Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Marla

Tahtoisin todella kuulla, mikä tuon henkilön motiivi uroksen ja naaraan yhdessä pitämiselle on... Jos kerran on pois myymässä, tuskin on poikastentekomielessä yhdistänyt.
Mietin kyllä, onko tuo jokin trolli, vaikka onhan noita ihmisiä varmasti olemassa. :<

Nape

Mä oon ollu siihen myyjään yhteyksissä ja on vastannutkin sähköpostiin. Et kyl siel joku ihminen ainaki on vastaamassa sähköpostiin. Aattelinki nyt soittaa sille, kun mulla olis kyyti huomisaamuks sille naaraalle.

Ken_G

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Oi vitjat mä tappelin Ullan kans lääkkeen ottamisessa, olipa hommaa kerrakseen, hiki tuli, en saanu hampaista mut ko ei vaan ois halunnu ottaa sitä.

Tuo Baytril lienee aika pahan makuista, ite oon sitä useampaan otteeseen joutunut eri hamsuille antamaan. Yleensä ovat muutaman päivän jälkeen jotenkin tottuneet siihen, että se operaatio toistuu päivittäin, ja alistuneet toimitukseen aika kiltisti. Sen tietysti joutuu joka kerta katsomaan, että tökötti näyttää menevän alas kanssa eikä hamsu sylje sitä pois.

Mustikkamaan

Mun mielest on tosi helppoa antaa Baytriliä, tai sit mä vaan uskallan käyttää niin rohkeita otteita :D Semmoi perus niskaote vaan niin, että suupielet saa venymään pitkälle, ja tuikkaa sen tarvittavan tippamäärän suuhun. Baytrilissä määrät on niin pienet, että ne kyllä jääkin suuhun. Ditrim on paremman makusta, mutta sitä joutuu antaa enempi niin et hamsteri sit helpommin puklaa vauvamaisesti tavarat pitkin leukapieliä :D Sen kanssa vaan täytyy olla kärsivällisempi ja lykkiä hitaammin.

Mä just leikkasin hampaita syrkiltä, joka on kans sarjassamme hyvin itsetietoinen nainen. Muutaman yrityskerran jälkeen kyllä nainen lannistu, totes varmaan että pakko kai tässä on olla kita auki ku ei toi luovuta :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

HamsterSailor

Kun Lillillä oli Ditrim-kuuri, se otti sen ite , tai siis mä tarjosin sitä sille ja se nappas sen suukkuunsa ja mä truuttasin ja se oli siinä :D Aika yhteistyöhaluista toimintaa :lol:

Nape

No niin asia hoidossa, huomisaamuna se naaras tulee meille. Katsotaan sitten minkälainen otus on kyseessä ja pietään sormet, korvat ja tassut ristissä ettei oo viel uros kerenny astuun sitä tai ettei ainakaan ole tärpännyt.
Toivottavasti ei ois ihan koppelo se hamsu, lähinnä että ois terve ja sitä rataa.

Anonymous

Nape the rescuer mom :sydan

lentsu

Jaaha, josko tää näkyis: //http://colbronde.nettisivu.org

Sieltä puuttuu kyllä vielä kaikenlaista. Laitoin myös tohon alas www-kohtaan pysyvämmin.

Rossu

^Kivat sivut, kävin kurkkaamassa :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Nape

Hienot sivut lentsu ja vielä hienommat hamsut :)

HamsterSailor

Tosi kivat sivut lentsu :yes:

lentsu

Kiitos.  :) Siellä oli vaan joku ihme sekasotku syrkit sivun kuvien kanssa, olivat menneet teksteineen itsellään miten sattuu. Mutta kliksuttelin ne äsken takaisin kohdilleen. Toivoo että pysyis nyt.  :dorka:

Mustikkamaan

Hienot sivut on  :sydan Piti kans heti käydä kyylääs :D

Meitsi just erotti syyrisvauvoista urokset omaan terraansa. Naaraat saivat kaverikseen meidän viimeisen sirkan. Aattelin et jospa siel olis läjä tiukkoja naisia, jokka söisivätkin sen :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

mirauh

Lentsulla hienot sivut ! Kävin kans vaklaa heti millaset on väsätty ja ihan näin muuten että mahdottoman suloinen toi Filippa soopeli teillä  :sydan anteeksi kuolaus :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Maggy

Tein melkein sama  :mrgreen:  :sydan