• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#885
Käväsin tänään ohimennen Riihimäen Faunassa ja siellä oli muutama normaalin värinen robo sekä ainakin 6kpl kiinareita normaali laikku värityksellä kaikki uroksia.

MirkkuH

#886
^^kiitti tarjouksesta karov :) ...veskirullia saan tarvittavan määrän, mut ne talouspaprurullat olisi tervetulleita, tuo jos viitsit ne johonkin näyttelyyn :yes:
Samoin jonna työntää auton pakattuaan, joka rakoon niitä kangasputkia ja tuopi mulle :P

...mä ostin jopa eurolla sellasen pienen sahan Anttilan hurjilta päiviltä, jolla kätsy sahata pahviputkia sun muita.

lentsu

#887
Pitäis ostaa läjä boxeja ja modata ne 16.4. mennessä. Jostain syystä.  :c8

Raskas, syyttävä sormi kääntyy kohti Mirkkua ja Vevveä.  :D

MirkkuH

#888
^hih-hih...mitäs läksit :P  ...mä porasin eilen kolmeen boksiin aukkojen kohdat, tänään niksutan ne auki ja verkotan ja poraan kahdeksaan kanteen reijät...sitten vielä 5 boksia odottaa porausta...toiset virkkaa toiset poraa iltapuhteikseen :D

...musta on tullut aika hyvä porari: ei haljennut ykskään reikä :pilehile:

Ken_G

#889
Kangasputket kelpaisivat tännekin  ;)

lentsu

#890
Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"...toiset virkkaa toiset poraa iltapuhteikseen :D


Aih!  XD Mä lainaan tätä jos mun mies alkaa ihmetellä mun paskartelua.  :haha

Anonymous

#891
Mä haen paikallisesta kangas-kaupasta isoja putkia aina pari kerrallaan. Kerran jengi kyttäs mua ku kuskasin fillarilla pari pitkää putkea XD

wiidii

#892
Mauku oli työssäoppimassa verhoomossa 2 viikkoa (kun sen oikea työssäoppimispomo oli reissussa), meillä on varmaan sata putkea nyt varastossa kun se toi joka päivä 1-3 putkea kotiin. :D Osa putkista menee cosplay-juttuihin, mutta kyllä tuolta ollaan jo hamstereille useampikin putki sahattu.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nape

#893
Mirkulle siis talouspaperirullat  :P  
Mä sit odotan kuvia niistä valmiista bokseista :)
Ja lentsun bokseista myös!
Täällä on aika paljon TSI-ihmisiä  :D  ja monilla aika hyvä työkaluvarasto.

karov

#894
Haha, mä taas loistan! Mietin että mitä ihmeen kangasputkia... Että jotain kankaasta tehtyjä putkia..? Mutta sitten leikkas  xD
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

kaneli!

#895
moikka!
kun mun hamsteri syö niin se on söpö. :zzz:

lentsu

#896
En kehtaa edes kertoa montako muovilaatikkoa ostin kun halvalla sain. Onneks mies ei ollut kotona se olis pyörtynyt kun olis nähnyt kun kantavan pinoa pihalla.  XD  :roll: *jotkut sortuu pulloon jotkut roborovskeihin*

Anonymous

#897
Lentsu:Montas sit ostit kerralla ja paljoko kpl?

lentsu

#898
Heh 8 kpl à 5 egeä. Nyt on sit mihin majoittaa, kun jaksaa vaan modata.  xD

MirkkuH

#899
^siinä sitä iltapuhdetta, kyllä se huovuttamisen voittaa XD

...tää täti alkaa kohta poraamaan :P