• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Mustikkamaan

#870
^Must toi kasvattajanimi kuulostaa just sulta! Ei yhtää semmoi et olis haettu vaan jotain päheetä, vaan tosta tulee heti mieleen ettei se vois kuuluu kelleen muulle ku sulle :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#871
Onnea Piia!! Mitens toi nimi si lausutaan? Balandains? Bälandains? Balandiines? :D Odotan niin että pääsen solkkaamaan palkintojenjaossa jotain todella rumaa noinkin kauniista nimestä. xD

PiiaL

#872
^ Saapi sen mun mielestä ihan suomalaisittain Balandine`skin lausua, että ei se lausunta sitä nimeä raiskaa, mutta kaipa se menisi melkein oikeaoppisesti että Bälöndains (katoin malliksi vähän tota lausuntaa enkun sanakirjasta vielä sanoista balance ja dine :D ). Se on hyvä, kun ei osaa edes omaa nimeään lausua. Pitää varmaan joskus kysyä joltain enkkutuomarilta, miten hän lausuisi sen.

Vevve

#873
Mä kyl lausuin ton heti vaan automaattisesti Balandines. :D
...Hihihii enää 8 päivää kunnes mun nimi tulee voimaan  :sydan

edit/ Hui hirvistys, laskin mun hamsterit nettisivujen päivityksen yhteydessä ja niitä on 31!!  :shock: Vielä vähän aikaa sitten oli 25, ja viime keväänä vielä vaan 10...  :c8 En edes laskenut mukaan poikasia ja muualle muuttavia tuonteja, niiden kanssa luku lienee 42.  :oops:

Juulia

#874
Hannun sisko Amalia ja veljet Onni ja Milo täyttivät myös eilen 1-vuoden! :lov

Onko siitä oikeesti jo niin kauan?
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Marla

#875
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Hui hirvistys, laskin mun hamsterit nettisivujen päivityksen yhteydessä ja niitä on 31!!  :shock: Vielä vähän aikaa sitten oli 25, ja viime keväänä vielä vaan 10...  :c8 En edes laskenut mukaan poikasia ja muualle muuttavia tuonteja, niiden kanssa luku lienee 42.  :oops:
Miten sulla mahtuu tuollainen lauma? Vai onko noi kaikki sulla? Kun musta tuntuu, että tää 17 on jo liikaa - näistä nyt vaan nuo kolme cämpsyä ovat kimpassa.

Vevve

#876
^ Kaikki on täällä, mutta puolet on roboja jotka asuu kaksin tai kolmisin. Laskin eilen että täällä on 23 boxia.  :D Hyvin ne mahtuu, menis vielä toinen samanmoinen lauma..

Mustikkamaan

#877
Muaha, äkkii niit kertyy :D Varsinki kääpiöiden kanssa! Niistä on niin helppo pitää, "pidän vielä yhen", syrkkien kaa käyttää enempi harkintaa.

Yks ilta täs ovikello soi. Siellä oli mun täti, joka on muuttanu mein yläkerran naapuriks. Se oli väsäilly pahvilaatikoista hamstereille mökkejä :D Ne oli oikein hienosti askarreltu, pohjat ja kaikki oli teipannu niihin ja hienot kulkuaukot leikannut, ja kysy että laittaako hän jatkossakin pohjat vai ei. Ihana  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

MirkkuH

#878
Ihana täti :sydan

Mun työkaverit kerää mulle pahvirullia, vessa yms. ja pieniä pahvilootia, samoin yksi siivooja myös, ei riittäskään oman käytön tuotanto xD

Nape

#879
Ihana täti  :sydan

Meillä kyllä riittää veskipaperirullat sun muut, mä joudun niitä nakkoa roskiin, ku ei oo ku yks talvikko ja kaks roboo, nii ei ne kuluta nii paljoo.. Meillä siis menee väh. rulla veskipaperia päivässä, talouspapru kestää yleensä kaks päivää ellei tuu jotai megasotkua :D

Ken_G

#880
Veskipaperirullia tuhoavat meillä kyllä syrkitkin, leikkaan rullat sivusta auki ja levitän vähän, niin eivät hamsut juutu niihin.

MirkkuH

#881
^^Nape, kerää mulle ne talouspaprurullat, ne on harvinaisia aarteita :P

jonna

#882
Mulla ois varastossa kangasputkia kaksi kuutiota  :D  Tarkoitus on ollut kiikuttaa ylijäämiä näyttelyyn muidenkin iloksi mutta auto tuppaa olemaan niin täynnänsä aina että ei noita saa survottua mihinkään.
Ukko onneksi tuo töistä paksuja pahviputkia, isoja ja pieniä jotka kestääkin käytössä eikä tarvi jatkuvasti olla mättämässä uusia rullia.

Nape

#883
Meillä eivät oikeen innostu syrkit vessapaperirullista, mut pringlespurkit kelpaa. Niitä mä monesti ostan, ja syrkit saa sit ne putkelot. Oon kehittyny aika hyväks folionpoistajaks noista pringlespurkeista :P

karov

#884
MirkkuH, mulla olisi iiso muovikassillinen tyhjiä vessa- ja talouspaperirullia että voisin joskus kiikutella ne johonkin näyttelyyn tms.  xD Kun ne oli tuota mun gerbuvanhusta varten, mutta eipä se enää jaksa pureskella pahvia sitä tahtia mitä ennen, joten turhaan niitä sen terraarioon kaadan :)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula