Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Hessuinen

^Mä kans katselin sitä yhtä ilmoitusta notta onkohan sama kun ainakin samanlaiset väritiedot vanhemmilla kuin siinä myynti-ilmossa.

Mutta ikävä kyllä aina joku ostaa joka ei välttämättä välitä mistä hamsu on peräisin, tai sitten ajattelee naiivisti notta kun yksityiseltä tulee on pakko olla puhtaat jauhot pussissa. Enpä muista aikaisemmasta myynti-ilmosta kertoiko emo- ja isähamsterin kesyydestä/sen puuttumisesta, mutta toivonmukaan edes vähän käsittelee poikasia ettei sinisilmäisillä poikasenostajilla ole hakupäivänä käsissään arka ja pelokas hamsterinpoikanen. :<
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Nape

^Niinpä Hessuinen.
No tänään löytyi Petsiessä myös joku toinen valopää joka oli ottanu pesästä parin päivän ikäsiä hamsunpoikasia 2 kpl ja kuvannu ne silleen taidekuvamaisesti. Noh näköjään meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekki...

Hieman positiivisempaa juttua välillä:
Sarjassamme lahopää Nape

Puhuin tässä illalla Paulan kans puhelimessa ja hommailin kaikennäköstä askaretta siinä ja pidin hamsuja iltalenkillä vuoronperään. Meillä on tosiaan tuo alue sellanen hamsuturvallinen, eikä karkaamismahiksia ole, joten mun ei tarvi kokoaikaa siinä kytätä haukkana vieressä. No sit siinä aloin sanoon, että otanpa tuon Riston pois lenkiltä, ja aloin katsoon, että missäs Risto, ja kävin koko ajan virikepahvilootia sun muita läpi. Kun viimesinki pahviloota oli käyty läpi niin mä Paulalle, että ei voi olla totta! Risto on ottanu ritolat. Että mite ihmeessä se on voinu karata, ko ei ees talvikko pääse tuolta karkuun, että se on joku lentävä hamsteri. Kattelin siinä tyhjää aluetta ja mietittiin, että mistä mä sitä ny alkasin ettiin.. Paula ehdotti, että katella sohvan alle, että sinne ne yleensä menee ku on ihanan hämärää siellä. No minähän kattelen ja tirkistelen molemmat sohvan aluset ja samalla muitakin paikkoja.. Ei näy..
No sit mä erotan sivusilmällä katsoen vasemmalla puolen liikettä ja käännyn katsoon, ei, ei näy lattiatasolla mitään, mut mitäs tuol Riston terrassa liikkuu, no Ristohan se sieltä kurkistaa mökistään :oops:  Kyllä mulle siinä vaiheessa valkeni, etten mä ollu ees vieny Ristoa mihkään iltalenkille vaan siinä vaiheessa ko oisin vieny niin se niin nätisti syöpötteli, että aattelin ootella hetken ennenku vien sitä lenkille. Siis en kyl käsitä, että miten mä voin olla näin lahopää, kait mulla on joku dementia :nuija:  :nuts:  Kyllä mä oon aina tienny, etten oo penaalin terävempiä kyniä, mut en mä tienny, että näin pahasti on asiat ;)

mesis

XD  Voi kun lohduttavaa luettavaa.  xD

Vevve

^^ Saman tason pöllöilyä täälläkin  :D Otan kynsisakset, päätän ruveta leikkaamaan jonkun kynsiä, jos yhtäkkiä vaikka mikro piippaa ja lähden katsomaan sitä, jää kyllä kynnet leikkaamatta kokonaan kun unohdan koko jutun saman tien eikä se enää palaa mieleen  XD
... kerran kans joskus unohdin Martti-talvikon puuhaterraan vuorokaudeksi. Onneksi siellä oli vettä ja ruokaa  :roll:

spellcaster

Tilasin tuossa lauantaina syrkeille uudet, isot dunat. Sunnuntaina tuli viesti että kyseiset mallit ovat loppuneet mutta tarjosivat toista mallia (isompi ja kalliimpi) samaan hintaan. Olinkin jo maksanut ostokseni etukäteen, joten ihan kiva tarjous kun tuotetta ei olekaan. Nettisivuillakin luki "tuote saatavilla".
Huomenna saan uudet dunat suoraan kotivelle kannettuna!  :D

Vevve

^ Aika jees!  :D

Mun terraksi tuunattava vitriini ei mahtunutkaan autoon, joten pitää ootella että porukat tulee mökiltä farmarin kanssa.  xD

Maggy

hihi Kunnioitus!  xD

Nape

No niin nyt kuvasin sikanopean pätkän, kun Filip tulee kutsusta boksiin iltalenkiltä  :D
//http://www.petsie.fi/pet.php?petid=161841&s=videos&vidid=47230

MirkkuH

^on tolla Napella kuuliaiset hamsterit...mun koiratkaan ei tottele noin hyvin :D

Olen tässä muutamana päivänä kuunnellut kun talvikko äiskän&tyttären, Saran&Pöpön terrasta kuuluu säksätystä välillä...näyttänyt siltä, että Sara olisi selättänyt tyttärensä ja haluaisi jo, että se muuttaisi pois omaan himaan. No eilen illalla katselin touhua ja rupesin jo Pöpölle terraa laittaamaan. Jäin seuraamaan tilannetta: Sara nökötti nurkassa, Pöpö kävi vähän juoksemassa pyörässä ja meni sitten äiskän luokse ja heittäytyi pää edellä selälleen mamman mahan alle ja säksätteli siellä :huh  siinä se sitten sätkyili&säksätteli ja äiskä oli ihan rauhallinen...eli yrittikö Pöpö vielä nisille vai mitä touhua se olikaan...jätin ne sitten edelleen yhteen :P

Yökyöpeli

Nyt on ihan pakko tulla mainostamaan tänne  :D  Kattokaapa tarkkaan uutta Läkerol Dents mainosta, sitä missä porukoiden suut kääntyy hymyyn. Siinä lopussa on myös hymyilevä hamsu. Hää asustaa meitin hamsulassa  :sydan
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Ken_G

Jaa mistäs se tulee.. MTV3 vai ?

Ninde

Mä satuin näkemään eilen ko. mainoksen ja se löytyy myös täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=ns42mvKFmfI
hamsu näkyy filmin kohdassa 0:21

mesis

Kylläpä Napen hamsu tottelee hyvin  :)

Eevi

Itäkeskuksen faunattaressa on nykyään tosi upeet valikoimat ja elukoillakin paljon erilaisia virikkeitä! Plussat sille! Oli positiivinen yllätys. Kiinareita näkyi olevan. :)

Itäkeskuksen megaeläimessä on muuten kasa valkoisia roborovskeja jos jotain sattuu kiinnostamaan, Saanalle kuskaankin niistä pari. Tammistossa vissiin samasta poikueesta jokunen korvapari.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

^ Mäkin bongasin ne Faunattaren kinkit, mutta Megaeläimessä en jaksanutkaan käydä tänään kun olin itiksessä. Ois varmaan pitänyt --> tosin sit oisin kuitenkin taas palannut kotiin turhien uusien elikoiden kanssa vaikka mua ei kyl noi huskyt ja valkoset oikeen kiinnosta  :D