• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Minttu

#765
Näin tarkemmin miettien niin ei kyllä päivällä kun käy syömässä niin tee sitä ollenkaan, vain näin iltaisin. Välillä rauhottuu ja sit taas juoksee ympäri terraa kauheeta vauhtia, ja nykyään käsitellessäkin se tunkee nenällään joka paikkaa jos vaikka läpi pääsisi.

Kiitos pikaisesta vastauksesta, pitää vähän seurailla.

JuhkuMuhku

#766
Sipsini oli kummallisen hiljainen yön. huomasin että se raahaili WCpaperia pesästä toiseen. Se ei ollenkaa juossut pyörässään koko yönä. eilen se myös kiipeili seinillä, kun vaihoin putken paikkaa. pistin putken takaisin entiselle paikalleen. nyt se ei kiipeile kattoon asti.
Mitä yhteistä on tietokoneella ja hamsterilla? Se että molempia pitää huoltaa kunnolla.

mirauh

#767
Tulipa eläinlääkäristä rapea lasku 100€, röntgen josta todettiin että kaikki on hyvin. Vähän jälkeen päin harmittaa,mutta mieli sai rauhan.
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

HamsterSailor

#768
Eläinlääkärillä käynti on kallista.  :| Pari minuuttia kestäneestä Lillin hampaiden lyhennyksestäkin velotettiin 30€. Mutta onneksi itse olen säästynyt eläinlääkärikäynneiltä uskomattoman hyvin kuuden vuoden hamsuharrastuksen ajan, vain kaksi reissua :)

Anonymous

#769
Mulla kallein hamsun lääkärissä käynti on maksannut 30€ (ultra+röntgeni).

mirauh

#770
Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Mulla kallein hamsun lääkärissä käynti on maksannut 30€ (ultra+röntgeni).
Jotenkin noi eläinlääkäriasemat saa nykysin hinnoitella miten tahtoo, te olette vielä päässyt halvalla, mutta kyllä minusta tuo 100€ röntgenkuvauksesta on paljon, koira röntgen kuvattiin hinta 400€, mutta nyt meni vähän ohi aiheen..

edit. mua kiinnostais nähdä kuvia Karamelli (rs creme) hamstereista, en tiedä mistä se kiinnostus nyt lähti mutta kiinnostaa kuitenkin !:)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

MirkkuH

#771
Taas katselin aamulla hauskaa robo-tv:tä :)  Otin Wallun ja kaksi poikaa kuljetusboksiin, kun muuttavat tänään Hyvinkäälle uusiin koteihinsa. Laitoin sitten Gallivarda-sedän neljän jäljellä olevan poikasen kanssa, koska Galli-setä muttaa yhden niistä kanssa Porin päin, jotta tottuisivat toisiinsa ja pojat saisivat miehen-mallia, kun iskä lähti poikkeen. Laitoin terraan Gallin kamoja, möksän ja puutunnelin; poijan viikarit heti niitä ja Galli-setää tutkimaan; hyppivät kaikki sedän niskassa ja toinen tietenkin vähän ihmeissään, jotta mitäs meininkiä tämä tämmöinen on :huh
Gallikin nuuskutteli ja kaiveli uudessa ympäristössään ja yritti raukka mennä liian pieneen pahviputkeen; ei mahtunut kuin pää: Vevve väitti, että Galli oli syönyt kaikki ruuat hänellä ollessaan, ei ollut antanut morsiammilleen yhtään, kun ihmettelin miten viimeisin ehdokas oli niin rupsahtanut xD

...nyt mulla on "ota lemmikki töihin"-pvä ja poitsuja on käyty kovasti ihastelemassa, ja onhan no robon niiiin ihkuja :sydan

lentsu

#772
Voi Galli-setää!  :lov Sun täytyy nyt kattoo, että pojilla riittää ruoka, kun asuvat setän kanssa.  xD

Vevve

#773
Se Gallivarda oli kamala! Ekakin morsmaikku ihan rupsahti kun se pläskimys vaan ahtoi ja ahtoi itseensä kaiken  :D

Nape

#774
Oi että, tänään vaihtuu meillekki uus kanava robo tv:ssä, kun yksi Mirkun ihanista muuttaa meille tuon Foordin kamuksi :lov
Galli-setä kuulostaa ihanalta pikku ahmatilta xD  ja olispa ollut hauska nähdä, kun Galli meni poitsujen kanssa :)

Mä oon jo melkein 100% päättäny, et jossai vaiheessa meille kyl tulee viel pari roboa lissää :angel

MirkkuH

#775
^ne voiskin olla nimiltään Samara ja Lada :P , jos ne olis tyttöjä.

^^ettäs kehtaat tolleen Gallia morkata :kieli

Mepäs lähetäänkin Vevven kanssa huomenna tyttömäisesti shoppailemaan: Biltemasta lootia ja Puuilosta purua :haha

lentsu

#776
Tollasesta tyttöin shoppailureissusta meikäläinenkin vois innostua.  :D Harmi kun asuu eri puolella Suomea.

PS. Pistäkää korkkarit jalkaan, jotain vaaleanpunaista, kikattakaa ja kertokaa purunmyyjäsedille et tytöil on Shop-pai-lu-päi-vä.  xD

MirkkuH

#777
^joo, jotain vikaa päässä, kun ensimmäisenä kaupoissa/tavarataloissa pitää mennä tsiikalemaan muoviloota osasto XD

Anttilassa jotkut hullutpäivät: sieltä ostin eurolla pienen sahana; sillä voi pahviputkia sahailla, pikaliimaa,  poranteriä: tarttee porailla lootia, ym. tarpeellista tilpehööriä :) ...miksi mua ei kiinnosta, niinkuin normaaleita naisimmeisiä vaatteet&meikit ja sisustaminen (muukin kuin terrojen) :P
(joskus on kiinnostanut, mut en muista milloin :nuija: )

lentsu

#778
No et sä oo ainoo, kuulin tämmösen jutun, että joku sanoi vaimolleen osta kaupasta jotain kivaa itselles ja se tuli kotiin akkuporakoneen kanssa.  :D

Nape

#779
Niinpä niin, minäki kattelen ihan eri osastoja ku normit ihmiset. Onnistunut shoppailukierros tarkoittaa siis sitä, että tulee kotia kahden ison purupussin kans, pähkinäpussi, vihanneksia ja hedelmiä muovipussissa. Ehkä muutama pringlespurkki myös jotka täytyy illalla syödä, et saa hamsuille uusia putkia.
Meillä Pena haaveilee ties mistä keittiön kodinkoneista, mä haaveilen siitä akkuporakoneesta ja pistosahasta :D