• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Nape

#825
mä haluaisin kans noita puuttunneleita :)
ite oon täysin hullaantunu noihin pitkiin taivuteltaviin pajusiltoihin. Meillä on niitä nyt aika paljon jo. Hamsutki tykkää :)

Marsa-

#826
Meillä on ihan paperi-igluja ja jos virikkeistä puhutaan niin ;
- Sellaset pitkät tikkaat jotka saa kattoon kiinni ja niissä on sellasia kaikkia kiipeilyjuttuja.
- Sellanen ''kuntosali'' jos on kolme pikku tasoo ja sellaset kivat kellot :d
- Riippuska

Ja sitte saattaa olla jotain muutaki en muista ;)
Kotona vipeltää kaksi hamsteria <3
Pimu, talvikko naaras, 17.10.09
Vili, talvikko uros 15.10.09

Hessuinen

#827
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"//http://www.zooplus.com/shop/rodents/accessories/tunnels/193472

Mä tahtoisin hamsuille jokaiselle tollaisen. Onhan niillä pahmiven mattoputkenpala kullakin, mutta toi on niin nätti ja vois kuvitella että kuluttaisi vähän hamsun kynsiäkin. :grin

Mulla on tollainen, ja se on kyllä ihan pissassa  :D Ostin sen Tallinnasta eläinkaupasta, se on tuota zooplussassa myytävää pitempi ja sellainen käyrän muotoinen, tosi hieno kyllä!
Mulla on kanssa vähän sellainen kutina että jotain samantapausta saattaisi tapahtua meilläkin vaikkei noi ainakaan noihin mattoputkiin ole pissanneet, mutta kyllä se niin on että jos löytää jotain omasta mielestään todella hienoa hamsut kyllä löytää keinon tuhota se, tavalla tai toisella. :D

Mistäspäin Tallinnaa tuon ostit ja paljonko maksoi? Mulla on äitee lähdössä sinne tulevalla viikolla, jos ei kauhean vaikeassa paikassa ole niin mähän käsken sen mennä ja ostaa mulle jokunen kipale noita.. :grin
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

hamsuli98

#828
Hei, oletteko kokeilleet tätä? sain hauskan idean hamsun pesäkoppiin netistä, ja kokeilin sitä. se on minun hamstereillani kovin suosittu, paperi-iglu. valmistus ohje: ota jonkinlainen kuppi, tai kulho. koon saat päättää itse, kunhan hamsusi sopii sinne.  :)
kastele kulho käsilläsi, tai suihkepullolla. ota talous- tai WCpaperia  aika paljon, ja ala kerätä siitä kerroksia kostean kulhon ympärille. kun paperia on riittävästi, ja iglun paksuus on noin 3-4mm, pane kulho kuivumaan. kun kulho on kuivunut, irroita paperi-iglusi, ja leikkaa siihen hamsterille ovi-aukko. Hamsterit jyrsivät tämän "virikkeen" aika nopeasti rikki. (vai miksi sitä voisi oikein sanoa  :) )

mutta kokeilkaa! Suosittu on  XD  :peukku:  :yes:

HamsterSailor

#829
^Mm. muutama sivu aikaisemmin oli myös tuosta keskustelua. Ite kans tykkään noista, pitäis taas vaihteeksi tehdä lisää.

Tilasin eilen zooplussasta muutamia virikkeitä, nyt odotan malttamattomana niiden saapumista :)

Hamsu_86

#830
Meillä on kaikilla hamsuilla kolmitasoinen puujuttu, sinne ne on tehnyt pesän ja nukkuvat nykyään sielä enemmän kun mökissään.

