• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Ellli

#45
Kiitän! Pietään mielessä. Ja kiitos linkistä. :D
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

MortimerRiddle

#46
Niih, ja tietenkin tilaakin sellaiselle pikku mönkijälle olisi.  :D Ehkä kesällä... tai sitten ei.

Harmittaa kun en petexpoon päässyt menemään, sieltä on aina niin kiva uusia tavaroita ostaa. Syksyn puolella sitten...
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Anzukka

#47
Mulla ei jostain syystä edes käynyt mielessä lähteä Pet Expoon tänä vuonna kun ei ollut näyttelyä samassa. Mun tekee mieli hankkia roboja kun modasin tossa pari muovilootaa ja meen ostaa joku päivä Kankaanpäästä 4 tai 6 lisää  :oops:  Miten joku niin pieni eläin voi olla niin söpö ja viedä sydämmen niin :lov
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Nape

#48
Aatelkaa! Mä en ostanu petexposta ku yhden juomapullon ja sit lapsimessuilta Viljolle nokkamukin. Mut siis en sortunu shoppaileen mitään :yes:  Jeij vaan!

wiidii

#49
:sydan  Paljon paljon onnea meidän 2-vee Hedelmäpoikueelle eli Kakelle, Hipulle, Granaattiomenalle ja Hermannille!  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

MortimerRiddle

#50
Taas tuli surullisuuden puuska kun viime vuoden syksyllä menehtynyttä Sisua aloin muistelemaan. Jotenkin sellainen olo kuin Sisu olisi edelleen täällä, ja onhan toki poikansa edelleen hyvinvoiva ja elossa. Sisu oli hieno hamsteri ja ikävä tulee aina välillä pintaan, varsinkin muiden naaraiden kuvia selaillessa. Ainutlaatuinen toveri, olisipa kohtalo pidemmän elämän hälle sallinut.

On vain kamala ikävä.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Ken_G

#51
Tuo fiilis tulee aina kun edesmenneiden hamsujen kuvakokoelmia katselee  :(

lentsu

#52
Mä olen tänään vaan helpottunut siitä, ettei tarvii modata mitään eikä majoittaa mitään. Noiden robojen kotouttaminen oli ihan älytön homma.  XD Sit kun mä sain kaiken valmiiksi mä istuin pienen hiljaisen hetken niiden äärellä ja totesin lähes alistuneesti, että minä kasvatan näköjään nyt roboja.  xD Niitä on öh.... muutama.  :P

Nape

#53
^ xD

Mä oon katsonut alistuneesti nyt tätä meijän olkkaria :teipit  On sitte 9 erilaista asumusta, joista ei ole kuin kaksi samanlaista ja samankokoista terraa, tosin toisen jalusta on muutaman sentin matalampi. Mietin just, että pitäsköhän asialle tehä jotain... Tää on nimittäin aika kamalan näkönen. Jos laittais noita perus syrkkidunia kaikille ja ostas jotku hyllyt niitä varten, paitsi jättäs sit edes yhden terran poikastouhuja varten. On siinäki operaatio saada vaihettua kaikki duniin..

Vevve

#54
^ Mä voin ottaa vastaan / ostaa syrkkikokoisen terraarion... :D

MirkkuH

#55
^^^
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Mä olen tänään vaan helpottunut siitä, ettei tarvii modata mitään eikä majoittaa mitään.
...niin nyt ei tartte, mut kandee jo kattoo niitä lootia valmiiksi, kun sulla alkaa poikasia pukkaamaan ja niitähän pitää jättää ja jättää ja jättää :D

^^siihen se on nyt sitten mennyt napellakin, on se surullista :P ...teidän tarttee muuttaa makkarista olkaariin ja tehdä makkarista elukkala...niin mä olen kuullut, että jotkut hullut ovat tehneet :nuts:  :nuija:

Minttu

#56
^ Pystyiskin tekee niin :D Vaikka meillä ei noita edes ole montaa kun vertaa esim. yllä kirjoittaneeseen niin tuntuu että tila loppuu ihan kesken. Ovesta kun astuu sisään niin ensimmäisenä näkee hamsterit   :c8

Anonymous

#57
Meikä on asunnu olkkarissa jo pidemmän aikaa ja nyt olen tyytyväinen kun on kolme bilteman hyllyä eteisessä jossa mahtuu oleen vallanmainiosti.

HamsterSailor

#58
Mulla on hamsut kodinhoitohuoneessa olevassa hyllyssä, mutta nyt aion ostaa terrat, täytyy kaiketi siirtää ne omaan huoneeseen. Toivon vaan, että saan nukuttua jos näin, nimittäin mulla on viimeksi 5 vuotta sitten ollu hamsut omassa huoneessani, joten on taas outoa, kun juoksarit kolisee yms. ääniä tulee. Ja itseasiassa sillonkin oli vain yksi hamsu...

Nape

#59
Voi kun tuo Pena lupaiski että hamsterit sais makuuhuoneen mut ei se lupaa  :twisted:  Miehet ei ymmärrä mitään  :nuts:  :nihkee:  :ylpee: