• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 2

Aloittaja laura87, 09.02.09 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

venomenom

#690
nyt on varattuna Chickille 120x40x45cm lasiterra joka haetaan huomenna, maksaa 35e. olin päättäny että ne rahat menee muhun niin johan pomppas tollanen vastaan hiirifoorumilta. noo, ehkä sit seuraavalla kerralla ostan jotain itelleni.. yeah, right. :mrgreen:
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Meba

#691
Meninpä sitten minäkin eläinkauppaan terraarion ostamaan. Se on lasinen, kooltaan 70*40*35 (pituus, korkeus, syvyys. Jos muistan mitat oikein) eli 98 litranen. Siinä on ihan mukavasti tilaa yhdelle talvikkopojalle  :P Nyt pitää vain rueta ostamaan kaikki tarvikkeet vielä kasaan.

Juulia

#692
Siivoilin hamsujen asuntona toissapäivänä ja muutamia kuviakin räpsin. Voisikin tässä joku päivä siirtää kuvat koneelle :) .
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

venomenom

#693
huomasin tossa eräs ilta että Pyttis tykkäs kauheesti heinästä, niin päätinpä laittaa nyt siivouksen yhteydessä molemmille kinkeille kunnon kasat joissa voivat mönkiä, kiipeillä ja mussuttaa. tässä kuva Pyttiksen kämpästä:



ja nyt rouvanen tutkii ympäri ämpäri kämppää, ja selkeesti tykkää kasasta. :) Raoul taas meni oottamaan iltaa parin nuuhkasun jälkeen. onkohan sillä jotain maailmanvallotussuunnitelmia kun se on niin salaperänen?

illalla tosiaan tulee se terra, ja mulla on vähän suunnitelmia mutten oo varma miten käy ennenku se on täällä. pistän kuvia varmaankin samantien kun oon sisustanu sen. :)

// klo 20:50 voi kuolema. tässä se nyt on, terra 120x40x45cm + kaks häkkiä











se vaatii vielä vähän lisää säätämistä ja paljon virikkeitä. saatan heivata toisen häkin jossain vaiheessa, mutta toinen ainakin pysyy.
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Meba

#694
Wau, vähän mahtavat tilat venomenom:in hamsulla  :yes:

Mustikkamaan

#695
Tooooooooooooosi hienot on systeemit :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Olive

#696
Lainaus käyttäjältä: "venomenom"nyt on varattuna Chickille 120x40x45cm lasiterra joka haetaan huomenna, maksaa 35e. olin päättäny että ne rahat menee muhun niin johan pomppas tollanen vastaan hiirifoorumilta. noo, ehkä sit seuraavalla kerralla ostan jotain itelleni.. yeah, right. :mrgreen:

Mä aina hemmottelen itteeni ostamalla uusia asumuksia tai elukoille jotain, mistä tiedän niiden tykkäävän  8-) On varmaan yks asia mistä saan enemmän mielihyvää ja se on, kun saa ostaa lapsille.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Vevve

#697
Ryhdyin tänään taas siivoilemaan Köntin asumusta. Herra sai uuden järjestyksen ja vähän uutta tutkailtavaa muutenkin. Kuvassa terrasta puuttuvat lasiliukuovet, ovat niin sormenjäljissä että ihan hävettää.


venomenom

#698
kiitos Meba ja Mustikkamaan! :)

Lainaus käyttäjältä: "Olive"
Lainaus käyttäjältä: "venomenom"nyt on varattuna Chickille 120x40x45cm lasiterra joka haetaan huomenna, maksaa 35e. olin päättäny että ne rahat menee muhun niin johan pomppas tollanen vastaan hiirifoorumilta. noo, ehkä sit seuraavalla kerralla ostan jotain itelleni.. yeah, right. :mrgreen:

Mä aina hemmottelen itteeni ostamalla uusia asumuksia tai elukoille jotain, mistä tiedän niiden tykkäävän  8-) On varmaan yks asia mistä saan enemmän mielihyvää ja se on, kun saa ostaa lapsille.
tietysti tästä tulee hyvä mieli kun tietää että vauvat tulee onnelliseks ja saa katella kun ne innoissaan touhuu ja tutkii, mutta kyllä mä oon vielä sen verta itsekäs että ois kiva ostaa ainaki kerran vuodessa uusia vaatteita, leffoja sekä levyjä ja käydä leffateatterissa. :)

Köntilläpä on kivan näkönen kämppä!
[size=85]syrkki Chick, lk s musta 100608
kinkit Pyttis, normaali 101207, Raoul, normaali 130109

why isn\'t life as easy as taking candy from a hammy?[/size]

Saana

#699
^^No kyllä tuolla todellakin kehtaa asustella! Jos oisin hamsu niin haluaisin juuri tuollaisen kämpän! :)

nemuli

#700
Paljompa maksaa duna syyrialaiselle hamsulle? Olen menossa ostamaan, eikä äiti tietenkään hinnasta välitä, mutta kyselen kuitenkin :-->

Mustikkamaan

#701
^Hinnat vaihtelevat tosi paljon, syyrialaiselle sopivasta dunasta joutuu pulittamaan 35-90 euroa. Hinta riippuu kaupasta ja siitä, onko mukana tarvikkeita. Lisäksi hinta riippuu myös hyvin paljon siitä, ostatko "sen aidon ja oikean" Ferplastin Dunan, vai jonkin vastaavan, eri merkkisen (ovat edukkaampia usein).
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

nemuli

#702
Kiitän! Nyt sainkin marjastuksen MM kisojen toisesta sijasta 40 kymppiä, äiti maksakoon loput  xD

Meba

#703
Tässä on vasta saapuneen Nuutti-talvikon terra  :)  Kokoa on noin 70*35*40 (p*s*k). Sisustus on vielä vähän suunnitteluvaiheessa, ei oikein tiedä että mitä sinne vielä laittais. Itse väkersin tuossa viikonlopun aikana tuon pajutunnelin ja kulmatason. Eihän ne kovin nättejä oo, mutta ajavat asiansa kuitenki  :P Terrasta puuttuu vielä kansiritilä, se pitäis nikkaroida.






Robohamsut<3

#704
Tosi hieno asumus Meballa ! nyt kyllä täytyy tehdä ittekki tommone paju tunneli, on meinaa tosi hieno  :mrgreen:

edit// onko toi tunneli pohjasta avoin vai ei? :D
[size=85]Talvikko Daniela s. 11.5.09
R.I.P Robot Pertti 27.6.07-10.11.09 & Kilu 27.6.07-25.3.10,
Syyrialainen Berocca 27.12.07-23.11.09
[/size]