• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Harmo

#900
Siis tämä ei ole todellista.Löysin äsken meidän naperon,Pirkon, meidän vanhemman uroksen dunasta.Onneksi molemmat otukset kunnossa,pelkään vaan,että vahinkovauvoja on tiedossa.(uroksella vielä knikki...ja Pirkko ihan täys beibi,3 kk vasta.)
Ja en tosiaan tajua,että miten toi on sinne dunaan päätynyt. (ovat siis hyllyssä päällekkäin,Pirkon terra keskihyllyllä ja Rollen ylähyllyllä.) Kyllä mulla joo oli harkinnassa poikaset,mutta ei todellakaan tällä yhdistelmällä.ARGH! :x

Maiju*

#901
Mä haen huomenna eläinkaupasta kotio aivan ihanan näköinen syrkin, mitä jo tänään arvoin melkein tunnin siellä ostanko vaiko en.  :oops:
Mä hukun kohta näihin syrkkeihin, mikä ihme villitys mulla on niihin tullu!
Niitä piti olla vaan "pari talvikkojen rinnalla", ja ketut kuis kävi.  :mrgreen:
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

jonna

#902
^ :D
Tuttu tunne, ei minunkaan pitänyt ottaa kuin yksi talvikko  xD  
Nyt noita on...öööööööööö.............. monia  :D
Mä en tiedä onko se siunaus vai kirous että tilaa on, ei tarvi miettiä sen kummemmin mihin dunia survoo  :teipit

Hamsterit oli vähän huuli pyöreänä tänään kun sapuskan sijaan mökkiin tupsahti rapiseva karkkiaski  :)  pistin siemenet tyhjiin karkkiaskeihin että saavat askarrella. Yksi syrkkinaaraista otti nokkiinsa ja paiskasi askin olan yli ja marssi mökkiin murjottamaan  :D

Mustikkamaan

#903
Mä laitan usein kananmunakennoihin ja pieniin pahvilaatikoihin kans jyvät. Osaa kyl joutuu vahtii ku ne ei oikeesti tajuu et niillä on hampaat millä ne vois nakertaa niitä  :roll: Mut suurin osa hiffaa onneks.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

#904
Jonna:Tuttu tunne ja neito meinas et vatut siit ku ei helpolla saa ni en ota ollenkaa  :twisted:

karov

#905
Hmm.. Mua mietityttää et onks mun huoneen ilmassa jotain vai mikä mättää kun lähes tulkoon jokaisen hamsterin silmät rähmivät ja vain silloin tällöin. En usko että on mitään silmätulehdusta kuitenkaan, sillä ei vaikuta sen kaltaiselta..

.. Ja asiasta kukkaruukkuun: Oon ollut ny superahkera ja siivoillu noitten asumuksia ja pitänyt muutenki ton hamsuhuoneen puhtaana. Kivaa mennä sinne ku se on semmonen raikas eikä haise pissiltä kuten yhessä vaiheessa kun en sitten milllläään jaksanu siivoilla :D

Lainaus käyttäjältä: "jonna"Yksi syrkkinaaraista otti nokkiinsa ja paiskasi askin olan yli ja marssi mökkiin murjottamaan  :D

Haha! :D
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Nape

#906
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"^siinä sitä iltapuhdetta, kyllä se huovuttamisen voittaa XD

...tää täti alkaa kohta poraamaan :P

 :D  :lol:


Lainaus käyttäjältä: "jonna"^ :D
 Yksi syrkkinaaraista otti nokkiinsa ja paiskasi askin olan yli ja marssi mökkiin murjottamaan  :D

 :D  MIkä pettymys, kun olis pitäny tehä vähä työtä ruokansa eteen  :P


Meillä oli tänään hamsut vähän naama mutrussa, ku taaaas mamma ruokkii vihreillä rehuilla. Oon mä kyllä vaihdellu, mut aika vihreetä on ollu; eri salaatteja, eri oraksia, persiljaa, herneenversoja ja silleen.

Maiju*

#907
Lainaus käyttäjältä: "jonna"^ :D
Tuttu tunne, ei minunkaan pitänyt ottaa kuin yksi talvikko  xD  
Nyt noita on...öööööööööö.............. monia  :D
Mä en tiedä onko se siunaus vai kirous että tilaa on, ei tarvi miettiä sen kummemmin mihin dunia survoo  :teipit
Meillä on vieläpä tila vähenemässä, nyt toukokuussa kun muutetaan.
Ja silti mä vaan hankin lisää populaa.  :teipit
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

HAMSUH

#908
Kui paljo talvikot juo ku viimeeks katoin et oli menny vaa noin 1cm ja pullolla leveyttä noin 3cm. Nii ja sama vesi oli ollu 2pvä.
Pieni sydän, iso sielu?

S.D.G.

#909
^ Terveet hamsterit eivät juo kovinkaan paljon. Jotkut voivat saada tarvitsemansa nesteen niin hyvin tuoreruoasta, etteivät juo juuri ollenkaan. Aina kannattaa kuitenkin tarkistaa, että juomapullosta varmasti tulee vettä. :)
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

#910
Hyihyihyi löysin meidän herkkulootasta ötököitä  :upmfh: Yäkyäkyäkkkkk..... Herkkuloota = laatikko jossa on koirankeksejä ja kuivattuja kasviksia ja jonka kantta en ikinä jaksa sulkea.

Eka kerta mun elämässä kun löydän öttilöitä elikoiden ruuista, sain kauhean kohtauksen, pakastin kaikki mitä pakkaseen mahtui ja kaivoin myös siemenseosämpärit läpi. Niistä ei ötököitä löytynyt, mutta en oikeen pysty pakastamaan niitä varuiksi kun ne on tommosia 20L ämpärillisiä..  :(
..ängin myös kaikki mahdolliset omat kuiva-aineeni ilmatiiviisin purkkeihin. MEILLEHÄN EI ÖTÖKÖITÄ TULE.  :evil:

..nyt vaan kutittaa joka paikasta hyyi.

Anzukka

#911
^ Tuttua toi kutina. Meilläkin oli jonkinlaisia ötöjä ja kun huomasin ne ja hankkiuduin niistä eroon niin kauhee kutina niinku niit olis ollu joka puolella :/ Ja sama kun mun hiiripojalla oli ulkoloisia ja hyi yäk ne oli kyl ällöttävii. toivottavasti en enää tulis ikinä mtn. Mieleeni tulikin että pitää ostaa loishäätökuuri kaikille pikkusille ihan varmuuden vuoks noille hamsuillekki kun on kuitenkin hiiriä samassa huoneessa viereisessä hyllyssä.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Vevve

#912
Huomenna kello 17 Kreetta Enckellin hamsutaidenäyttelyn avajaiset! Ketkäs nyt on tulossa?  :)

Anonymous

#913
Meidän viljemä (yksi niistä monesta) :mrgreen:

karov

#914
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula