• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

« edellinen - seuraava »

jjenni

Ensimmäiset robopoikaset syntyi tänään yhdistelmästä Caipiroska, normaali laikukas x Goldilock's Luukas, normaali laikukas :loov:
Hamstereita joka puolella

gimlixx

^ Nyt jo? No se oli nopeaa.  :icon_cheesygrin:
(Caipiroskan kasvattajatäti täällä siis vaan hei.  :icon_cheesygrin: )

S.D.G.

GAAAAH!
Meillä ei lisäännytä! Ei ei ei millään! En tykkää yhtään! Olen kriisissä. Ainakin vähäsen. Mä olen tämän viikonlopun aikana myynyt peräti kaksi aikuista, hienoa hamsteria uusiin ja todella hyviin koteihin, ja se on todella hienoa, mutta ne jättävät isot aukot paitsi sydämeen, myös konkreettisesti mun hamsuhyllyyn. Meidän hamsula on HILJENTYMÄSSÄ GAAAAH! Ja kun poikasia ei näy eikä kuulu, se hiljentyminen on ihan totaalista. Olen laskeskellut, että jos en halua yrittää kaupata poikasia pahimmassa vaihtoonlähtöpaniikissa, viimeisten poikasten tulisi syntyä lokakuussa tai ihan korkeintaan marraskuun alussa. Eli multa loppuu niin oma aika kuin naaraideni hedelmällisyysaikakin.  :hyper:  Ja kun mä tuun takaisin Englannista, mulla on vain pari vanhaa urosta mua odottamassa.  :itqvinq:

Okei okei, tää on kyllä katastrofiajattelua ja mitään ei ole vielä menetetty, ehkä se vaan ottaa aikansa ja ehkä niitä vielä syntyy ja blaa blaa blaa, mutta silti... Mä olen huolissani. Hyvin, hyvin huolissani. Eihän tää nyt voi vain näin päättyä. Eihän? Kyllähän niitä vielä syntyy, kyllähän?
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

Lainaus käyttäjältä: S.D.G. - 15.09.13 - klo:20:55
GAAAAH!
Meillä ei lisäännytä! Ei ei ei millään! En tykkää yhtään! Olen kriisissä. Ainakin vähäsen. Mä olen tämän viikonlopun aikana myynyt peräti kaksi aikuista, hienoa hamsteria uusiin ja todella hyviin koteihin, ja se on todella hienoa, mutta ne jättävät isot aukot paitsi sydämeen, myös konkreettisesti mun hamsuhyllyyn. Meidän hamsula on HILJENTYMÄSSÄ GAAAAH! Ja kun poikasia ei näy eikä kuulu, se hiljentyminen on ihan totaalista. Olen laskeskellut, että jos en halua yrittää kaupata poikasia pahimmassa vaihtoonlähtöpaniikissa, viimeisten poikasten tulisi syntyä lokakuussa tai ihan korkeintaan marraskuun alussa. Eli multa loppuu niin oma aika kuin naaraideni hedelmällisyysaikakin.  :hyper:  Ja kun mä tuun takaisin Englannista, mulla on vain pari vanhaa urosta mua odottamassa.  :itqvinq:

Okei okei, tää on kyllä katastrofiajattelua ja mitään ei ole vielä menetetty, ehkä se vaan ottaa aikansa ja ehkä niitä vielä syntyy ja blaa blaa blaa, mutta silti... Mä olen huolissani. Hyvin, hyvin huolissani. Eihän tää nyt voi vain näin päättyä. Eihän? Kyllähän niitä vielä syntyy, kyllähän?

Mulla on Regalis Harbingerin helmiäistenavia, niistä jää minulle normaali naaras ja äidilleni sijoitukseen helmiäisnormaali naaras. Pidetään sun linjat tallessa  :icon_e_wink:

Veda

Meillä vaikuttaa molemmat kinkkinaaraat tiineiltä yhdistelmistä Fin Mva JV13 Snowstorm-Larissa ja Tears In Heaven*-Angel Dust. Toinen pari onkin varsinainen love story, edelleen punkkaavat samassa mökissä  :sydan:

jjenni

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 15.09.13 - klo:12:55
^ Nyt jo? No se oli nopeaa.  :icon_cheesygrin:
(Caipiroskan kasvattajatäti täällä siis vaan hei.  :icon_cheesygrin: )

Juu, oli kyllä nopeaa toimintaa :peukku: Nyt vaan toivotaan että kaikki pysyisivät hengissä :)
Hamstereita joka puolella

Eve87

#1356
Kinkin vauvamasu bongattu täälläkin  :sydan: Emona ensimmäinen omakasvatti  :loov:

edit jaahas, siellä piipittikin ainakin 6 vauvaa  :sydan: Yhdistelmästä Goldilock's Kulkurin Valssi x Wonderland's Huhtikuu.

Oi tätä poikuetta on odotettu  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

zazo

Robo poikaset piipittelivät eilen illalla pesässä :loov: Yhdistelmästä Goldilock's Ålivia "Apri" & Colbronde's Komeetta  :icon_e_biggrin:

Crodino

Tänään on ensimmäiset syrkkinaperot availlut silmiään ja terrassa käykin jo kova vilske. :loov: Ikää näillä on 11vrk.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: EmmaTi - 01.09.13 - klo:20:39
Perjantaina astutettu lks ruoste naaras, sulhona lk laventeli.
Haaveissa rs pesue, toivottavasti muutakin kuin ruostetta :)

Ruhtinaalliset neljä poikasta syntyi. Oli kyllä niin pieni masukin että epäilin koko tiineyttä loppuun asti...

Ely

Poikaset ovat nyt viikon ikäisiä  :sydan: Jännä miten siniseltä luonnonsiniset näyttää tuon ikäisenä, olin jo unohtanut  :icon_eek:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Crodino

Luonnonsininen on ihan huippu söpönen väri :loov:. Ainakin kuvissa, en sellasta livenä ole edes nähnyt.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Ely - 20.09.13 - klo:15:32
Poikaset ovat nyt viikon ikäisiä  :sydan: Jännä miten siniseltä luonnonsiniset näyttää tuon ikäisenä, olin jo unohtanut  :icon_eek:

Pystyisitkö ottamaan kuvan sinisestä ja luonnonsinisestä penskasta vierekkäin? Olisi mielenkiintoista nähdä.  :yes:

Ely

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 20.09.13 - klo:19:12
Lainaus käyttäjältä: Ely - 20.09.13 - klo:15:32
Poikaset ovat nyt viikon ikäisiä  :sydan: Jännä miten siniseltä luonnonsiniset näyttää tuon ikäisenä, olin jo unohtanut  :icon_eek:

Pystyisitkö ottamaan kuvan sinisestä ja luonnonsinisestä penskasta vierekkäin? Olisi mielenkiintoista nähdä.  :yes:

Tällaisia  :icon_cheesygrin:

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Alkemistin

^Kiitos! Kyllähän noissa erot näkyvät. :icon_cheesygrin: