• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Nape

#330
siis jo toinen kerta ku juomapullo vuotaa. Tällä kertaa robojen pullo. Just eilen laitettu uudet purut :x

Vevve

#331
^ Onko ne liian matalalla? Jos hamsut kasaa purut niihin ja ne vuotaa siksi?

Öääkh, nyt on kyl sen verta raskaasti pölynen purupaali sattunu käsiin, että ihan pahaa tekee itselle vaikkei ikinä aiemmin oo tullut oireita.  :c8

MirkkuH

#332
^onko Puuilosta paali, mä olen saanut sieltä usein semmosia hirveen pölysiä?

Nape

#333
Ei ne pullot oo mun mielestä liian matalalla, mut ehkä jotenki huonosti sit kuitenki.

Mä olen miettiny purupaalin ostoa mut hirvittää just jos se onkin älyn pölyävää.

AnsaLucia

#334
Meillä teki ukkonen tuhojaan :evil: . Meni mm. pöytäkone särki... Onni onnettomuudessa oli se että valokuvat yms. olivat ulkoisella levyasemalla, samoin yksi varmuuskopio hamsusukutauluja ja poikaskirjanpitoa... Mutta viimeisimmät tän kesän poikueiden tiedot hävisivät bittiavaruuteen... Joo-o, niitä varmuuskopioita pitäs ottaa tarpeeksi usein, tiedän... Onneksi noi viimeisimmät on papereina, eli eikun kovaa naputtelua vaan niin saan ne kyllä talteen. Saman ukkosen tuloksena en saa toistaiseksi mitään tulostettua... Eli hamsupoikasten ottajat joutuvat nyt hetken odottelemaan rekkarointipapereita.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Vevve

#335
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"^onko Puuilosta paali, mä olen saanut sieltä usein semmosia hirveen pölysiä?

Joo. Pitäs varmaan taas palata Rapunzelin puruihin ku alan tarvita isoja heinäpaalejakin ja siltä saa. Agrin paalit on pienentyny 20kg:n.

Minski

#336
Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Meillä teki ukkonen tuhojaan :evil: . Meni mm. pöytäkone särki... Onni onnettomuudessa oli se että valokuvat yms. olivat ulkoisella levyasemalla, samoin yksi varmuuskopio hamsusukutauluja ja poikaskirjanpitoa... Mutta viimeisimmät tän kesän poikueiden tiedot hävisivät bittiavaruuteen... Joo-o, niitä varmuuskopioita pitäs ottaa tarpeeksi usein, tiedän... Onneksi noi viimeisimmät on papereina, eli eikun kovaa naputtelua vaan niin saan ne kyllä talteen.
Mulla meni muutossa joteskin kovalevy rikki ja mukana meni kaikki. Ei mua muut harmita muuta kun just hamsujen valokuvat, joita oli tuhansia ja koiran kuvat, joita oli satoja sekä tietty hamsusivut siinä meni ja kaikki muu hamsuihin liittyvä, no onneks olin jo lopettanu muuteskin hamsuilun niin ei haitannu ne yhtään. Mun veli sano, että voidaan viel yrittää pelastaa sieltä niitä kuvia, mutta ei oo varmaa onnistuuko. Kiva.

---

Ei kukaan olis Jyväskylän suunnilla vailla halpaa isoa terraariota ? Törmäsin tuommoseen ilmoitukseen, jossa myydään 111x62x46 cm (pituus, leveys, korkeus) terra 30 eurolla Jyväskylässä. Olis kyllä aivan ihana hamsulle, kun olis tilaa niin nätisti eikä heti olis seinä vastassa.

Varkaudessa taas olis hamster duna 20 eurolla: http://www.nettimarkkina.com/duna-hakki/901629

Ja Suolahdessa iso häkki 40 eurolla, tosin vaatii hamsukäyttöön tasoja, kun on vähän korkeampi häkki: http://www.nettimarkkina.com/iso-jyrsijan-hakki/899124

En tiiä onko ilmotukset kuin voimassa enää, kun en näe koska ne on jätetty, mutta kantsii kysyä, jos joku on noilla suunnilla hamsun asumusta vailla.
Hamsteriton tätä nykyä

diiah

#337
Oi voi tuo terraario olisi aivan unelma, harmi vaan, että se sijaitsee Jyväskylässä ja itse asun Hämeenlinnassa. Ei ole oikein mitään kyytiä hakemaan.

[size=80]Talvikko uros Paarma Amuli. "Paarma"
Synt. 20.12.2010[/size]

jonna

#338
Lainaus käyttäjältä: "Nape"siis jo toinen kerta ku juomapullo vuotaa. Tällä kertaa robojen pullo. Just eilen laitettu uudet purut :x

Onko sulla millaisia pulloja? Jos ne on classicceja, niin niihin ainakin tepsii "purista ja käännä"-tekniikka. Toimii kyllä muihinkin pulloihin. Ne tuppaa vuotamaan jos sinne pulloon jää ns. väärä paine, ja sitten ne lorottaa. Käännä pullo ylösalaisin, purista kunnes vettä suihkuaa ja pidä kevyt puristus ja käännä pullo nopeasti oikein päin. Tiputtaa pari pisaraa ja that's it. Hankala selittää, helpompi on näyttää  xD
Kannattaa ainakin kokeilla, pullo ei välttis ole rikki.

Sintturainen

#339
Saako tiedustella ihan julkisesti että miksi sä Minski lopetit kasvatus/näyttelytouhut?

Huomenna vois käydä lasten kans hakeen hamsuille oksia....

jemppura

#340
Arg kaamee hamsu kuume, ei vaan sopivaa löydy  :kieli
Kohta siivoamaan terroja.

Lakupekka

#341
Pestiin tänään ulkona Lakun vanhaa dunaa painepesurilla, vaikken kyllä tiedä kelpaako tuo enään kellekkään. Poika järsi kivan reiän toiselle laidalle ja pinttymääkin on pohjassa jonkin verran mikä ei irti lähtenyt. Lisäksi ne pidikkeet mitkä pitää sitä pohjaa ja läpinäkyvä muovi + ritilä osaa yhdessä on hukassa..
Ihmeen siisti kyllä saatiin siitä, se on ollut ulkona tässä nyt aika kauan pois jaloista..

Aina ennen olin siisti ja laitin hamsun ruoat suoraan niiden omiin kuiva kippoihin. Hamsut kantoi ne aina sitten varastoihinsa. Nyt olen alkanut tiputtamaan vaan sikinsokin ritilän läpi ja Malva sitten yön aikana ronttaa ne sinne kippoon mun puolesta.  :)
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

Marin

#342
Blues on koko kesän nukkunut yömyöhään, eikä sitä ole näkynyt ollenkaan :(. Nyt taitaa illat alkaa vähitellen hämärtyä (ja viilentyä...) ja se tuli esille pesästään jo klo 21.30. Tosin se keräsi ruoat pussiinsa ja meni menojaan, mutta kävi kuitenkin esittäytymässä  :)

Mrk

#343
Miksi hamsuchat on nykyään aina tyhjillään? Onko teillä joku muu kanava missä jutskailette vai ihmiset vaan hävinneet jonnekin?

Marin

#344
Mikä/missä on hamsuchat  :c8