• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 2/11

Aloittaja Vevve, 28.02.11 - klo:20:59

« edellinen - seuraava »

Vevve

Poskariin 2/11 otettais juttuja ja kuvia vastaan! :) Muistakaapa myös osallistua kilpailuihin, runokisaan on tullut jo muutamia osallistujia ja tosi kivoille runoille vaikuttaa!

Erityisesti kaipaisin asumusten paikkausniksejä, mulla on siitä hirmu vähän kokemusta  :D Prikka-mutterisydeemi löytyy jo, mutta kaipaisin isompien reikien paikkaamiseen ohjeita. Lajipalstoille syrkki, kinkki ja campbelli kaivattaisiin kipeästi juttuja. Lehden teemana on SHY:n ja hamsuharrastuksen historia, jos aiheeseen liittyvää juttua löytyy niin ois loistoa.  :sydan

Lehden deadline on 15.4. Matskut sähköpostiin huomenja(a)hotmail.com. :)

Sintturainen

#1
Jahas, vois kait sitä jonkun historia-jutun kirjoittaa. Ja haastan muutkin "pitkänlinjan" harrastajat kirjoittaan  :P

Vevve

#2
Hienoa! Löytyskö sulta jotain syrkkipalstalle sopivaa aihetta  :)

wiidii

#3
Multa tulee niksipalstalle muutama erilainen korjailuohje. :) Lisäksi lupasin tosiaan kirjoittaa jotain pientä juttua, eiköhän tässä jotain keksitä..  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Saana

#4
Musta olis kanssa kiva kirjottaa jostain, mutta oon aivan tolkuttoman huono keksimään aiheita. Saa ehdottaa!!

Jinny

#5
Musta ois kans kiva kirjoittaa jotain (tai ehkä jopa piirtää tai koneella tuottaa kuvaa, tai valokuvata), et jos niitä hyviä ideoita tulee paljon, niin mulle saa kans ehdottaa :)

S.D.G.

#6
Jumpe, ihan älyttömän hyvä teema! Just mietin että haluisin lukea jotain tällasta. Mutta mä en pysty historiasta kertomaan, mutta ehkäpä mä kirjotan jostain muusta sit. :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

lentsu

#7
Mulla on lähinnä valinnan vaikeus, mistä nyt sitte kirjoittais, kun tommosen aiheen laitoit.  :P

Vevve

#8
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Mulla on lähinnä valinnan vaikeus, mistä nyt sitte kirjoittais, kun tommosen aiheen laitoit.  :P

Saana ehdottikin historiapalstaa tai juttusarjaa historiaan liittyen, mikä oiskin ihan loistojuttu! Eli kaikkea ei tarvitse mahduttaa samaan juttuun, vaan jos jaksat niin mielellään me luettaisiin historiikkeja myös tämän vuoden syksyn lehdistä.  :)

Sirpa

#9
Minusta ei ole kirjoittamaan minkäänlaista historiaa, mutta kyselinkin sitä ohimennen, että mahtaisiko olla kiinnostusta johonkin "mitä sihteeri tekee hamsunäyttelyissä" tai "näin selviät hengissä ulkomaalaisen tuomarin sihteerinä" tai johonkin sen tyyppiseen juttuun?

Vevve

#10
^ Ulkomaisiin tuomareihin liittyvä juttu ois kiva. Siihen vois liittää sellaisen pienen suomi-englanti-hamsterisanaston. :)

Saana

#11
Jos joku tarvitsee juttuunsa suomi-englanti-ruotsi-hamsterisanastoa niin multa löytyy jonkinlainen lista. Nindeltä löytynee myös. Mailia vaan mulle niin pistän listaa tulemaan!

Mutta laittakaas ny kaikki vaan niitä ehdotuksia tänne, mistä olisi kiva lukea juttuja! Varmasti kaikille jutuille löytyy joku kirjoittaja, kunhan vaan aiheita ehdotellaan.

Ninde

#12
^Pitäis löytyä täältä foorumiltakin se lista mikä joskus tehtiin.

Sirpa

#13
Jostain syystä minä en löytänyt ainakaan nopealla hakemisella sitä sanastosivua, mikä täällä on. Olen sen kyllä nähnyt joskus, mutta nyt on hukassa. Sanastolistoista, erityisesti ruotsinkielisistä olisi varmasti hyötyä ennen niitä Littoisten näyttelyitä, ajattelin olla uhkarohkea ja ainakin kokeilla onnistuisiko sihteerinhommat ruotsiksi...
Itse kirjasin joitain englanninkielisiä syyris- ja talvikkotermejä blogiini viime vuoden ystävänpäivänäyttelyn jälkeen, sen jälkeen en ole muistanut näyttelyissä erityistä "vaikeiden sanojen sanastoa" kirjoitella mihinkään muistiin.

Mustikkamaan

#14
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]