Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

mesis

Kyllä onkin kaunis kori. Toivottavasti pikkukaveri ei jyrsi sitä  :)

Mustikkamaan

Koreista tuli mieleeni, että Jyskissä on tosi usein korit –50 %. Erityisen halpoja sillon on just pienet korit, joten kannattaa seurata kuvastoi ja käydä sit hakees hamsuille ku on viiskytä rosenttia :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

En tiedä onko jonkun itsetekemä, mutta tykkään siitä, just tuollainen kätevä, kun saa häkin seinään kiinni :)
Lissulla on myös pyöreä kori joka on yläkerrassa ja täynnä purua, välillä sitten jemmaan sinne jonkun spesiaaliherkun, nii pikkuhamsu kaivelee korissa innoissaan :)

Vevve

Mä olen kans hamstraillu kirppiksiltä tommosia koreja, mutta lähinnä hiirille ja käärmeelle. Just samantapainen puoliympyräkori mulla on käärmeellä käytössä, maksoi 50 senttiä  :)

Maggy

50 senttiä käärme? Jos olet ostanut?  :)

^ Ei kun se kori. Käärme oli 80 euroa.  :D

Anonymous

En usko et toi Napelle antama kori ole itsetehty vaan kirppareilta noita 20sentillä ostelen.

Jonsku

Ok.
Musta tuntuu ettei Hyvinkään kirppareilla oo ikinä mitää :teipit
´Sitä osaa mitä haluaa!`

piu´

En tiedä kuuluuko kysymys tänne, mutta kysympä  nyt kumminkin;
Onko ns. "myrkyllistä" puuta hamsterille, josta oksia ei saisi ottaa? Vai saako mistä tahansa puusta otaa ?
Ajattelin nyt kanssa ruveta ottaan enemmän tuolta luonnosta kaikkia  virikkeitä. Huomenna ajattelin käydä sahailemassa jonkun oksan kunhan ei kovin jäässä ole. :D
Ja olikos se niin että oksaa pitää pitää uunissa n.15min 200 asteessa ? :-)

Ja kertokaahan kaikkia virikeideoita mitä voisi tehdä itse ?

Nape

Otin tuossa sahan käteen ja sahailin vaneria, sitte vähän naulailin ja jonkunnäkönen torni siitä tuli Lissun terraan. Jos ois edes aavistuksen puusepän vikaa niin olisin onnellinen :D
Kaikki tekeleet näyttää aina sellasilta ekalla ala-asteen puutyötunnilla väsätyiltä :D

Nenannabanna

Minkälaisia eroja virikkeissä on eri lajien kannalta? Syrkit vissiin yleensä tykkää kiipeillä enemmän ja kääpiöhamsterit kaivaa, mutta onko tavallisesti aina näin vai onko kyse ennemminkin yksilökohtaisista eroista? Mille lajeille tunnelit on pop, mille riippukeinut/matot, mille tikkaat? Onko kääpiöhamsterille mitään järkeä hankkia useampikerroksista terraa/häkkiä?

Anonymous

Vevve: Mulla on niitä jo useampi ollu pidemmän aikaa sekä todennut todella hyviksi kääppäreille.

Vevve

^ Jep, kattelin niitä sillon syyskokouksessa.  :)

spellcaster

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Jumbossa hamsukauppoja tehdessä bongasin siellä Faunattaresta flying saucereita! Hinta oli aika suolainen 16€ kääppärikokoisesta, mutta oli pakko ostaa yksi  :D Toi on tosi hiljainen ja kivan oloinen.

Tyhmä kysymys mutta onko toi flying saucer sellanen että hamsteri vaan viipottaa siinä levyn päällä niinkuin juoksupyörässä? Kun oon ihmetellyt niitä eläinkaupoissa mut en oo uskaltanu ostaa...  8-)