• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

Monsterhamster

#735
Mahdollsesti tulevalle syrkille lähtee mahdollisesti tilaukseen zooplussasta tuo Alexander häkki. Ensin ajattelin tuota Igoria, mutta nyt on hintaero niin pieni ja tuo kuitenkin isompi.
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

EmmaTi

#736
Lainaus käyttäjältä: "Hamsteritar"Tänään ostettiin Rasmukselle uusi häkki, vihdoin :) Imac Criceti 16 merkkinen, kokoa löytyy 80x49x38cm. Onhan sopiva syrkille?

On oikein hyvä häkki syrkille  :)

rocychan

#737
Jos nyt saisin huoneeseen järkättyä jonnekkin tilaa 130cm pituselle terralle, niin poju pääsis siihe muuttamaan..
R.I.P syrkki Infatuation ''Vanilja'' 06.06.09 - 10.12.11


Kotona kolmipäinen eläinlauma sotkemassa paikat, valtaamassa sängyn ja tekemässä elämästä elämisen arvoista.

Pipatus

#738
Hienoja nuo teidän asumukset, Onervan terrasta laitan myöhemmin kuvan  xD
Syrkkityttöni Unelma <3

Nitta

#739
Luuletteko että oisko sopiva vai liian pieni yhdelle roborovskille 39cm*34cm  asumus?
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

Katitar

#740
^ oma mielipide tuohon on, että onhan se vähän nafti. itse pitäisin isommassa.  :)
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Nitta

#741
Okei kiitti;)
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

coco

#742
Oon ihan täpinöissä, sunnuntaina käydään hakemassa uus häkki :) Oon kauan haaveillu tommosesta, yölläkin heräilen kun ideoita putkahtelee päähän että miten voisin tota sisustaa :D Kuvia lisäilen sitten sunnuntain jälkeen
[size=85]coco meidän pikku vipeltäjä
[/color][/size]

Dee

#743
Tuollaisessa 70x40 dunassa miu pikkanen syrkki Winja asustaa, aika ruma sisustuts, mutta eiköhän se tuosta vielä paremmaks muutu. Vaikia tuohon laittaa mitään kiipeilyjuttua kun on niin matala.. mutta kassotaan mitä tulee kun petshopin paketti saapuu ja hamsukamat. (:

[attachment=2:cpic5f8s]IMG_7632.JPG[/attachment:cpic5f8s]
[attachment=0:cpic5f8s]IMG_7634.JPG[/attachment:cpic5f8s]
[attachment=1:cpic5f8s]IMG_7633.JPG[/attachment:cpic5f8s]

Mulla ois 80x50x50,5cm terrakin, mutta menee tiikerikotiloille joten... metsästän neidille omaa terraa taikka isompaa dunaa. Tai ostan jonkun vitriinin ja värkkään itse siitä terran. Saas nähdä. (:

EDIT//Aijjuu, on se duna nojatuolissa, mutta joku pöytä sinne alle tulossa on kyllä. Ei ole lopullinen paikka tuo.

coco

#744
^ mikä siementikku toi on?  :)  Siis tarkotan että mitä kaikkea tossa on, eikö noita oo aika montaa?
[size=85]coco meidän pikku vipeltäjä
[/color][/size]

supiainen

#745
Aivan huikean upeita asumuksia! Nyt kyllä himottaa lähtä sisustaan omaa palatsia, paitsi että hamsteria ei vielä ole  :( nuppu vauvveli nukkui pois 1.5. ja näin kauan olen toipunut hänen menetyksestä.
Loistavia ideoita olen täältä saanut ja niitä tulen käyttämään hyväkseni! Suunnittelin vähän, että alimpaan kerrokseen tulisi kunnolla purua, mutta silloin pitäisi lisätä jokin korkeampi seinämä siihen...

  Sitten kun olen saanut sen valmiiksi otan samantien kuvan! :pileet:
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

laurs

#746


Meidän neidin 75x40cm terraarion edestä päin

ja vasen lyhyt sivut myös kuvana!



pk musta syyrialaisnaaras Mystic Melancholy "Edha" 260811
pk homuke syyrialaisuros Rubeus Hagrid "Lenni" 110411
pk musta syyrialaisuros Sulo 010309-230911 <\'3

Unipallo

#747
^ Mikäs temppeli tuolla on?  :)  Hieno.

laurs

#748
^Se on semmone joku ihme ulkokoriste mihin voi laittaa kynttilän sisään ^^ Neiti onkin sitten päättänyt tehdä sinne nukkumapaikan, kyllä kelpaa. Ja kiitos :)


pk musta syyrialaisnaaras Mystic Melancholy "Edha" 260811
pk homuke syyrialaisuros Rubeus Hagrid "Lenni" 110411
pk musta syyrialaisuros Sulo 010309-230911 <\'3

Reinikainen

#749
Reinikaisella on häkki, johon odotellaan putkisysteemiä xD
Reinikainenn ?