• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

lentsu

#780
Mulla on nykyään lämmin suhde katkaisusirkkeliin, kun sillä saa niin näppärästi kansia terroihin.  ;)

Nape

#781
Niin ja Mirkku; Lada ja Samara oikeen hyvät nimet, varsinki toi Lada, tietty vois harkita Fiiattiaki :D

lentsu

#782
Robot on pahoja. Mun piti ottaa syrkkien oheen pari roboa. Vaan miten kävi? Nyt jo mulla on roboja niin että voi sanoa mulla olevan niiden ohella muutamia syrkkejä.  :huh  :shock:

Se joka vannoi, ettei hamsterinkasvatus enää voi päästä käsistä, unohti roborovskit.

MirkkuH

#783
^robot on paholaisesta :twisted: ...niihin tulee hirvee riippuvuus ja niitä tahtoo vaan lisää...ajatukset pyörivät vain mistä saisi lisäasumuksia roboille :c8   :nuts:

lentsu

#784
MirkkuH, tuo tunne on jo tuttu!  :shock:  :nuija:

MirkkuH

#785
^nytkin mun pitäs tehdä duunii...mut mä vaan mietin niitä valkosia robo-poikia :sydan  ...taidan käydä tupakilla ja yritän koota itseni :dorka:

lentsu

#786
sun ja mun valkoisia robopoikia.  :sydan  :sydan  XD

Mulla raukalla ei ole edes tupakkia, yritin rauhoittua suklaalla.  :P

Vevve

#787
Robot on kamalia  :D Kaikki on mun äitin syytä: se toi Pierren Ranskasta tuliaisena, pitihän sille olla kaveri ja kun se oli ulkomailta, niin poikasiakin sitten... Hupsista vain, kasvatan roboja. 12 noita nyt vaan on, mutta Saksasta rohmusin neljä lisää, ensi viikolla lähden hakemaan  :D  :sydan  :sydan
.. tuli mieleen, miten me Mirkun kanssa puhelimessa vaan intoiltiin niitä laikkuja syksyllä ku ne ekat löyty sieltä Koskarista. Tyyliin "laikkulaikkulaikku, kohta me saadaan laikkuja, laikkulaikkulaikku!!"  :D  :D

lentsu

#788
Mulla tää alkoi niistä laikuista. Kuolasin netissä niit kuvia ja yritin puhua "järkeä" itselleni. Sitten varasin ne laikut Tiinalta. Loppu jää hamsterihistoriaan.  :D

Ja sitten turkanen tuli vielä nuo valkoisetkin.

Mustikkamaan

#789
Kipasin Mikkelissä vähän ja paluumatkalla piipahdettiin Lahden eläinkaupassa (Black Bull), siellä oli jotain "musta-valkoisia" kääpiöitä, näyttivät olevan musta täplikkäitä campbelleitä mut en nähny tarkemmin että näyttävätkö puhdaslajisilta.

Sit oli "kotimaiselta kasvattajalta" mu-ke valkonauhainen uros, musta valkonauhainen uros ja musta naaras, lyhytkarvasia. Oli siel jotai muutaki, mut en nähny tarkemmin (enkä jaksanu kysyä ku en ollu ostoksilla). Mut nyt mua rupes vähän harmittaa se musta naaras sielt et miks en ees kattonu sitä  :oops: Ne oli kyl melkosen iäkkään olosia (aineski 3 kk) ja uroot vieläkin kimpassa, mikä vähän hämäs - mut turha noille eläinkauppiaille mitään sanoa, ku *askaa saat niskaasi vaik kuin kiltisti opastat... Nimim. kokemusta on. Oli siel pari muutaki epäkohtaa mut yleisesti ottaen siisti ja hyvä valikoima.

Piti käydä siellä Hopeakäpälässäki mut eihä me mitään linja-autoasemaa löydetty xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

#790
Nyt me täällä matkustetaan junassa. Minä, Kalle 7v  ja kolme ihanaa popotinta. Kalle leikkii olevansa munamies ja mä ihailen noita pikku matkaajia  :sydan  
Oli ihana nähdä Mirkku  :sydan
Nyt mä tääl mietin josko pidänki kaikki popot ite  :D  mut ei vaan, pitää viedä kaksi noista omaan kotiinsa :)

Sintturainen

#791
^Meilläkin leikitään täällä munamiestä (Tuukka 7v)  :D

Nape

#792
Just  :D  kiva ku tää myös huutelee täällä että ime parsaa  :D

Hessuinen

#793
No niin nyt sitten on tänään käyty siellä lääkärissä, eikä se kovin hyviä uutisia antanut. Kuten arveltu, tää mun uudelleen alkaneet astma-oireet johtuu suurimmaksi osaksi juuri hamstereista. Koira ei sentään onneksi paljoa mitään aiheuta, mutta lekurin mukaan kannattaa mun minimoida nää muut suurempia oireita aiheuttavat jos haluan tulevaisuudessa pitää edes tämän koirani ilman jatkuvaa lääkitystä. Sen astmalääkityksen taas sain, mikä harmittaa mutta toisaalta myös helpottaa oloa, välillä kun öisin on herännyt siihen tunteeseen ettei välillä saa kunnolla henkeä.

Tähän sitten jäi nää mun hamsterijutut. Pein nyt ainakin kuitenkin pidän sen loppuun asti, mahdollisesti myös Kurnun. Lellille taidan kuitenkin ainakin etsiä uuden kodin, se kun on porukan nuorin. Ja se mikä myös harmittaa on se että mulla on Tytön pesässä joukko poikasia enkä voi niistä yhtään pitää, varsinkin kun siellä olisi vihdoin se upea kyyhkis vkkk jota olen odotellut jo pariin tätä aikaisempaankin poikueeseen muttei ole tullut. :(
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

#794
Mulla on myös allergia astma mutta oikeella lääkityksellä pystyn elään ihan normaalia elämää hamsujen kanssa. Harmi Hessuinen :(  Onko se kyyhkis vkkk pk vai lk?