• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Gilbert

#690
Minkä ikäsiä teidän hamsterit on ? : ) :)

wiidii

#691
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Onks se ruoste-tyttö se joka pissi mun syliin Tampereella?  :D

Haha, jompi kumpi niistä.  XD  Raukkaparka, justiinsa unilta herätetty niin pakkohan se rakko oli tyhjentää!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Eevi

#692
Haha, onnea S.D.G'lle uudesta tulokkaasta!   xD No ei vaan oli se muuten ihana, se lämmin yllätys ei vaan ollut kovin imarteleva.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

S.D.G.

#693
Täytyyhän sitä pienellä olla joku keino puolustautua  xD  Ei oo tää meillä vielä ainakaan moista harjoittanut. Koko päivän piti odottaa että pääsee räpläämään, ja onneksi se tossa juuri heräsi ja pääsikin sitten juoksentelemaan. Se ihastui meidän isään, ja meidän isä siihen  :mrgreen:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Nape

#694
Tietääkö joku mistä sais ostettua ihan pienen määrän vehnää? Siis sellasta mistä vois ite kasvattaa sitte niitä vehnänorasjuttuja..

EmmaTi

#695
Lainaus käyttäjältä: "Nape"Tietääkö joku mistä sais ostettua ihan pienen määrän vehnää? Siis sellasta mistä vois ite kasvattaa sitte niitä vehnänorasjuttuja..
Eikös sitä oo joissakin siemensekoituksissa. Niistä voi ainakin perata..

Nape

#696
^No niinpäs taitaa olla, varmaanki Osku-pussissa ainaski. Pitää kattoo huomenna kaupassa ja jos on niin ostaa sitte sellanen.
Mä oon ihan innostunu kasvatteleen hamsuille kaikkea, vaikka en oo mikään maailman paras viherpeukalo :P  Nyt on vesikrassia, herneenversoja ja persiljaa tulossa :)

EmmaTi

#697
Lainaus käyttäjältä: "Nape"^No niinpäs taitaa olla, varmaanki Osku-pussissa ainaski. Pitää kattoo huomenna kaupassa ja jos on niin ostaa sitte sellanen.
Mä oon ihan innostunu kasvatteleen hamsuille kaikkea, vaikka en oo mikään maailman paras viherpeukalo :P  Nyt on vesikrassia, herneenversoja ja persiljaa tulossa :)

Näyttää olevan Festivalissa ja Hamster Crispyssäkin vehnää seassa  :)

Sintturainen

#698
Mä haluisin tehdä hamstereille kotisivut mutta kun en osaa  :(  Joku ihan valmis blogipohjakin riittäs, itse asiassa kokeilin sellaista värkätäkkin, mutta ei niin ei...

Nape

#699
^^No kiitos EmmaTi, niin niissä taitaaki olla sitä vehnää, vielä kun mä tunnistaisin sen vehnän tuolta crispyn joukosta :D

Sintturainen, se blogspot on aika kätevä blogisysteemi :)

EmmaTi

#700
^kyllä tunnistat, siellä on vain kahta sellasta viljan näköistä jyvää. Ne keltaisemmat joissa on terävät päät, on ohraa. Sit ne pyöreämmät, hiukan oranssimmat, on vehnää. Niitä voi kyllä idättää molempiakin, että ei se lajittelu niin kovin tarkkaa tarvi olla  :)
Ja auringonkukkaakin vois laittaa...

Pitäispä laittaa itsekin jotain itämään

jonna

#701
Kauraa mä oon istutellut, ja hernettä. Ihan tavallinen marketissa myytävä linnun kaura itää aivan loistavasti eikä maksa paljoa, pussista riittää moneen satsiin. Samoin ruokaherneitä oon istuttanut ja komeesti kasvaa  :P

Nape

#702
Juu, nyt on kaura ja vehnä laitettu multaan. Vesikrassi ja herneet on alkanu jo kasvaan. Persiljassa kestää vissiin 1-2vkoa ennenku mitään alkaa näkyyn, joten täytyypä vaan ootella :)
Kattelin, että meijän kaupassa oli apilan siemeniä myynnissä, pitäsköhän huvikseen kokeilla laittaa sitäki kasvaan :)

HamsterSailor

#703
Mullakin on ollut ajatus laittaa jotain kasvamaan, mutta kun en vielä ole hommannut siemeniä. Varmaan kauraa, vehnää ja hernettä istutan :)

Maggy

#704
Uskon enemmän kauraa :)