Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

lentsu

En mä ensin ajatellut huskyihin sekaantua kun laikkuihin vaan, mutta kai se on pakko, kun noi m.s. valkoiset robot on noin taivaallisen sieviä.  :lov Huomista odotellen!  :sydan

incc

Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Epäilen kanssa että ovat tukusta. Kysyin kyllkin että ovatko tukusta vai kasvattajalta ja vastaukseksi sain, että Ruotsalaiselta kasvattajalta. Tietysti voivat kiertää totuutta.

Kyllä ne tukusta on joo. Eilen kun kysyin että mistä syyrialaiset on tullu nii vastauskena olit että kasvattajalta, mutta tänään kun sen syrkkivauvan sieltä hain ja kyselin taas taustoja niin sanoi että kaikki hamsterit on tullu Ruotsista kasvattajilta, jotka ovat myyneet hamsterinsa tukkuun.
Eli vähän kaunisteluahan toi on kun sanovat kasvattajilta tulevan. :roll:

Jinny

Meillä on täällä nyt ihan hullunmylly päällä :D Eräs kikkuraviiksinen Edna Krabappel tuli yökylään matkatakseen huomenna uuden omistajansa luo, ja Musti parka on ihan sekaisin, kun samassa huoneessa on toinenkin syrkki, ja noin ihana pieni tyttö vielä. Musti istuu siinä häkkinsä nurkassa, joka on lähimpänä tuon vieraan asumusta, ja haistelee ja kuulostelee tarkkaavaisena. Välillä sillä selkeästi keittää yli ja se käy juoksemassa rundin ympäri häkkiään, ja palaa kyttäyspaikalleen nuuskuttelemaan. Jännä, että se reagoi noin vahvasti nyt! Saa nähdä miten pää pyörällä se on huomenna näyttelyssä.

Tuo neiti on muuten aika söpö :sydan Seuraavan syrkkini on vihdoinkin pakko olla rex!

Nape

Voi vitsit ku on mukava ollu piiitkästä aikaa puuhailla hamsumamman ja poikasten kans, vaikkei ne omia olekkaan. Vallan hurmaavia hupulaisia ovat kuitenkin :)
Ja yksi niistä; pk norre tyttö tulee minulle  :lov

Titanian

Vähänkö nättejä noi valkoiset robot. :sydan
Titanian Hamsterit
Syyrianhamsterit (normaali, keltainen)
Talvikot (normaali, safiiri, helmi)
https://titanianhamsters.weebly.com

lentsu

Mä muokkaan tätä vähän ettei kukaan ajattele että mä puhuisin täällä kenestäkään pahaa.  :pihalla:

En nyt vaan ihan oo tyytyväinen.

Mustikkamaan

^No jo on :( Mä kans kyl oon luottanut aina, että jos joltain kasvattajalta ostan "kierron kauttakin" jonkun eläimen, niin se on edes jossain määrin semmoi perus "hamsterin näköinen". Tosi harmi, että meni näin.

Multa peruttiin just yks hampsterinpoikanen, ostajalla ei ollut sittenkään lupaa siihen vanhemmilta :D Täytyypi laittaa myynti-ilmoitusta siitä. On muuten aivan ihana möhköfantti kaupan, normaali umborous naaras ;) Tekis mieli pitää se ite mut ei mulla oo tiloja millekään ylimääräsille :D

Vitsi, yhtenä ainukaisena päivänä en käyny täällä ni te olitte puhelleet vaikka mitä mielenkiintosta! :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

Onpa ikävä juttu sattunu lentsulle ja voi pientä hamsuparkaa.

Mä ostin syksyllä 11 eurolla tuollaisen 73 x 40 x 50 terran ja siinä tuli mukana iso 30cm juoksupyörä. En ole sitä pyörää tarvinu niin laitoin huutikseen 5eurolla niin nyt kun kauppa loppui niin se oli huudettu 15euroon :) ihan kiva juttu. Joku vissiin todella halunnut juuri tuollaisen pyörän. Tuolla rahallahan saa jo uuden kaupastakin.

HamsterSailor

^Sulla kävi tuuri :)

Hain tänään hamsut kotiin hiihtolomahoidosta :sydan Oli outoa olla pitkästä aikaa viikko ilman.

lentsu

No on se muuten nätti, mutta se pää mua riepoo. Kai oon liian hyvälle tottunut nyt kun mulla on noi Arjan ja Jonnan hopsut.  :roll:

Mä vähän pehmennän mun puheitani, koska asia on sovittu kyseisen henkilön kanssa. Kyse lienee ollut ihan vilpittömästä toiminnasta. Ei vaan nähdä samalla tavalla.

mesis

Tässä olisi pientä videonpätkää Cyruksen iltajuoksusta. Valaistus on tosi huono eikä videossa muutenkaan ole kehumista, mutta näkee tästä vähän kuinka hauskaa on kun pääsee juoksentelemaan. Pesämökki on nyt tuolla lattialla sen aikaa kun Cyrus lenkkeilee, mutta muuten se on sillä aina, ja se kyllä tykkää siitä, ja mikä hienointa, se kävi juuri äsken pissillä nurkassansa, eikä liritellyt mökkiinsä.
No niin, kiirettä pittää  :) (klikkaa kuvaa)

jem_ppura

^
Ihana hamsu ja vauhtia riitti  :sydan
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Yökyöpeli

Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"
Lainaus käyttäjältä: "Yökyöpeli"
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Itiksen Faunassa on vaihtunut omistaja mikä selittää uuden valikoiman. Kinkit on muuten Ruotsista kasvattajalta, tänään kysyin.

Kysyitkö onks niillä paperit?  Hyvin todennäkösesti siel on mun kasvatteja takana jos on joltain viralliselta kasvattajalta  :D

No eihän, ku sitä mitä ei tiietä ni sitä ei ole :D Hyshys!

Ai niin, niinhän se olikin. Eihän Ruotsin kinkeillä sitä sokruakaan oo  :D
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Vevve

Trallalaa, läheiseltä kirppikseltä löyty 70x45 violetti duna hintaan 8€! Ihmettelen halpaa hintaa, samassa paikassa minidunat on olleet joskus 25€ ja terrat aina järjestään 20€ vaikka olis ihan rupusia, mutta tuo ostamani on kummiskin oikeen siisti.

jensku

Tänään oltiin Reporangassa ostoksilla. Ikäväksi kuulimme, että koko Reporanka ketju lopettaa niin kaikki tuotteet on puoleen hintaan. Tänään ostin 2 keraamista ruoka kuoppia normi hinta oli jotain 7€ nii sain molemat kupit 9€. Lauantaina ostin kuljetus boxin 8€ normi hinta n.13€. Ja 2x juomapulloa 0.80€ :)

Harmittaa kyllä, että Reporanka lopettaa. :(
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks