• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista -4

Aloittaja Mandi, 02.11.10 - klo:09:44

« edellinen - seuraava »

varjola

#705
^ Se on muuten hirmu kiva, mut yritäpäs nyt tässä tunkea se jonnekin muualle uusien huonekalujen tieltä.  xD  Saattaa olla et joudutaan se nyt purkamaan ja viemään häkkivarastoon oottamaan muuttoa isompaan kämppään. Mut hyvä puoli todellakin on, et kaikki seinät lähtee irti toisistaan! Omaa pohjaahan tuossa ei oo ollenkaan vaan ollaan väsätty vanerilevy sinne alle.

...Eikä itse asiassa jouduttu maksamaan tuosta hökötyksestä mitään, toiminut aiemmin jonain pikkukasvihuoneena tms. :)

anskuxxx

#706
Pertti muutti eilen yöllä terraan,tänne yläkertaan  :) Mukava seurailla sen touhuja kun enemmän ollaan itse täällä olkkarissa.Terraan siis siksi kun on koira.Aiemmin häkki oli siis eri huoneessa jonne koira ei päässyt.
Sisustus tyystin kesken,odottelen tilauksia saapuviksi. :) Terralla kokoa 100x40x50cm.
Yön aikana olikin Pertillä sisäinen kaivuri päässyt valloilleen  :D Eli näyttää tykkäävän reilusta purumäärästä.Ja mikä parasta,ei näyttänyt koirakaan piittavan!
~Syyrialainen, Pertti, LK satiini creme,24.06.2011~                                                                                                            ~Koiruus, Spu Aufgeweckt Wolf, 07.02.2007~

Maiju*

#707
Täällä kun on ihmisillä niitä isoja samla-laatikoita (130L) niin miten on, saako niitä kasattua päällekäin torniksi kun niissä on pyörät alla? Vai vaativatko hyllyn?
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

varjola

#708
Nyt ois kuvaa meijän uudesta olkkariin sijoitetusta hamsutelkkarista.  :P Ihanaa kun sai siirrettyä sen pois lattianrajasta.


Ely

#709
Lainaus käyttäjältä: "Maiju*"Täällä kun on ihmisillä niitä isoja samla-laatikoita (130L) niin miten on, saako niitä kasattua päällekäin torniksi kun niissä on pyörät alla? Vai vaativatko hyllyn?
Ne pyörät voi myös irroittaa, vaikka kyllä nuo on pysynyt päällekäin pyörienkin kanssa.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Rukyo

#710
Islan terraario ja sen sisustus :>
(Juomapullo puuttuu kuvasta)

> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

varjola

#711
^ Mitä nuo kasvit/oksat tuolla sisäpuolella on? :) Näyttää niin kivalta tuolla. Pitäs itekin käydä keräilees jotain...

mirauh

#712
^^ Ettet vaan tulis meidänkin terroja sisustamaan? :) tosi hyvän näköiset asumukset!

Tässä meidän Chanelin terraario
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Rukyo

#713
Lainaus käyttäjältä: "varjola"^ Mitä nuo kasvit/oksat tuolla sisäpuolella on? :) Näyttää niin kivalta tuolla. Pitäs itekin käydä keräilees jotain...

Ne on omenapuunoksia : ) kerätty meidän pihalta ja pesty + käytetty lämpimässä.

mirauh terroi on tosi kiva sisustaa : ) oi ihana iso tuo Chanelin terraario! Ja kiva sisustuskin : )
minkä päällä toi juoksupyörä on ettei huku puruihin?
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

mirauh

#714
^Juoksupyörä on itse rakennetun hamsterin mökin katolla :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Hamsteritar

#715
Olisikohan tämä hyvä häkki? Kokemuksia? Syrkkipojalle tulisi.

http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hak ... eri/197517

Ken_G

#716
Kyllähän tuossa tilaa näyttää riittävän, mutta 18 cm juoksupyörällä ei tee mitään.

EmmaTi

#717
Meillä on yks tollanen Hamster Heaven ja oon joutunu poistamaan kaikki putkisysteemit siitä ja tuon ylämökin kun hamsu alkoi asumaan siellä ja tukki puruilla sen putken ja sitten vielä myös kusi sinne.

Hemuliini

#718
Vau, tosi hienoja asumuksia olette askarrelleet! Olen ollut (kääpiö)hamsterin omistaja vasta viikon, tästä sain paljon hyviä ideoita. Oletteko muuten itse tehneet noita puusiltoja, ja miten?

Toinen asiani koskee hamsterin häkin sijoittamista. Tämä on ehkä tyhmä kysymys  xD , mutta haittaako hamsua jos sen asumus on päivällä(kin) hämärässä/pimeässä? Sitten kun tulen töistä kotiin laitan luonnollisesti taas valoja päällle --> juuri päinvastoin kuin hamsun normaali valoisa-pimeä -rytmi yöeläimenä menisi. Voiko sillä mennä jotenkin rytmi sekaisin tällaisesta?

Pahoitteluni jos näihin kysymyksiin löytyy jo vastaus tuolta aikaisemmin, mutta en millään jaksanut lukea kaikkia 72 sivua, puhumattakaan aikaisemmista samantapaisista keskusteluista (ilmeisesti tämä ei suinkaan ole ensimmäinen) ...  :huh

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

metsku

#719
Mulla on hamster heaven ja syrkkipoika mahtuu kyllä putkiin mutta rupesi lymyämään vähän liikaa siellä :/ Parempi talvikolle on tuo häkki.