Tässä linkki.

http://www.petshop.fi/small_pet_accesso ... _roof.html

Yadell

#831
Mä tilasin Alvarille synttäri&joululahjaksi Zooplussasta tällaiset kiipeilyjutut. :)


Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Finesse

#832
Kyllähän tuonne "jättiterraan" (leso leso xD) mahtuu kaikennäköistä virikettä.. mm. perustarvikkeet juoksupyörineen, ja sitten löytyy itse tekoisia tasoja, Pringles-purkkeja, pahviputkia, pajusiltoja.. :)

Mutta vinkkinä kaikille että kätevä ja halpa tapa (jos nyt osaa naulata ja sahata) on tehdä virikkeitä itse. Halpaa hommaa, ja mitat voi suunnitella ihan miten asumukseen mahtuun ja minkälainen halutaan. (siis hamsu ja tekijä :D) Itse esimerkiksi teen monesti puutyötunnilla sivutöinä näitä hamsujuttuja. Koulun luokissa on vielä helppo ja nopea tehdä hyvillä vehkeillä, kovin monelta nyt tuskin hirveää puutyökalustoa löytyy ellei mitenkään erityisesti puutöitä harrasta.  :) Nytkin on tuolla laatikossa parit piirrustukset odottamassa huomista. :))

Alvarilla myös ihan kivoja virikkeitä, kelpaisi kyllä Iineksellekkin! :)
Tervetuloa vierailemaan diabolosivuilleni
osoitteeseen  diamono.nettisivu.org !

Summer

#833
Munkin tarttis hommata tommosia kiipeilysydeemeitä sun muita, nyt tuo kiipeilee lähinnä häkin seinillä ja tekee kamikazeloikkia...
Meillä asustaa]

Vevve

#834
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"
Lainaus käyttäjältä: "Hessuinen"//http://www.zooplus.com/shop/rodents/accessories/tunnels/193472

Mä tahtoisin hamsuille jokaiselle tollaisen. Onhan niillä pahmiven mattoputkenpala kullakin, mutta toi on niin nätti ja vois kuvitella että kuluttaisi vähän hamsun kynsiäkin. :grin

Mulla on tollainen, ja se on kyllä ihan pissassa  :D Ostin sen Tallinnasta eläinkaupasta, se on tuota zooplussassa myytävää pitempi ja sellainen käyrän muotoinen, tosi hieno kyllä!
Mulla on kanssa vähän sellainen kutina että jotain samantapausta saattaisi tapahtua meilläkin vaikkei noi ainakaan noihin mattoputkiin ole pissanneet, mutta kyllä se niin on että jos löytää jotain omasta mielestään todella hienoa hamsut kyllä löytää keinon tuhota se, tavalla tai toisella. :D

Mistäspäin Tallinnaa tuon ostit ja paljonko maksoi? Mulla on äitee lähdössä sinne tulevalla viikolla, jos ei kauhean vaikeassa paikassa ole niin mähän käsken sen mennä ja ostaa mulle jokunen kipale noita.. :grin

Hitsiläinen kun en aiemmin huomannut vastata!
En muista kaupan nimeä, se ei ole siinä ihan keskustassa mutta melko lyhkäsen kävelymatkan päässä. Jos sulle tulee Poskipussi, niin yhdessä viime vuoden lehdessä on niitä Tallinnan eläinkauppoja, niistä yksi on se. :D (tosi loistava selitys ja kaikkea)

Yadell

#835

Teinpäs tässä pari päivää sitten hamsterilleni tällaisen :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

HamsterSailor

#836
^Tosi hieno :yes:

Munkin pitäis tehdä lisää riippareita, Peppi tykkää jyrsiä ne rikki...

Yadell

#837
Jos joku on kiinnostunut ostamaan hamsterilleen riippumaton, niin tsekatkaapas blogini: http://yadell.blogspot.com ! :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Nape

#838

Sain Paulalta tuollaisen hauskan korin hamsuille, laitoin sen sitten Filipille  :)  
Korissa on pohjalla siemenseosta, parit pähkinät ja sivusta törröttää muutama kauralyhteen oksa.

Jonsku

#839
Ihana kori! Onko se itsetehty? :)
´Sitä osaa mitä haluaa!`