Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

Saana

Taitaapi olla kyse tästä chatista http://chat.talvikot.net/ Aiemmin jutskailtiin hamsu.infon chatissa. Joskus käymme jutustelemassa "irkissä", mutta siitä porukka sopii ennakkoon http://webchat.quakenet.org/

Sintturainen

Oi niitä vanhoja tsättiaikoja. Oisko ollut joskus 2000-luvun ekoina vuosina  :sydan
Vois koittaa viritellä tuota hamsutsättiä taas henkiin, sovitaanko joku kellonaika millon kaikki ryntää sinne?  :D

spellcaster

Mihin kaikki helmiäisnormaalit talvikot ovat hautautuneet? Tuntuu ettei missään törmää myynti-ilmoituksiin muista kuin norreista? Onko norre nyt vaan niin paras väri ettei kukaan jaksa enää muita värejä kasvatellakaan?  :P   Ei sillä että mulla olis nyt edes tilaa uudelle talvikolle...  8-)

jonna

^Tuolla niitä näyttää mönkivän pesässä ainakin kolmin kappalein  :D
Täällä on yksi talvikkopesue, pariviikkoisia. Komeasti kuusi kappaletta niitä möyhi, ja näistä on tosiaan kolme helminormaalia.

Helmet vaan tuppaa välillä olemaan niin kysyttyjä että ne menee jo ennen kuin ehtii edes "kauppaamaan".

spellcaster

^ No voi hitsi, miks mulle ei voi mahtuu just nyt yhtään enempää? :D Oisin heti varannut yhden...  :(

Meven

Voi itku ku pelästyin tänään, että leikkasin varpaan talvikolta. :( Leikkasin sen kynsiä ihan normaalisti, kun se yhtäkkiä vetäs jalkansa pois ihan kiinni turkkiinsa. Tietysti napsautin saksia just sillon..

Yritin sitten ottaa sitä jalkaa esille sieltä jostain turkin uumenista ja katsoa, niin kun sain sen esille, hamsu vingahti pari kertaa hirveän sydäntäraastavasti. :D Irrotin sitte nopsaa jalasta, ku sillä pikasella vilkauksella kaikki näytti olevan ok ja laskin hamsun vaan takas terraan, jossa se alkoki heti innolla puuhastella normaalisti..

Myöhemmin kun katsoin, niin ei siinä jalassa mitään näkynyt, eli ihan kynteen lopulta osuin, tiedä sitten, että mistä se "huuto" oli peräisin.. Ehkä leikkasin kynnen niin tyvestä, että jalkaa katsoessa painoin sitä vahingossa jotenki kipeästi. /:

jensku

Oon niiin ihastunu Tuoho Mustin ja Mirrin Outlet myymälään joka avasiovensa tänviikon torstaina tänne lappeenrantaan. :lov  Oikea löytöjen paratiisi ja ennenkaikkiaa halpa paikka! :sydan  Ostin hamsuille vaikka mitä ruokakupeista virikkeisiin. mm. ferplastin rottaputket 1e kpl. Miun eiliset ostokset makso vain 15,50e. :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "Saana"Jos joku haluaa tulla pulisemaan hamstereista niin avasin chatin. Se sulkeutuu kun kaikki poistuvat.

Kirjoita ylemmälle riville nimimerkkisi ja alemmalle #hamsterit

miten se oikein toimii? Kävin kurkistamassa...

Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"

Kirjoita ylemmälle riville nimimerkkisi ja alemmalle #hamsterit

miten se oikein toimii? Kävin kurkistamassa...
Niin kävit. :) Oli siellä kovat pulinat illan aikana, mutta nyt porukka taisi väsähtää. Huomenna taas uusiksi! Alhaalla on siis tyhjä rivi, johon voipi kirjotella ja entterillä lähtee kirjotus ilmoille. :)

EmmaTi

^Mitenhän en huomannu alareunassa sitä riviä  xD
täytyy toiste vierailla jos siellä olis sitten vilkkaampaa!

spellcaster

Harmittaa kun en ole vieläkään saanut Hiilen papereita  :|   Myyjä lupasi toimittaa ne postissa koska niistä oli kasvattajan allekirjoitus jäänyt, melkein kaksi viikkoa sitten ilmoitti että laittaa ne nyt postiin mutta eipä ole näkynyt...
Toivottavasti en tullut nyt "huijatuksi" ja mitään papereita ei tulekaan.

Hamsterlover^

Ei kai haittaa jos jäsenmaksun maksaa muutaman päivän jäljessä? nii jos sen maksaa pari päivää eräpäivän jälkeen niin tuleeko se lehti sitte? vai onko jo liian myöhästä?
Kiitos jos vastaatte (:

Eve87

Menipäs kolme tuntia puuhatessa hamsulassa, tuli siivottuakin kyllä senkin edestä, hamsujen,hiirten,rottien ja pupujen asunnot :D Keittelin puurot pitkästä aikaa karvapalloille..näytti maistuvan.

Ei voi jaksaa odottaa ens kuun ulkkareita kun saa junnut näytille  :P
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Henni

Huh mä oon vieläkin ihan järkyttynyt...  :c8

Selma oli äsken pesuhuoneessa lenkkeilemässä, koska se on tällä hetkellä ainoa huone missä muuton takii voi juosta. No pääsi kuitenkin saunan puolelle livahtamaan ja siellä sitten sai päähänsä kiivetä seinän väliin. Olin pesuhuoneessa sitä vahtimassa joten huomasin heti, mutta siinä kohtaa kun itse pääsin lauteiden alle enää takajalka näkyi. Siinä sitten ei auttanut muuta kuin että haettiin vasara ja irroitettiin yksi lauta, jotta saatiin se pois. :teipit  Tais kyllä Selma itsekin hieman järkyttyä seikkailusta.

Nyt saa kyllä juoksutukset jäädä siihen asti että saan oman huoneen juoksutuskuntoon.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa