• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Minttu

#660
Kai tänne yleiseen voi rorboistakin laittaa, elikkä mitäs mieltä ootte tästä?



Todennäkösesti veljeksillä tuli enemmän erimielisyyksiä kun aikasemin ja nyt asuvat erillään. Poika ei aristele sitä yhtään mut näyttää kyllä aika pahalta.

Pitäskö tota käydä jossain näyttämässä vai paraneeko ihan itsekseen/jollain kotihoidolla?

lentsu

#661
Auts. :( Noin isot vammat kuuluu lääkärille.

Minttu

#662
Sitä ollaan mietittykkin, ei arista eikä ole vaikuttanut mitenkään. Mutta pitää varmasti käyttää lääkärillä huomenna.

Marla

#663
Onpas häijyn näköinen osuma. :(


Mites, tietääkö kukaan, mistä päin (Tamperetta) saisi jonkinlaista loukkua, jolla vois hamsteria koettaa pyydystää? Luonnollisestikin elävänä pyydystävä. Ämpärit sun muut olen kokeillut ja yli kuukauden päivät on kiinari ollut hukassa... Pikkuhiljaa olisi kiva saada toinen kiinni.

Minttu

#664
Nyt on eläinlääkäri Arkkiin soiteltu ja sieltä vain sano että ei tarvitse käydä jos ei ole mitään eritettä tai verta tullut eikä arista tai käyttäydy mitenkään epänormaalisti.

Ohjeena tuli puhdistaa desifiointiaineella esim. Betadinellä/muulla kirvelemättömällä desinfiointiaineella ja seurailla.

mesis

#665
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Mites, tietääkö kukaan, mistä päin (Tamperetta) saisi jonkinlaista loukkua, jolla vois hamsteria koettaa pyydystää? Luonnollisestikin elävänä pyydystävä. Ämpärit sun muut olen kokeillut ja yli kuukauden päivät on kiinari ollut hukassa... Pikkuhiljaa olisi kiva saada toinen kiinni.

Minä olen tilannut luontokaupasta elävänä pyydystävän hiirenloukun, kun meille pakkaa talvisin tulemaan hiiriä sisälle.

Marla

#666
^ Muistatko paikan nimeä? Meinaan jos niillä olis ihan liike jossain, kävisin siellä. Voisi käydä ainakin tuossa Ruohonjuuressa ja yhdessä toisessa luontokaupassa Tampereella huomenissa. Luulisi, että niissä tosiaan voisi olla, ja hiirille jos sopii niin sopii kiinarillekin.

Ana

#667
Voi kiinaria. Minulla hamsut jos pääsee vahingossa kielettyyn paikkaan, niin ne tulee uteliaana katsomaan jos rapisuttaa lattiaa, ja sitten vain kiinni, mutta olet varmaan jo kokeillut.

Minullapa olisi kysymys johon kaipaisin hyvää vastausta: Kummat tulee YLEESÄ paremmin toimeen keskenään Robot vai Cämpsyt?

mesis

#668
Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Muistatko paikan nimeä? Meinaan jos niillä olis ihan liike jossain, kävisin siellä. Voisi käydä ainakin tuossa Ruohonjuuressa ja yhdessä toisessa luontokaupassa Tampereella huomenissa. Luulisi, että niissä tosiaan voisi olla, ja hiirille jos sopii niin sopii kiinarillekin.
Tää vastaus taitaa tulla liian myöhään, kun nyt vasta katsoin tätä, mutta täältä olen tilannut. En tiedä missä näitä liikkeitä on. Toivottavasti löydät loukun jostain. Koitin katsoa, mutta äkkiseltään en nyt löytänyt täältä luontokaupasta loukkua. Tässä linkki sinne.
http://www.luontokauppa.com/

Sintturainen

#669
Tilasin tänään eka kertaa Zooplussasta pari puista juoksupyörää ja yhen pesämökin. Saas nähä onnistuinko sen maksun kans, mä en oo ite ikinä mistään ulkomailta tilannut mitään, laittanut aina pikkuveljen asialle... :D

Nape

#670
SIlloinku mä tilasin zooplus.comista niin tappelin sen maksun kanssa, mut sain sen sitte maksettua ja kaikki tilaamani kamppeet tuli perille :)

Marla

#671
Lainaus käyttäjältä: "mesis"Tää vastaus taitaa tulla liian myöhään, kun nyt vasta katsoin tätä, mutta täältä olen tilannut. En tiedä missä näitä liikkeitä on. Toivottavasti löydät loukun jostain. Koitin katsoa, mutta äkkiseltään en nyt löytänyt täältä luontokaupasta loukkua. Tässä linkki sinne.
http://www.luontokauppa.com/
Ei ole myöhään. :) Kiitos tuosta, täytyy käydä kysäisemässä, kun on ihan keskustassa tuo myymälä!

Lainaus käyttäjältä: "Ana"Voi kiinaria. Minulla hamsut jos pääsee vahingossa kielettyyn paikkaan, niin ne tulee uteliaana katsomaan jos rapisuttaa lattiaa, ja sitten vain kiinni, mutta olet varmaan jo kokeillut.
Tuo on sen verran ujo kiinari, että pysyttelee visusti piilossa ja lähtee vasta sitten liikenteeseen, kun on aivan hiljaista. Sekin vaikuttaa, kun mulla on koira, ja sen vuoksi on todella varovainen. Tuota on hankalampi napata kiinnikään, ellei saisi johonkin astiaan menemään, kun on niin sukkela ja pieni. Ilmeisesti on kyllä ihan kunnossa, koiranruokakupilla se on käynyt hamstrailemassa, ja olen sille jyviä ja vettä antanut.

mesis

#672
Toivottavasti löydät loukun ja saat pikku karkulaisen kiinni  :)

Ana

#673
Minulla ei onneksi ollut Zooplussan kanssa ongelmia kun häkin tilasin. Heti menit rahat perille ja aika nopeasti paketti tuli. (1viikko, suomesta tuli)

Komppaan Mesistä toivottavasti jää kiinari loukkuun.

Tähän edelleen saako vastausta: "Minullapa olisi kysymys johon kaipaisin hyvää vastausta: Kummat tulee YLEESÄ paremmin toimeen keskenään Robot vai Cämpsyt?"

Saana

#674
Lainaus käyttäjältä: "Ana"Tähän edelleen saako vastausta: "Minullapa olisi kysymys johon kaipaisin hyvää vastausta: Kummat tulee YLEESÄ paremmin toimeen keskenään Robot vai Cämpsyt?"
Vaikea kysymys. Viime aikoina on ollut havaittavissa robojen vihamielisyyttä kavereitaan kohtaan. Kauhean montaa sekä robojen että kämpsyjen harrastajaa ei taida olla. Itsellänikään ei ole ollut kuin 2 kämpsyä, äiti ja tytär, jotka tulivat mainiosti toimeen. Siitäkin on useampi vuosi eikä yksi pariskunta varsinaisesti kerro mistään mitään. Jos haaveilet sopuisista roboista niin ota siskokset tai jos mahdollista niin äiti ja tytär.