• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 2/11

Aloittaja Vevve, 28.02.11 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

wiidii

#45
Käyks kokkitakki valkotakiksi?  XD
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#46
^Älä kuule yhtää yritä, et sä muka olisit joku lekuri. Meihin parantumattomiin potilaisiin säkin kuulut! :D

wiidii

#47
Hyst, hiljaa, mulla ei oo yhtään roboo just nyt!  :P
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Anonymous

#48
Tipahtipa meillekkin lehti tänään ja osan vasta lukennut.

mirauh

#49
Lehti oli kyllä hyvä!:)

Yhden virheen tosin huomasin, Littoisten näyttelytuloksissa parikilpailu osiossa, toiseksi tuleen parin See Who I Am hamsteri on laitettu minun omistukseen, joka ei laisinkaan pidä paikkaansa, vaan sen omistaa tai ainakin omisti aikaisemmin Kristiina Töykkälä, mun muistaakseni Lelli oli kuitenkin myytävänä Littoisissa, joten saattoi vaihtaa omistajaa.
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

ammie

#50
Mä kipasin tänään äidillä hakemassa Poskarini, kun se oli sinne tullut, ja posti oli taittanut mun Poskarin etukannen ihan typerästi, murr!  :evil:  Jos osaisin jäljittää tämän tragedian johonkin yhteen ihmiseen, niin varmasti söisin sen, ainakin haukkaisin palasen.  :D

Mutta mä tykkäsin hirveesti tästä lehdestä! Talvikkopalstan juttu oli ihana, lentsun roboromahdukselle ei voinut kun nauraa, ja kaikki hamsuhistoriaa käsittelevät artikkelit oli vallan ihania! Onnistunut lehti, ei mulla muuta.

Paitsi! Saanan Hamsteriainen.  :sydan  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Saana

#51
Sen Hamsteriaisen piti olla nimimerkillä, mut meniki mu omalla nimellä xD

Vevve

#52
Pahoittelen vielä kerran Saana   :oops:   :sydan

Saana

#53
No ehkä mä tästä järkytyksestä vielä toivun XD

MortimerRiddle

#54
Roy Robinsonin (?) teekutsu-artikkeli oli loistava! Muutenkin tosi hieno numero lehdessä, kuten tavallista!  :) Pidin myös paljon taideartikkelista ja historiikin muistelusta.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Mustikkamaan

#55
Pitäisköhän munki jopa lukee se :D Kurkkasin vaan pikaseen oman viriketekstin osalta. Siinä oli Veera taitollisista syistä joutunu jättää jotain kuvia pois, niin sit kö ne kuvatekstit oli siellä tekstin seassa ni ne tuntuu semmosilta "öö, siis mihin tää nyt liitty?" -kappaleilta xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sirpa

#56
Hieno lehti taas, en eilen ehtinyt lukea kaikkia artikkeleita ajatuksen kanssa, mutta osan kuitenkin. Roboromahdus oli hauska, minun ei pitäisi ehkä kuitenkaan näyttää tuota lehteä miehelle, nimittäin minun (salaiset) robohaaveet torpataan täysin heti sen jälkeen kun K on tuon artikkelin lukenut.

Sitten pitäisi taas katsetta suunnata eteenpäin ja miettiä jotain artikkelia seuraavaan Poskipussiin, mutta kun ei oikein meikäläisellä ole ideoita taas...

HamsterSailor

#57
Musta toi lehti oli paras Poskari vähään aikaan :yes: Tykkäsin erityisesti Roboromahduksesta, Saanan Hamsteriaisesta ja siitä Roy Robinsonista kertovasta jutusta. Kiitos hyvästä lehdestä! :)

Vevve

#58
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Pitäisköhän munki jopa lukee se :D Kurkkasin vaan pikaseen oman viriketekstin osalta. Siinä oli Veera taitollisista syistä joutunu jättää jotain kuvia pois, niin sit kö ne kuvatekstit oli siellä tekstin seassa ni ne tuntuu semmosilta "öö, siis mihin tää nyt liitty?" -kappaleilta xD

 xD  xD Multa saatto mennä osa niistä ohi, se oli niin julmetun pitkä juttu etten varmaan oikeen keskittynyt mitä luin.

Markka

#59
Sori kun kysyn täällä(en oo varma mihin kuuluu)
Siis voiko ihan tavallinen hamsunomistaja liittyä Suomen Hamsteriyhdistykeseen?(siis tietysti maksettuaan) :)  xD  :D  :oops:
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12