• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Vevve

#870
Tiilet on mun mielestä kiviä kivempiä, koska niiden alle ei voi kiilata itseään jos kaivautuu puruihin. :) Tietty kivet ja tiilet pitää sitten laittaa ihan maan päälle, niin että siellä alla ei ole puruja.

.. mulla on ollut hamsujen sisustuksissa hamstereiksi maalattuja kiviä!  :D

Nape

#871
Tiiliä mä haluaisin kans meidän hamsuille mut mistähän niitä sais.

Vevve

#872
Mä olen löytänyt muun muassa roskalavoilta ja tien varsilta, milloin mistäkin. Niitä on sitten kiva kantaa kotiin laukussa  :D

Nape

#873
No mä löysin viime kesänä tosi hyviä kiviä monta. Onneks oli lastenrattaat mukana niin sai sinne säilöä ne :)

Mutteriwiritys

#874
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"
Lainaus käyttäjältä: "Mutteriwiritys"Hamsterille tuskin on vaaraa jos laitan maalatun kiven sen asumukseen? Eihän se sitä kuitenkaan syö..

Miksi sitten pitäisi maalata ? Eiköhän ihan luonnonkivet sellaisinaan kuitenkin ole parhaita.

Mutta maalattuina ne tuovat väriä terraan =)

Mustikkamaan

#875
Meitsi käyttää kiuaskiviä :D Oli edellisen kämpän varastoon joku jättäny laatikollisen, niin minähän heti niitä eläimille laittamaan - ja kuljetin mukana tänne uuteenkin asuntoon.

Jos son jotain vaaratonta maalia, niin anna mennä. Jos se hamsu rupiaa lupsuttamaan sitä ihan urakalla, niin ota sit varoiks pois.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

yennni-

#876
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Mä olen löytänyt muun muassa roskalavoilta ja tien varsilta, milloin mistäkin. Niitä on sitten kiva kantaa kotiin laukussa  :D

ainakun tupataan meiltä naisilta kysymään että mitä kiviä tai tiiliä me oikein laukussa kannetaan kun ne painaa niin paljon.. : DD

itse olen miettinyt että pitäisi tuonne terraan tunkea jokunen kivi mutta en ole vielä saanut aikaiseksi :/
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

Mutteriwiritys

#877
Jos ruoka/tuorekuppeja tai terroja halajaatte, suosittelen ehdottomasti koluamaan kirpparit läpi. Itse löysin sieltä tosi siisteja puukuppeja siemenseoksia varten. =) Myös nuo pari terraa jotka tuolta löytyy niin olen ostanut omaksi kirpparilta muutamalla eurolla!

Jonsku

#878
Kantsii pitää silmät auki :grin
Meidänki kylpyhiekkakuppi on kai alunperin joku kukkaruukun-alunen :)
´Sitä osaa mitä haluaa!`

Yadell

#879
Mä ostin toiselle hamsterilleni Espanjasta ruokakupiksi saippuakupin ;) Maksoi vain euron, joten oli pakko ostaa, kun se näyttikin aika kivalta.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Mustikkamaan

#880
Onpa hemaseva!  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

S.D.G.

#881
On kyllä hieno. Meillä on kippoina aika paljon samanmuotoiset mutta violetit kupit. Vai onko se violetti - tuolla kuitenkin kuva. Ne on oikeen Puttipajan; meilläpäin on Puttipajan tehtaanmyymälä, ja ne oli jotain dippikuppeja, jotka ei olleet menneet yhtään kaupaksi, joten ostin niitä poistosta kauhean läjän eurolla kappale.   :D   Ovat kyllä hyviä ja tosi helppoja puhdistaa ja vielä niin kivan värisiäkin.  :sydan

Poikaskuppina onkin sitten tuhkakuppi, uutena ostettu, jolle eno aina jaksaa nauraa  :haha  :pihalla:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Hessuinen

#882
^Mulla on kanssa tuhkakuppea käytössä kaikilla hamsuilla tuoreruoka+mössökuppeina ja pari varalla, niitä kun sai joskus kirpparilta uutena ostaa 0,20e kipale. xD
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Maggy

#883
Mitä hamsteri sanoo tuhkakuppi?  :mrgreen:

Yadell

#884
Mä meinasin Espanjasta tuhkakuppejakin ostaa, mutta jätin kuitenkin ostamatta kun ajattelin, että mitäköhän myyjä tuumii, kun 15-vuotias ostaa tuhkakupin ;)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.