki (n. 60x35x35cm)
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

ammie

#667
^ Tuo duna + häkki viritelmä on tosi nätti ja varmaan hamsterikin pitää siitä. Alakerran sisustus on ihanan rauhallinen ja yläkerrassa kiinnitin huomiota, että oot kivasti käyttänyt tota pikkuboxia mökkinä.  :) Tosi mukavan näköinen, ei voi muuta sanoa!
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

venomenom

#668
^ oi kiitos! itekin oon melkein tyytyväinen, tonne yläkertaan pitäis vielä keksiä jotain, kivi ja oksa ehkä? mä en vaan koskaan löydä mitään kunnollisia.
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

tiiitu

#669
^^^ Toi duna + häkki systeemi on kyllä tosi hieno :)

Yamin asustaa tälläisessä terrassa (80x40x40):


tintsku

#670
^Onpa viihtyisän näköinen :)
Mistä olet terran ostanut?

tiiitu

#671
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"^Onpa viihtyisän näköinen :)
Mistä olet terran ostanut?
Sain sen ilmaseks mun tädiltä sillon kun olin hankkimassa ensimmäistä hamsuani :)

tintsku

#672
Lainaus käyttäjältä: "tiiitu"
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"^Onpa viihtyisän näköinen :)
Mistä olet terran ostanut?
Sain sen ilmaseks mun tädiltä sillon kun olin hankkimassa ensimmäistä hamsuani :)

Ok, pitäis itekki löytää, suurinpirtein samankokoinen, mutta mistään ei löydy :|

_Rita

#673
Siivosin äsken Ricon dunan ja otin samalla parit kuvat :)
Pitäis tosin keksii lisää virikkeitä, sellanen siltamökki missä sopivan kokoinen taso ruokakipoille ja pajusilta olis kivoja!  :)







[size=85]Talvikot Yökyöpelin Totke helmiäissafiiri, April safiiri
& syrkki Rio Grande Range Rover LK Creme White[/size]

metsku

#674
Hieno tuo chickin (olikohan se noin) duna-häkki-yhdistelmä! Juuri tuollaisia olen tarkoittanut. Ei ole kova vaiva lisätä tuollaista häkkiosaa dunaan jolloin se saa aivan uudet ulottuvuudet hamsterille!  :pilehile:  :aplodit: