• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

yennni-

#855
spellcaster : se on just semmonen :)
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

EmmaTi

#856
^tykkääkö syrkit niistä Flying Saucereista? Siis käyttääkö ne? Sitähän vois pitää juoksutusaitauksessa jos ei vakiasumukseen halua tunkea.

Mrk

#857
Noi lumet saisi kyllä lähteä. Alkaa olla jo viime kesän virike askartelut aika finaalissa... Tahtoo metsästämään uusia materiaaleja!

Anonymous

#858
Löysimpä ihanan virikkeen tässä kerran hamsuille kirpparilta

Ja tänään löysin tämän virikkeen. Osaako kukaan sanoa mikä se on? (itse kyllä tiedän) :mrgreen:

Jonsku

#859
^ Onko toi joku lasten puujunan pyörä-osa? :D
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Anonymous

#860
Ei ole =)

Mustikkamaan

#861
Onkse joku hifi-viinipulloteline?
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#862
Ei ole mut voin kertoa et se on taivuteltava kynttilä teline  :mrgreen:

Jonsku

#863
Oho empä oo tollasesta kuullu tai nähny! xD
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Anonymous

#864
No en minäkään ja sopi just kyl tohon tarkotukseen  :D

Nape

#865
Huippu teline ja mä haluan myös tollasen minikorivaunusysteemin :lov

Mutteriwiritys

#866
Hamsterille tuskin on vaaraa jos laitan maalatun kiven sen asumukseen? Eihän se sitä kuitenkaan syö..

Nape

#867
^No riippuu vähän millä se on maalattu. Meillä ainakin hamsut nuolee ja kokeilee hampaillaankin luonnosta tuotuja kiviä, että jos se on jotai myrkkymaalia niin en suosittele laittamaan.

Ken_G

#868
Lainaus käyttäjältä: "Mutteriwiritys"Hamsterille tuskin on vaaraa jos laitan maalatun kiven sen asumukseen? Eihän se sitä kuitenkaan syö..

Miksi sitten pitäisi maalata ? Eiköhän ihan luonnonkivet sellaisinaan kuitenkin ole parhaita.

Nape

#869
Ja saa muutes olla aika isoja kiviä ettei satu vahinkoja. Meijän aikuset siirtelee itseään paljon raskaampia kiviä jos niikseen tulee.